Przetargi.pl
Określenie wartości rynkowych prawa własności nieruchomości w celu aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu gruntów

Miasto Kalisz ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Główny Rynek 20
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (062) 7654300 , fax. (062) 7642032
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kalisz
    Główny Rynek 20 20
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. (062) 7654300, fax. (062) 7642032
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Określenie wartości rynkowych prawa własności nieruchomości w celu aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu gruntów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest określenie wartości rynkowych prawa własności nieruchomości położonych na terenie miasta Kalisza odrębnie dla poszczególnych działek w celu aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu gruntów dla potrzeb Wydziału Gospodarowania Mieniem. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 6 niepodzielnych zadań, szczegóły w dalszej części ogłoszenia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) dysponują lub będą dysponować osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawcą majątkowym) w rozumieniu ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261 poz. 2603 z późn. zm.); Wykonawca wskazuje wyżej wymienioną osobę/y w `Formularzu oferty` - może to być ta sama osoba dla wszystkich zadań, na które składana jest oferta; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), zwaną w ogłoszeniu ustawą. Powyższe warunki udziału w postępowaniu obowiązują bez względu na liczbę zadań, na które składana jest oferta. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły: spełnia/nie spełnia. Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w pkt 1) i 4). Pozostałe warunki i wymagania mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą, poniższych oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*; 3) dokument potwierdzający posiadanie przez osobę/y, o których mowa w pkt 2 a) Opisu warunków zamówienia niniejszego ogłoszenia, stosownych uprawnień zawodowych (np. świadectwo); 4) w przypadku jeżeli Wykonawca nie dysponuje osobą/ami, o których mowa o których mowa w pkt 2 a) Opisu warunków zamówienia niniejszego ogłoszenia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. Z treści ww. dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z tych Wykonawców dołącza do oferty ww. dokumenty oznaczone gwiazdką (*) dotyczące każdego z nich. Dokumenty, o których mowa w pkt 2)-4) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006 r. nr 87 poz. 605 z późn.zm.). Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do ofert: 1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 2) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kalisz.pl lub www.kalisz.pl (zakładka Ogłoszenia - Zamówienia publiczne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach