Przetargi.pl
Opis przedmiotu zamówienia w zakresie serwisowania i konserwacji instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej, oddymiania i detekcji CO i LPG, wody lodowej, ciepła technologicznego, centralnego ogrzewania, lokalnego ogrzewania i chłodzenia, instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych, wodno-kanalizacyjnych oraz pogotowia technicznego Stadionu Miejskiego przy ul. Słonecznej 1 w Białymstoku.

Stadion Miejski Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 15-428 Białystok, ul. Lipowa 32 lok. 304
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 66 10 802 , fax. 85 66 10 802
  • Data zamieszczenia: 2014-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stadion Miejski Sp. z o.o.
    ul. Lipowa 32 lok. 304
    15-428 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 66 10 802, fax. 85 66 10 802
    REGON: 20076318600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stadion.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnoscią

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opis przedmiotu zamówienia w zakresie serwisowania i konserwacji instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej, oddymiania i detekcji CO i LPG, wody lodowej, ciepła technologicznego, centralnego ogrzewania, lokalnego ogrzewania i chłodzenia, instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych, wodno-kanalizacyjnych oraz pogotowia technicznego Stadionu Miejskiego przy ul. Słonecznej 1 w Białymstoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia w zakresie serwisowania i konserwacji instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej, oddymiania i detekcji CO i LPG, wody lodowej, ciepła technologicznego, centralnego ogrzewania, lokalnego ogrzewania i chłodzenia, instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych, wodno-kanalizacyjnych oraz pogotowia technicznego Stadionu Miejskiego przy ul. Słonecznej 1 w Białymstoku. Wykonawca musi spełniać warunki elastycznej organizacji specjalistów i techników w celu zapewnienia ciągłości funkcjonowania obiektu, poprawności obsługi urządzeń i instalacji, przy jednoczesnym optymalizowaniu kosztów ponoszonych przez Zamawiającego. Wykonawca oprócz przeprowadzania bieżących czynności serwisowych i eksploatacyjnych musi realizować wykonywanie wszelkich napraw systemów, instalacji i urządzeń będących własnością Zamawiającego, w celu usunięcia awarii oraz ich skutków i następstw: 1) przez pojęcie naprawy o której mowa powyżej rozumiane jest usunięcie każdej awarii urządzenia oraz przyczyny jej wystąpienia wraz z wszelkimi skutkami tejże awarii zaistniałymi w obrębie konserwowanej instalacji bądź urządzenia. Naprawa czyli usunięcie awarii, jest realizowana w całości wraz z uwzględnieniem użytych materiałów i wszelkich części zamiennych w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia. Wykonawcy, z tytułu wykonania naprawy, w tym wymiany części zamiennych czy zastosowania materiałów, itp. nie przysługuje żadne dodatkowe wynagrodzenie, 2) zapewnienie stałej całodobowej gotowości do usunięcia awarii, co rozumiane jest przez: a) usunięcie każdej awarii urządzeń, instalacji i systemów w ciągu 2 h od otrzymania zgłoszenia bądź wykrycia awarii; b) w każdym przypadku bez względu na rodzaj instalacji, urządzenia bądź systemu - niezwłoczne podjęcie niezbędnej interwencji (doraźnego rozwiązania problemu) w terminie maksymalnie 0,5 godziny od otrzymania zgłoszenia, jeżeli awaria zagraża bezpieczeństwu, uniemożliwia lub znacznie utrudnia pracę lub zagraża stratami w mieniu; 3) utrzymywanie (i podanie do wiadomości Zamawiającego), czynnych całą dobę, przez cały okres umowy, następujących kanałów łączności: a) przynajmniej dwóch telefonów komórkowych; b) przynajmniej jednego faxu; c) przynajmniej jednego adresu e-mail; Zamawiający wymaga aby po usunięciu awarii wykonawca przedstawił pisemny raport z opisem wykonanych czynności. W przestrzeniach komercyjnych usługa realizowana jest do punktu instalacji urządzeń pomiarowych. Wykonawca oprócz przeprowadzania bieżących czynności serwisowych i eksploatacyjnych musi realizować wykonywanie wszelkich napraw systemów, instalacji i urządzeń będących własnością Zamawiającego, w celu usunięcia awarii oraz ich skutków i następstw: 1) przez pojęcie naprawy o której mowa powyżej rozumiane jest usunięcie każdej awarii urządzenia oraz przyczyny jej wystąpienia wraz z wszelkimi skutkami tejże awarii zaistniałymi w obrębie konserwowanej instalacji bądź urządzenia. Naprawa czyli usunięcie awarii, jest realizowana w całości wraz z uwzględnieniem użytych materiałów i wszelkich części zamiennych w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia. Wykonawcy, z tytułu wykonania naprawy, w tym wymiany części zamiennych czy zastosowania materiałów, itp. nie przysługuje żadne dodatkowe wynagrodzenie, 2) zapewnienie stałej całodobowej gotowości do usunięcia awarii, co rozumiane jest przez: a) usunięcie każdej awarii urządzeń, instalacji i systemów w ciągu 2 h od otrzymania zgłoszenia bądź wykrycia awarii; b) w każdym przypadku bez względu na rodzaj instalacji, urządzenia bądź systemu - niezwłoczne podjęcie niezbędnej interwencji (doraźnego rozwiązania problemu) w terminie maksymalnie 0,5 godziny od otrzymania zgłoszenia, jeżeli awaria zagraża bezpieczeństwu, uniemożliwia lub znacznie utrudnia pracę lub zagraża stratami w mieniu; 3) utrzymywanie (i podanie do wiadomości Zamawiającego), czynnych całą dobę, przez cały okres umowy, następujących kanałów łączności: a) przynajmniej dwóch telefonów komórkowych; b) przynajmniej jednego faxu; c) przynajmniej jednego adresu e-mail; Zamawiający wymaga aby po usunięciu awarii wykonawca przedstawił pisemny raport z opisem wykonanych czynności. W przestrzeniach komercyjnych usługa realizowana jest do punktu instalacji urządzeń pomiarowych. W zakresie przeglądów i konserwacji: 1) utrzymywanie instalacji i urządzeń w pełnej sprawności technicznej. Wykonywanie czynności konserwacyjnych w cyklach wynikających z planu przeglądów i konserwacji, zgodnych z wymaganiami producentów, dostawców i gwarantów oraz zasadami wiedzy technicznej, przepisów i norm. 2) prowadzenie stosownej dokumentacji w zakresie realizowanego planu przeglądów i konserwacji okresowych. 3) wykonanie okresowych kontroli i pomiarów instalacji technicznych zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego (instalacje wentylacyjne, przewody spalinowe, instalacje gazowe, instalacje elektryczne, instalacje odgromowe oraz pozostałe instalacje budynkowe, w szczególności związane z ochroną środowiska oraz bezpieczeństwem pożarowym). 4) wykonanie okresowych przeglądów ogólnobudowlanych zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego (przeglądy półroczne, roczne i pięcioletnie). 5) wspieranie Zamawiającego w kontaktach, negocjacjach i przy zawieraniu umów z dostawcami mediów oraz innymi podwykonawcami. W zakresie usuwania usterek i awarii: 1) usuwanie wszelkich bieżących usterek dot. obsługiwanych instalacji (drobne naprawy, korekty nastaw regulatorów i sterowników, uzupełnianie izolacji, wymiana elementów armatury, udrażnianie, a także reagowanie na pozostałe zdarzenia występujące na terenie obiektu), 2) Helpdesk przez całą dobę we wszystkie dni do końca obowiązywania umowy, 3) nadzór nad wykonywanymi naprawami urządzeń i instalacji objętych istniejącymi gwarancjami lub rękojmią. W zakresie nadzoru nad podwykonawcami: 1) zapewnienie serwisów specjalistycznych do obsługi i konserwacji instalacji i systemów zgodnie z wymaganiami wynikającymi z zapisów w DTR urządzeń oraz wymogami prawa, 2) w zakresie Wykonawcy jest ścisła współpraca z pozostałymi służbami budynkowymi takimi jak ochrona, serwis sprzątający i inne. W zakresie prowadzenia dokumentacji i raportowania: 1) sporządzanie szczegółowych raportów miesięcznych dotyczących pracy urządzeń, ilości i jakości interwencji oraz zawierających propozycje optymalizacji wydajności lub niezawodności urządzeń, 2) wykonywanie przewidzianych przepisami okresowych przeglądów obligatoryjnych oraz kontroli i pomiarów technicznych instalacji i urządzeń wraz z prowadzeniem dokumentacji w tym zakresie, 3) prowadzenie i bieżącą aktualizację dokumentacji technicznej Obiektu zgodnie z wymogami prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stadion.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach