Przetargi.pl
Opracowania geodezyjne związane z działalnością departamentu (podziały, wznowienia granic, dokumentacja do celów prawnych, rozgraniczenia)

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2012-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowania geodezyjne związane z działalnością departamentu (podziały, wznowienia granic, dokumentacja do celów prawnych, rozgraniczenia)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie opracowań geodezyjnych związanych z działalnością Departamentu Rozwoju Miasta. Przewidywana do wykonania ilość usług wynosi: 3.1 Podział nieruchomości: a. na 2 działki - 90 b. działek następnych - 80 3.2. wznowienie znaków granicznych: a. do 5 znaków - 50 b. ilość następnych znaków - 100 3.3. sporządzenie wykazów synchronizacyjnych, wykazów i wyciągów z wykazów zmian danych ewidencyjnych - 80 wykazów 3.4. sporządzenie wypisów i wyrysów na nieruchomości zabudowane - dokumentacji przy łączeniu działek w jeden numer ewidencyjny oraz przy ujawnianiu budynków w KW wraz z wykazami zmian danych ewidencyjnych - 30 wyrysów i wypisów 3.5. rozgraniczenie nieruchomości: a. do 5 znaków granicznych - 2 rozgraniczenia b. ilość znaków następnych - 30 znaków Jednak rzeczywista ilość wykonanych usług wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. 3.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunków jego wykonania zawarty jest w załączniku nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713532009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach