Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej ogłasza przetarg
- Adres: 00-315 Warszawa, ul. Karowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 966 160 , fax. 022 5966474, 8279354
- Data zamieszczenia: 2019-09-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej
ul. Karowa 2
00-315 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 966 160, fax. 022 5966474, 8279354
REGON: 13722290000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkarowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OPIEKA SERWISOWA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO NND INTEGRUM - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opieka serwisowa nad posiadanym przez Zamawiającego systemem informatycznym NND INTEGRUM do obsługi Szpitala. Przedmiot zamówienia obejmuje opiekę serwisową nad następującym oprogramowaniem posiadanym przez Zamawiającego: 1. OPROGRAMOWANIE: NND 9000 NND Doc NND Dynamic NND Proces NND Audit NND Claims z prawem eksploatacji na 20 jednoczesnych użytkowników. Szczegółowy obszar funkcjonalny produktu został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. KOMUNIKACJA Z SERWISEM: 3. SERWIS APLIKACJI 4. NADZÓR EKSPLOATACYJNY APLIKACJI 5. NADZÓR EKSPLOATACYJNY BAZY DANYCH 6. NADZÓR AUTORSKI Wykonawca przyjmując do realizacji przedmiot zamówienia zobowiązuje się do zatrudnienia, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, na podstawie umowy o prace co najmniej 1 osoby w wymiarze 1/1 etat, która będzie wykonywała czynności w zakresie związanym z przyjmowaniem zgłoszeń w ramach Help Desk w systemie 8h/5dni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72253200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na OFERTĘ składają się (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument): a) Formularz OFERTA. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, b) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: - reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, - zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań, - złożenie oferty wspólnie, - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych postępowaniem o zamówienie publiczne
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór autorski i serwis systemów AMMS i InfoMedica
Dodano: 2024-01-02 - Usługa wsparcia dla Zintegrowanego Systemu Informatycznego ULC (ZSI)
Dodano: 2023-12-21 - Dostarczenie wsparcia producenta dla posiadanego przez Zamawiającego Systemu do wykonywania kopii bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych wraz z usługą Asysty Technicznej Wykonawcy
Dodano: 2023-11-23 - ”Świadczenie usługi serwisowej na oprogramowanie Aleph”
Dodano: 2023-09-25 - Monitorowanie oraz asysta dla środowiska IT GIOŚ
Dodano: 2023-09-04 - świadczenie usług asysty technicznej w zakresie eksploatacji produktów i usług wdrożonych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej w podziale na 4 części.
Dodano: 2023-07-14 - ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE UTRZYMANIA (ASYSTY TECHNICZNEJ) I ROZWOJU SYSTEMU UDOSTĘPNIANIA DANYCH O POMOCY PUBLICZNEJ (SUDOP)
Dodano: 2023-07-11 - ,,Wsparcie producenta do licencji na system pocztowy’’
Dodano: 2023-06-16 - usługa utrzymania Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica Plus/Asseco Medical Management Solution Plus
Dodano: 2023-05-29 - Świadczenie usług utrzymania i rozwoju Systemu Centralnego Rejestru Charakterystyki Energetycznej Budynków
Dodano: 2023-05-05