Przetargi.pl
OKRESOWA WERYFIKACJA DANYCH EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW MIASTA I GMINY HALINÓW WRAZ Z AKTUALIZACJĄ OPERATU EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW MIASTA I GMINY HALINÓW W TRYBIE MODERNIZACJI EWIDENCJI. Oznaczenie sprawy: I.272.5.2020

Powiat Miński ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, Ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 759 87 00 , fax. 25 759 87 02
  • Data zamieszczenia: 2020-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Miński
    Ul. Tadeusza Kościuszki 3
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 25 759 87 00, fax. 25 759 87 02
    REGON: 71158178800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatminski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OKRESOWA WERYFIKACJA DANYCH EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW MIASTA I GMINY HALINÓW WRAZ Z AKTUALIZACJĄ OPERATU EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW MIASTA I GMINY HALINÓW W TRYBIE MODERNIZACJI EWIDENCJI. Oznaczenie sprawy: I.272.5.2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie okresowej weryfikacji danych ewidencyjnych dla miasta i gminy Halinów w zakresie zgodności treści mapy ewidencyjnej ze stanem faktycznym w terenie oraz modernizacja ewidencji gruntów i budynków miasta i gminy Halinów, której celem będzie usunięcie stwierdzonych w wyniku weryfikacji rozbieżności danych ewidencyjnych. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w dwóch etapach. 2. Szczegółowy zakres prac stanowiących: a) I ETAP zamówienia określono w „Warunkach technicznych okresowej weryfikacji danych ewidencji gruntów i budynków gm. Mińsk Mazowiecki, pow. miński“, stanowiącym załącznik nr 8A do SIWZ. b) II ETAP zamówienia, który będzie prowadzony w 2021 roku przedstawiono w Projekcie modernizacji ewidencji gruntów i budynków gmina: Mińsk Mazowiecki Id. 141211_2 w powiecie mińskim, stanowiącym załącznik nr 8B do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert (art.45 ust. 3 pzp). 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach (art. 45 ust. 6 pzp): a) w pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.z 2007 r. Nr 42, poz.275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620), przy czym: 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Mińsku Mazowieckim w Banku Spółdzielczym w Mińsku Mazowieckim, ul. Piłsudskiego 6 na numer rachunku: 92 9226 0005 0001 4020 2000 0020, z dopiskiem na przelewie „WADIUM – I.272.5.2020 – OKRESOWA WERYFIKACJA DANYCH EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW MIASTA I GMINY HALINÓW (…)”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 4 przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu został dołączony do oferty. 7. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy dołączyć w oryginale do oferty. 8. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pzp. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem V pkt 2 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem IX pkt 3 ppkt. 1) SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców 3 składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem IX pkt 3 ppkt. 2) SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem IX pkt 4 ppkt. 2 SIWZ, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale V pkt 4 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział VII pkt 1 SIWZ); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach