Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki ogłasza przetarg
- Adres: 51-150 Wrocław, ul. Czajkowskiego 109
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7658555 , fax. 071 7658425
- Data zamieszczenia: 2009-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki
ul. Czajkowskiego 109 109
51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7658555, fax. 071 7658425
REGON: 93038806200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www. wso.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OKRESOWA KONSERWACJA I BIEŻĄCA NAPRAWA KSEROKOPIAREK WSOWL WE WROCŁAWIU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W zakres usług i konserwacji wchodzi naprawa i konserwacja sprzętu wyszczególnionego w załącznikach 1 i 2 do siwz. - w sumie 42 kserokopiarek. W tym: Część I - 39 kserokopiarek różnych marek Części II - 3 kserokopiarki typu OCE - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503131003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wnoszenia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp. 2. Wykonawcy niespełniający wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 Ustawy Pzp). 3. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjały technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 8.1. Udokumentować wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzech wykonanych usług, których przedmiotem były prace konserwacyjne i naprawcze kserokopiarek, o wartości nie mniejszej niż 40 tys. każda. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. 4.2. Wykonawca musi posiadać certyfikat techniczny w zakresie konserwacji i napraw - dotyczy tylko części II. 9. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 10. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 11. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów dostarczonych przez Wykonawców, wymienionych w rozdziale VIII i IX siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1.1 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki itp. - załącznik 1. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu. 1.2 Oświadczenie, że Wykonawca nie jest prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - załącznik 2 Oświadczenie musi być złożone, w zależności od formy prawnej Wykonawcy, w zakresie określonym w art. 24 ust 4-8 Ustawy Pz . W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć oświadczenia od każdego z podmiotów. 1.3 Oświadczenie, że wobec Wykonawcy sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary- załącznik 3 Uwaga: załącznik dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych. 1.4 Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik 4. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 1.5 Aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik 5. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1. Wykazu zrealizowanych przedsięwzięć obrazujących doświadczenia, polegającego na wykonaniu (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzech wykonanych usług, których przedmiotem były prace konserwacyjne i naprawcze kserokopiarek, o wartości nie mniejszej niż 40 tys. każda, z podaniem opisu zakresu wykonywanych usług, ich wartości, dat i miejsc wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że wskazane dostawy zostały wykonane należycie np. referencji. W przypadku wykazania kontraktów zawartych w walucie innej niż PLN, wartość tego kontraktu należy przeliczyć, na PLN po kursie średnim NBP obowiązującym w dniu podpisania kontraktu (w takim przypadku prosimy o podanie daty podpisania kontraktu). Wartość tych kontraktów należy również przedstawić w EURO - załącznik 6. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) można wykazać realizacje każdego z podmiotów, które będą oceniane wspólnie. 2.2 Certyfikatu technicznego w zakresie konserwacji i napraw sprzętu kopiującego produktów OCE - dotyczy części II - załącznik 7.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//www. wso.wroc.pl/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie usług w zakresie kompleksowego serwisu kserokopiarek marki Océ oraz urządzeń wielofunkcyjnych marki Canon będących na wyposażeniu jednostek prokuratur okręgu świdnickiego
Dodano: 2015-11-02 - PRZEGLĄD, NAPRAWA I KONSERWACJA KSEROKOPIAREK
Dodano: 2015-09-03 - PRZEGLĄD, NAPRAWA I KONSERWACJA KSEROKOPIAREK ORAZ SPRZĘTU MECHANIZACJI PRAC BIUROWYCH; NR SPRAWY: WYCH/69UZB/81/2015
Dodano: 2015-03-04 - Wykonanie przeglądów serwisowych, napraw i konserwacji sprzętu mechanizacji prac biurowych oraz kserokopiarek
Dodano: 2014-05-08 - Wykonywanie usług w zakresie kompleksowego serwisu kserokopiarek marki Océ będących na wyposażeniu jednostek prokuratur okręgu świdnickiego
Dodano: 2013-09-20 - Usługi naprawy kserokopiarek wraz z wymianą czesci zamiennych w Zarządzie Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu
Dodano: 2013-08-16 - Przegląd i naprawa kserokopiarek w jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu JW 4213. Nr sprawy: WYCH/26/2013
Dodano: 2013-02-12 - Serwis kopiarek KYOCERA MITA KM 4530, GESTETNER 3235, RICOH FT 5632, OCE 3165, CANON iR 2020, SHARP MX-M 350 N, SHARP AR-5520 N oraz TOSHIBA STUDIO 603 eksploatowanych w Oddziale ZUS w Wałbrzychu
Dodano: 2012-10-22 - Naprawa i konserwacja kserokopiarek będących własnością Izby Celnej we Wrocławiu
Dodano: 2012-10-16 - Naprawa i konserwacja kserokopiarek będących własnością Izby Celnej we Wrocławiu.
Dodano: 2012-09-25