Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Nawojowska 118
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 4400808 , fax. 018 4400808
- Data zamieszczenia: 2013-02-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
ul. Nawojowska 118 118
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 018 4400808, fax. 018 4400808
REGON: 12024173600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.powiat-ns.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OPERATOR SPRZĘTU DO ROBÓT ZIEMNYCH KL. III. Nr postępowania: DOR-271-5/13 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługę zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia pn. Operator sprzętu do robót ziemnych kl. III. I. Cel i termin realizacji szkolenia. 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób bezrobotnych w dwóch oddzielnych grupach oraz terminach po 10 osób, z następującymi grupami uprawnień: I grupa uprawnień: Operator koparko-ładowarki kl. III oraz operator koparki jednonaczyniowej kl. III; II grupa uprawnień: Operator koparko-ładowarki kl. III oraz operator ładowarki jednonaczyniowej kl. III; III grupa uprawnień: Operator koparko-ładowarki kl. III oraz operator spycharki kl. III. 1.1. Zamawiający dopuszcza do ósmego dnia szkolenia możliwość wyboru lub zmiany przez kursantów grupy uprawnień ze względu na indywidualne wnioski uczestników szkolenia, z zastrzeżeniem, że każda osoba może uczestniczyć tylko w jednej grupie uprawnień. 1.2. Planowany termin realizacji szkolenia: 1.3. Termin rozpoczęcia szkolenia I grupy - dla 10 osób: do 7 dni od podpisania umowy 1.4. Termin rozpoczęcia szkolenia II grupy - dla 10 osób: następuje po 2 tygodniach tj. 14 dniach od daty rozpoczęcia szkolenia I grupy. 2. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności praktycznych oraz przygotowanie kursantów do zdania sprawdzianu przed komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie (zwanego dalej egzaminem państwowym) w celu uzyskania uprawnień w jednej z trzech w/w grup uprawnień niezbędnych do podjęcia pracy w zawodzie operatora sprzętu do robót ziemnych kl. III. 3. Czas trwania szkolenia (w tym egzamin państwowy) wynosi: 40 dni roboczych (dla każdej z edycji szkolenia) licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Egzamin państwowy powinien odbyć się bezpośrednio po zrealizowaniu programu szkolenia. Ostatni dzień szkolenia przeznaczony jest na zakończenie szkolenia i wręczenie dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia. 3.1. Dopuszcza się, aby zajęcia szkoleniowe odbywały się maksymalnie w dwie soboty, które wliczone są w planowany czas trwania szkolenia. II. Warunki realizacji szkolenia: A. W zakresie merytorycznym: 1. Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia wynosi: 284 godziny zegarowe, w tym: 1.1. Zajęcia teoretyczno - zawodowe - obejmujące 168 godziny zegarowe zajęć; 1.2. Zajęcia praktyczne - obejmujące 116 godzin zegarowych zajęć. 2. Wykonawca dostarczy do Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego na trzy dni przed podpisaniem umowy następujące dokumenty i oświadczenia: 2.1. Program zajęć szkoleniowych zawierający co najmniej następujące zagadnienia: 2.1.1. nazwę i zakres szkolenia, 2.1.2. czas trwania i sposób organizacji szkolenia, 2.1.3. wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, 2.1.4. cele szkolenia, 2.1.5. plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretyczno - zawodowej i części praktycznej, 2.1.6. opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, 2.1.7. wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 2.1.8. sposób sprawdzenia efektów szkolenia - przewidziane sprawdziany i egzaminy. 2.2. Harmonogram zajęć szkoleniowych, który powinien zawierać: 2.2.1. tematykę zajęć, 2.2.2. liczbę godzin zegarowych, 2.2.3. godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć, 2.2.4. miejsce realizacji szkolenia 2.2.5. imię i nazwisko osoby/instruktorów prowadzących zajęcia w każdym dniu szkolenia; 2.3. Kserokopię Certyfikatu Jakości Usług ISO w przypadku posiadania stosownego dokumentu. 2.4. Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje kadry dydaktycznej, która będzie prowadzić zajęcia szkoleniowe, potwierdzone za zgodność z oryginałem. 2.5. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez osoby wskazane do realizacji szkolenia wymaganego doświadczenia w realizacji określonej liczby szkoleń, zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.6.Wskazanie osób/osoby odpowiedzialnych/odpowiedzialnej za nadzór wewnętrzny nad szkoleniem. Osoby/a te będą odpowiedzialne za opiekę i kontakt z uczestnikami szkolenia oraz za prawidłową realizację zawartej umowy i bezpośredni kontakt z Zamawiającym. 3. Program szkolenia: 3.1. zgodny z programem szkoleń zatwierdzonym przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie (Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych, Dz. U. z 2001 roku nr 118, poz. 1263) powinien obejmować: 3.1.1. zajęcia teoretyczno - zawodowe dotyczące zagadnień z zakresu: 1) dokumentacji technicznej maszyn roboczych; 2) bezpieczeństwa i higieny pracy przy eksploatacji maszyn roboczych; 3) technologii wykonywania robót ziemnych; 4) użytkowania i obsługi maszyn roboczych. Zamawiający wymaga dla zapewnienia wymaganego poziomu szkolenia, aby osoba/osoby prowadząca/prowadzące zajęcia teoretyczno - zawodowe spełniała/spełniały następujące warunki: Posiadała/posiadały wykształcenie wyższe techniczne; Prowadziła/prowadziły co najmniej 5 szkoleń o tożsamej tematyce. 3.1.2. zajęcia praktyczne - naukę eksploatacji maszyn roboczych w różnych warunkach terenowych i technologicznych. Zamawiający wymaga, aby osoby prowadzące zajęcia praktyczne spełniały następujące warunki: Posiadały wykształcenie co najmniej średnie zawodowe; Prowadziły co najmniej 5 szkoleń o tożsamej tematyce. Zamawiający wymaga, aby liczba instruktorów odpowiadała liczbie maszyn przeznaczonych do realizacji zajęć praktycznych. 3.2. powinien gwarantować uczestnikom szkolenia solidne i profesjonalne przygotowanie teoretyczno - praktyczne do egzaminu państwowego i do wykonywania pracy w zawodzie operatora sprzętu do robót ziemnych klasy III. 3.3. powinien uwzględniać zróżnicowany poziom umiejętności i wiedzy uczestników szkolenia. 4. Wykonawca przeprowadzi szkolenie zgodnie z przedstawionym Zamawiającemu programem i harmonogramem szkolenia oraz- Rozporządzeniem MEN z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 17.02.2012 r., poz. 186). 5. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i przeprowadzić egzamin przez komisję powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. 6. Koszt ponownego egzaminu kursantów ponosi Wykonawca. 7. Szkolenie winno zakończyć się wydaniem przez Wykonawcę: 7.1. świadectw i książek: 7.1.1. operatora koparko-ładowarki kl. III oraz operatora koparki jednonaczyniowej kl. III (w I grupie uprawnień); 7.1.2. operatora koparko-ładowarki kl. III oraz operatora ładowarki jednonaczyniowej kl. III (w II grupie uprawnień); 7.1.3. operatora koparko-ładowarki kl. III oraz operatora spycharki kl. III (w III grupie uprawnień); 7.2. zaświadczeń o ukończeniu kursu wydanych na podstawie rozporządzenia MEN z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 17.02.2012 r., poz. 186) - wzór zaświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 5 do w/w rozporządzenia. 7.3. zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji wydanych na podstawie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 roku w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z późń. zm.) na papierze kredowym. W/w zaświadczenie powinno zawierać: 1) numer z rejestru, 2) imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość i adres zamieszkania tej osoby, 3) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, 4) formę i nazwę szkolenia, 5) okres trwania szkolenia, 6) miejsce i datę wydania zaświadczenia, 7) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, 8) podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 8. Zaświadczenia, świadectwo i książka powinny być wydane w ofertówce sztywnej otwieranej od góry z prawej strony. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń dla osób bezrobotnych zgodnych z przedmiotem zamówienia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.powiat-ns.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Szkolenie dla osób bezrobotnych
Dodano: 2016-07-25 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Projektant stron internetowych webmaster znak sprawy: ZP.2711.39.2016
Dodano: 2016-07-15 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Profesjonalny pracownik usług sprzedażowych / handlowych wraz z obsługą ICT znak sprawy: ZP.2711.40.2016
Dodano: 2016-06-30 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Obsługa wózków jezdniowych (wszystkie typy) oraz magazynier, gospodarka magazynowa w zakresie pracy w handlu hurtowym znak sprawy: ZP.2711.34.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Operator koparko ładowarki wszystkie typy klasa III znak sprawy: ZP.2711.37.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową z zakresu spawania dwiema technikami znak sprawy: ZP.2711.29.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową z zakresu spawania dwiema technikami znak sprawy: ZP.2711.28.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Obsługa komputera z egzaminami ECDL znak sprawy: ZP.2711.36.2016
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Księgowość komputerowa znak sprawy: ZP.2711.33.2016
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Obsługa wózków jezdniowych (wszystkie typy) oraz magazynier, gospodarka magazynowa w zakresie pracy w handlu hurtowym znak sprawy: ZP.2711.35.2016
Dodano: 2016-06-02