Przetargi.pl
Opieka serwisowa oprogramowania InfoMedica/AMMS

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, Bielska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 854 92 00 , fax. 33 852 12 24
  • Data zamieszczenia: 2019-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie
    Bielska 4
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 33 854 92 00, fax. 33 852 12 24
    REGON: 00031334800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalslaski.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opieka serwisowa oprogramowania InfoMedica/AMMS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie opieki serwisowa oprogramowania InfoMedica/AMMS. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do serwisu oprogramowania InfoMedica/AMMS, w szczególności do: 1) pomocy w instalowaniu oraz konfigurowaniu aktualizacji Oprogramowania Aplikacyjnego, 2) pomoc w usuwaniu awarii Oprogramowania Aplikacyjnego, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych, 3) bieżącego optymalizowania i konfiguracji Oprogramowania Aplikacyjnego, uwzględniające potrzeby Zamawiającego, 4) bieżącego optymalizowania konfiguracji serwera baz danych, z uwzględnieniem zgłaszanych uwag i potrzeb Zamawiającego, 5) nadzór nad procesem archiwizacji danych w sposób umożliwiający przywrócenie stanu bazy danych sprzed awarii, 6) migracji baz danych na nowe środowisko (inny niż obecnie wykorzystywany serwer) Zamawiającego (raz w roku - na życzenie Zamawiającego, pozostałe przypadki w wyniku odtwarzania baz danych po awarii), 7) pomocy w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu Oprogramowania Aplikacyjnego (Infomedica/AMMS) i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych na odpowiednich nośnikach; 8) doradztwa w zakresie przygotowywania danych przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków, Ministerstwa itp.) w formie elektronicznej, 9) doradztwa w zakresie rozbudowy środków informatycznych, 10) dokonywania ponownych instalacji Oprogramowania Aplikacyjnego objętego Umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego, 11) świadczenia konsultacji telefonicznych w zakresie objętym Umową (Hot Line), 12) prowadzenia rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wykonane czynności w tym zmiany konfiguracji oprogramowania, dla niżej wymienionego zestawu licencji: • Ruch Chorych (InfoMedica/AMMS) - licencja otwarta • Apteka (InfoMedica/AMMS) - 10 licencji • Apteczki Oddziałowe (InfoMedica/AMMS) - 37 licencji • Kadry (InfoMedica) - 10 licencji • Płace (InfoMedica) - 5 licencji • Grafiki (InfoMedica) - licencja otwarta • Przychodnia [Rejestracja/Gabinet Lekarski/ Statystyka] (AMMS) - licencja otwarta • Rehabilitacja (InfoMedica/AMMS) - 3 licencje • Blok Operacyjny (InfoMedica/AMMS) - 15 licencji • Elektroniczna Dokumentacja Medyczna (AMMS) - licencja otwarta • Dokumentacja Formularzowa (AMMS) - licencja otwarta • Zakażenia Szpitalne (InfoMedica/AMMS) - 3 licencje • Kalkulacja Kosztów Leczenia (InfoMedica) - 1 licencja • Stacja Dializ (InfoMedica) - 1 licencja • Zlecenia (InfoMedica/AMMS) - licencja otwarta • Finanse-Księgowość (InfoMedica) - 8 licencji • Koszty (InfoMedica) - 3 licencje • Rejestr Sprzedaży (InfoMedica) - 4 licencje • Kasa (InfoMedica) - 2 licencje • Wycena Kosztów Normatywnych Świadczeń (InfoMedica) - 1 licencja • Budżetowanie (InfoMedica) - 1 licencji • Gospodarka Materiałowa (InfoMedica) - 4 licencje • Środki Trwałe (InfoMedica) - 3 licencje • Wyposażenie (InfoMedica) - 3 licencje • Zamówienia Publiczne (InfoMedica) - 4 licencje • MPI (e-Pacjent) AMMS - licencja otwarta • Moduł integracyjny z zewnętrznymi systemami: - 2 licencje - laboratoryjnymi (LIS) - radiologicznymi (RIS) • Elektroniczna Inwentaryzacja ŚT i Wyposażenia - licencja otwarta • Laboratorium InfoMedica - 1 licencja • Moduł integracyjny z ZUS PUE (eZLA) - 1 licencja otwarta Świadczenie opieki serwisowej odbywać się będzie minimum w godzinach od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Czas reakcji serwisu na zgłoszoną awarię wynosi 24 godziny. Jeżeli zgłoszona awaria będzie wymagała interwencji Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego, to Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania w formularzu ofertowym czasu w jakim będą odbywać się wizyty serwisowe w siedzibie Zamawiającego, licząc od momentu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia. (Zaoferowany czas wizyty serwisowej w siedzibie Zamawiającego nie może być dłuższy niż 48 h, licząc od momentu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia. Jeżeli Wykonawca zaoferuje czas dłuższy niż 48 h to Zamawiający ofertę odrzuci). Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarto w projekcie umowy - załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby czynności wykonywane w ramach przedmiotu umowy, tj. serwisantów były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli dotyczy), na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018, poz. 917 t.j. ze zm.). W terminie do 14 dni od daty rozpoczęcia realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące w/w czynność są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Ponadto na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do okazania, do wglądu, kopii zawartych umów o pracę, jak i dokumentów potwierdzających opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na umowę o pracę tych osób. Informacje wrażliwe wynikające z w/w dokumentów, podlegające ochronie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 t.j. ze zm.) winny być anonimowe. Sankcją z tytułu niespełnienia powyższego wymagania będzie odsunięcie osoby od realizacji zamówienia oraz wymierzenie kary umownej zgodnej z zapisami projektu umowy. Oferowany termin płatności - 60 dni, licząc od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury za dany miesiąc.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72260000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium w kwocie 3 000,00 zł, słownie: trzy tysiące 00/100 złotych, należy wnieść w terminie wyznaczonym do składania ofert w jednej lub w kilku z następujących form: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 tekst jednolity). Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: ING Bank Śląski S.A., nr konta 16 1050 1070 1000 0090 3070 9233. W tytule przelewu należy wpisać – Wadium – ZP 572/19. Wadium w formie innej niż pieniądzu powinno zostać zdeponowane w oryginale w osobnej kopercie opisanej „Wadium – ZP 572/19” - w Pokoju nr 9 w Budynku H – Administracja/Dyrekcja w terminie j/w, a kserokopię poręczenia/gwarancji należy dołączyć do oferty. Zamawiający uzna, że wadium w formie pieniężnej zostało wniesione w terminie, jeżeli do dnia i godziny składania ofert kwota wadium będzie zaksięgowana na wskazanym rachunku. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, uważa się za wniesione prawidłowo. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, uważa się za wniesione prawidłowo. 2. W przypadku wadium wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji, poręczenie lub gwarancja muszą wskazywać dane Gwaranta/Poręczyciela oraz Zamawiającego jako beneficjenta, być wykonalne na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, mieć charakter nieodwoływalny oraz terminowy t.j. minimum na okres związania ofertą. Ponadto powinny zawierać zobowiązanie Gwaranta/ Poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego sumy gwarancyjnej odpowiadającej kwocie wadium na żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż osoba, za którą Gwarant/ Poręczyciel udzielił gwarancji/poręczenia nie wywiązała się z zobowiązań wynikających z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 1) i 2) ustawy Pzp lub zawierające oświadczenie, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie osoby, za którą Gwarant/Poręczyciel udzielił gwarancji/poręczenia, z tym zastrzeżeniem, że poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Dokument potwierdzenia przelewu wadium lub kserokopia poręczenia/gwarancji. 3. Dokument, z którego wynika uprawnienie do składania oświadczenia woli. 4. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach