Przetargi.pl
Ogrodzenie cmentarza komunalnego w m. Czarne na działkach Nr 28/2 i 29 przy Alei Zwycięzców

Gmina Czarne ogłasza przetarg

  • Adres: 77-330 Czarne, ul. Moniuszki 12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 83 32 078 , fax. 59 83 32 353
  • Data zamieszczenia: 2015-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarne
    ul. Moniuszki 12 12
    77-330 Czarne, woj. pomorskie
    tel. 59 83 32 078, fax. 59 83 32 353
    REGON: 77097947600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.czarne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ogrodzenie cmentarza komunalnego w m. Czarne na działkach Nr 28/2 i 29 przy Alei Zwycięzców
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ogrodzenia cmentarza komunalnego w m. Czarne na działkach Nr 28/2 i 29 przy Alei Zwycięzców. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie następujące części: Część 1. Ogrodzenia cmentarza komunalnego w m. Czarne, branża budowla. 1) Fundamentowanie: fundament betonowy oraz trzpienie słupów zbrojone stalą klasy A-0 (St0S) i A-III (34GS) jako belka stalowa z 4 prętów #12 oraz strzemion ? 6 oraz trzpienie słupów. Fundament w gruncie należy pokryć izolacją powłokową 2x na zimno. 2) Roboty murowe: wykonanie słupów murowanych z cegły klinkierowej /odcień brązów i czerwieni do ustalenia z Zamawiającym/ o grubości 51 i 63 cm /przekrój kwadratowy/ oraz muru ceglanego wraz z czapkami betonowymi wylewanymi lub prefabrykowanymi. W słupach murowanych zamontować kotwy stalowe do montażu przęseł stalowych. Pod elementami ceglanymi wykonać izolacje poziomą z papy. Część 2. Ogrodzenia cmentarza komunalnego w m. Czarne, roboty ślusarskie wraz z montażem. 1) Roboty ślusarskie: wykonanie przęseł stalowych z pręta stalowego o przekroju kwadratowym 12 mm, połączonych ze sobą metodą spawania poprzez płaskowniki 40 x 3 mm oraz 30 x 3 mm, jako wypełnienia przestrzeni ogrodzenia, montowanych na słupkach stalowych o przekroju kwadratowym 120 x 120 mm zwieńczonych elementem kuli stalowej, wykonanie bramy wejścia głównego jako dwu skrzydłowej z pręta stalowego o przekroju kwadratowym 12 mm, połączonych ze sobą metodą spawania poprzez płaskowniki 40 x 3 mm oraz 30 x 3 mm, pręty zakończone motywem grotu lub pochodnym oraz kulą. Brama wraz z szyldami i klamką stylizowaną, wykonanie 2 furtek wejścia głównego z pręta stalowego o przekroju kwadratowym 12 mm, połączonych ze sobą metodą spawania poprzez płaskowniki 40 x 3 mm oraz 30 x 3 mm, pręty zakończone motywem grotu lub pochodnym oraz kulą. Furtki wraz z szyldami i klamką stylizowaną, wykonanie 2 furtek podwójnych wejścia bocznego oraz 1 pojedynczej z pręta stalowego o przekroju kwadratowym 12 mm, połączonych ze sobą metodą spawania poprzez płaskowniki 40 x 3 mm oraz 30 x 3 mm, pręty zakończone płaskownikiem. Furtki wraz z szyldami i klamką stylizowaną. 3. Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik Nr 7 do SIWZ, w skład której wchodzi: przedmiary robót (pełnią rolę pomocniczą), rysunki oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Podane ewentualnie w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów jakościowych i cech użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia w celu udowodnienia, że oferowane parametry jakościowe i cechy użytkowe są równoważne lub lepsze od założonych w dokumentacji. Udowodnienie, że zastosowane materiały, przedmioty lub towary mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub towary przywołane w opisie przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy. 5. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia jak również zabezpieczeniem terenu robót leży po stronie Wykonawcy. 6. Podczas prowadzonych robót należy uwzględnić fakt ogólnodostępności obiektu, w związku z czym plac budowy należy ogrodzić, właściwie oznakować i zabezpieczyć. O wszelkich nie dających się uniknąć uciążliwościach związanych z budową, w szczególności ciężkim transporcie czy hałasie, należy informować Zamawiającego lub użytkownika z wyprzedzeniem. Szkody powstałe w wyniku czynności związanych z budową Wykonawca zobowiązany jest bezwzględnie naprawić. 7. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać aktualne gwarancje, świadectwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty Zamawiającemu przed odbiorem ostatecznym przedmiotu zamówienia. 8. Przedmiot zamówienia obejmuje także wykonanie usługi geodezyjnej, tyczenia na etapie wykonania oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej technicznej, geodezyjnej oraz kosztorysowej. 9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót stanowiących przedmiot zamówienia. 10. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.czarne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach