Przetargi.pl
Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych i hydraulicznych dla Zakładu Obsługi Komunalnej w Dobromierzu

Zakład Obsługi Komunalnej w Dobromierzu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-170 Dobromierz, ul. Cmentarna 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-74 858 61 42, 858 61 35 , fax. 0-74 858 62 37
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Komunalnej w Dobromierzu
    ul. Cmentarna 14 14
    58-170 Dobromierz, woj. dolnośląskie
    tel. 0-74 858 61 42, 858 61 35, fax. 0-74 858 62 37
    REGON: 02056137800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych i hydraulicznych dla Zakładu Obsługi Komunalnej w Dobromierzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych i hydraulicznych dla Zakładu Obsługi Komunalnej w Dobromierzu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 288110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci, którzy; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania kreślonej działalności lub czynności w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapeniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzaiłalności gospodarczej, 3) aktualne zaświadczenie z urzędu skarbowego, potwierdzające że wykonawca nie zalega i opłacaniem podatków, 4) aktualne zaświadczenie wlaściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem skladek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ug@dobromierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach