Przetargi.pl
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków wsi Gończyce gm. Sobolew.

Powiat Garwoliński - Starostwo Powiatowe w Garwolinie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-400 Garwolin, ul. Mazowiecka 26
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Garwoliński - Starostwo Powiatowe w Garwolinie
    ul. Mazowiecka 26
    08-400 Garwolin, woj. mazowieckie
    REGON: 711586685
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków wsi Gończyce gm. Sobolew.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków wsi Gończyce gm. Sobolew.2. Zakres przedsięwzięcia obejmuje m.in.: 1) Szczegółowa analiza dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej znajdującej się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej i określenie na podstawie tej analizy przydatności poszczególnych operatów do prac modernizacyjnych.2) Wykonanie pomiaru kontrolnego:a) istniejących punków osnowy geodezyjnej oraz pomiarowej na podstawie, której wykonano pomiar punktów granicznych wyznaczających przebieg granic działek ewidencyjnych. b) odszukanie w terenie i pomiar punktów osnowy ewidencyjnej. W przypadku nieodnalezienia punktów osnowy ewidencyjnej, w terenie należy ustalić ich położenie, poprzez odtworzenie ich położenia na podstawie danych zawartych w dokumentacji pzgik.3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ – Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków wsi Gończyce gm. Sobolew.4) Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy etapy odbioru prac.5) Uwaga: Harmonogram rzeczowo-finansowy stanowiący załącznik do umowy, wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie opracować w uzgodnieniu z Zamawiającym przed podpisaniem umowy.3. Wymagania o których mowa w art.95 ust.1 ustawy Pzp: 1) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia, osoby wykonujące niżej wymienione czynności zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (Dz.U. z 2020 poz.1320) tj.; a) prace kameralne, z wyłączeniem gleboznawczej klasyfikacji gruntów; b) prace polowe związane z ustaleniem i pomiarem granic działek ewidencyjnych.2) Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający wymaga, aby każda zatrudniona osoba brała czynny udział przy realizacji przedmiotu zamówienia.3) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących określone w ppkt. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a. żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia;a. oświadczenia zatrudnionego pracownika,b. oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,c. poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,d. innych dokumentów - zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6) W przypadku nie przedstawienia Zamawiającemu w terminie określonym w wezwaniu o którym mowa w ppkt 4, dowodów potwierdzających spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia – Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne określone § 7 ust. 1 pkt 7 projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach