Przetargi.pl
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obejmująca obręb ewidencyjny 0025 Puste Łąki, jednostka ewidencyjna 143505_5 Wyszków.

POWIAT WYSZKOWSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, Aleja Róż 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 743 59 35
  • Data zamieszczenia: 2024-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT WYSZKOWSKI
    Aleja Róż 2
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 29 743 59 35
    REGON: 550668829
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wyszkowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obejmująca obręb ewidencyjny 0025 Puste Łąki, jednostka ewidencyjna 143505_5 Wyszków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest:1) wykonanie prac geodezyjnych niezbędnych do przeprowadzenia modernizacji egib w zakresie danych dotyczących:a) gruntów, w tym granic: - obrębów ewidencyjnych, - działek ewidencyjnych, - użytków gruntowych, w tym ich aktualności i oznaczeń,b) właścicieli nieruchomości oraz podmiotów, w których władaniu lub gospodarowaniu znajdują się grunty Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego, a także podmiotów, które na zasadach samoistnego posiadania władają gruntami, dla których ze względu na brak księgi wieczystej, zbioru dokumentów albo innych dokumentów nie można ustalić ich właścicieli;2) uczestniczenie w organizowanych przez starostwo zebraniach informacyjnych dla właścicieli władających nieruchomościami zlokalizowanymi na obszarze objętym modernizacją egib. Na spotkaniach Wykonawca przedstawi zakres realizowanych prac modernizacyjnych i harmonogram ich wykonania;3) opracowanie i wyłożenie do wglądu zainteresowanych projektu operatu opisowo-kartograficznego, udział w rozpatrzeniu uwag zgłoszonych do tego projektu w trakcie jego wyłożenia oraz wykonanie prac geodezyjnych niezbędnych do wprowadzenia zmian w projekcie operatu opisowo-kartograficznego wynikających z uwzględnionych uwag;4) wykonanie prac geodezyjnych, niezbędnych do konwersji i aktualizacji danych egib;Szczegółowe warunki realizacji prac geodezyjnych związanych z modernizacją egib określają postanowienia rozdziału IV i V, zaś ich zasięg terytorialny oraz szczegółowy zakres określa projekt modernizacji egib, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego SOPZ, sporządzony dla obrębu 0025 Puste Łąki, jednostka ewidencyjna 143505_5 Wyszków natomiast szczegółowe warunki realizacji prac geodezyjnych, związanych z konwersją i aktualizacją danych egib, oraz zakres tych prac określają postanowienia rozdziału IV i VII stanowiącego załącznik Nr 7 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 7 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych).2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku PBS w Wyszkowie numer rachunku 15 8931 0003 0000 9191 2022 0020. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być „Powiat Wyszkowski, Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków”- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) Zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli:a) Wykonawca wykaże, że wykonywał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 usługi polegające na modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie pozyskania i dostosowania danych ewidencyjnych punktów granicznych i użytków gruntowych do obowiązujących standardów technicznych o wartości minimum 50 000,00 zł brutto każda;b) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: dwiema osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 pkt 1 oraz 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach