Przetargi.pl
OPERATOR SPRZĘTU DO ROBÓT ZIEMNYCH KL. III. Nr postępowania: DOR-271-14/11

Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Nawojowska 118
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4400808 , fax. 018 4400808
  • Data zamieszczenia: 2011-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
    ul. Nawojowska 118 118
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4400808, fax. 018 4400808
    REGON: 12024173600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.powiat-ns.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OPERATOR SPRZĘTU DO ROBÓT ZIEMNYCH KL. III. Nr postępowania: DOR-271-14/11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób bezrobotnych w jednej edycji szkoleniowej z następującymi grupami uprawnień: I grupa uprawnień: Operator koparko-ładowarki kl. III oraz Operator koparki jednonaczyniowej kl. III; II grupa uprawnień: Operator koparko-ładowarki kl. III oraz Operator ładowarki jednonaczyniowej kl. III; III grupa uprawnień: Operator koparko-ładowarki kl. III oraz Operator spycharki kl. III. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie kursantów do zdania sprawdzianu przed komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie (zwanego dalej egzaminem państwowym) w celu uzyskania uprawień w jednej z trzech w/w grup uprawnień oraz nabycie wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych do podjęcia pracy w zawodzie operatora sprzętu do robót ziemnych kl. III. 3. Czas trwania szkolenia (w tym egzamin) wynosi: 40 dni roboczych szkolenia licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Egzamin państwowy powinien odbyć się bezpośrednio po zrealizowaniu programu szkolenia. Ostatni dzień szkolenia przeznaczony jest na oficjalne zakończenie szkolenia i wręczenie dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia. Dopuszcza się, aby zajęcia szkoleniowe odbywały się maksymalnie w dwie soboty, które wliczone są w planowany czas trwania szkolenia. 4. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: 7 dni od podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Certyfikat jakości usług ISO
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.powiat-ns.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach