Przetargi.pl
Ograniczenie bezdomności zwierząt w 2018 roku, poprzez odławianie zwierząt bezdomnych, całodobowy transport zwierząt rannych w zdarzeniach drogowych, odławianie zwierząt wolnożyjących w podziale na części. Liczba części 3.

Urząd Miasta Marki ogłasza przetarg

  • Adres: 05270 Marki, al. J. Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7811003 wew. 660 , fax. 7811378
  • Data zamieszczenia: 2017-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Marki
    al. J. Piłsudskiego 95
    05270 Marki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7811003 wew. 660, fax. 7811378
    REGON: 52600900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.marki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ograniczenie bezdomności zwierząt w 2018 roku, poprzez odławianie zwierząt bezdomnych, całodobowy transport zwierząt rannych w zdarzeniach drogowych, odławianie zwierząt wolnożyjących w podziale na części. Liczba części 3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Ograniczenie bezdomności zwierząt w 2018 roku, poprzez odławianie zwierząt bezdomnych, całodobowy transport zwierząt rannych w zdarzeniach drogowych, odławianie zwierząt wolnożyjących. Zamówienie zostało podzielone na trzy części: CZĘŚĆ 1 Odławianie zwierząt bezdomnych Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na odławianiu zwierząt bezdomnych, w rozumieniu przepisu art. 4 pkt 16 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 856 ze zm.), z terenu Gminy Miasta Marki, po każdorazowym otrzymaniu zlecenia od zamawiającego, w którym zostanie określone miejsce przebywania zwierzęcia, z podaniem m.in. nazwy ulicy oraz innych danych niezbędnych do realizacji zadania. Zamawiający określa szacunkową ilość bezdomnych zwierząt do odłowienia wynoszącą 120 szt. w całym okresie trwania umowy. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązku wykonawcy w trakcie trwania umowy należy w szczególności: 1) w przypadkach koniecznych, używanie do odławiania zwierzęcia wyłącznie sprzętu niezagrażającego jego zdrowiu i życiu, 2) przetransportowanie odłowionych psów do schroniska wskazanego przez zamawiającego, w odległości do 100 km od siedziby zamawiającego (5 sztuk) lub do przychodni weterynaryjnej, z którą zamawiający zawarł umowę na świadczenie usług weterynaryjnych, w odległości do 10 km od siedziby zamawiającego (115 sztuk), 3) zapewnienie zwierzętom w czasie transportu właściwej opieki, wyżywienia i wody, 4) przekazanie zamawiającemu potwierdzenia przyjęcia przez schronisko psów wyłapanych z terenu miasta Marki, spełniającego warunki określone w §6 ust. 4 umowy, 5) wykonania fotografii odłowionego zwierzęcia i przesłania jej zamawiającemu na adres poczty elektronicznej: ….......................... lub w formie drukowanej na papierze lub poprzez wiadomość MMS na nr telefonu: …................................ wraz z podaniem miejsca wyłapania, 6) sporządzenie karty odłowionego zwierzęcia zawierającej opis wyłapanego zwierzęcia, miejsce wyłapania (nazwa ulicy) i datę wyłapania i datę przekazania do przychodni weterynaryjnej. Odławiane z terenu Gminy Miasto Marki bezdomne psy będą umieszczane w schronisku dla zwierząt, z którym Gmina Miasto Marki zawarła umowę na przyjęcie bezdomnych zwierząt. Odławiane z terenu Gminy bezdomne psy przed przewiezieniem do schroniska, będą umieszczane w przychodni weterynaryjnej, z którą Gmina Miasto Marki zawarła umowę na świadczenie usług weterynaryjnych. Zamawiający zobowiązany jest do pisemnego poinformowania wykonawcy, o każdej zmianie schroniska i przychodni weterynaryjnej. Wykonawca ma obowiązek sporządzenia i przekazania zamawiającemu karty potwierdzającej przyjęcie przez schronisko każdego odłowionego psa, w której należy podać nazwę i adres schroniska, datę przyjęcia, rasę, maść, znaki szczególne, podpis osoby przyjmującej działającej w imieniu schroniska. Wykonawca ma obowiązek sporządzenia i przekazania zamawiającemu karty potwierdzającej przyjęcie przez lecznicę weterynaryjną każdego zwierzęcia, w której należy podać datę przyjęcia do lecznicy, gatunek, rasę, maść, znaki szczególne, podpis osoby przyjmującej działającej w imieniu lecznicy i pieczęć lecznicy. CZĘŚĆ 2 Całodobowy transport zwierząt rannych w zdarzeniach drogowych Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na całodobowym transporcie zwierząt rannych w zdarzeniach drogowych do zakładu leczniczego dla zwierząt po każdorazowym otrzymaniu zlecenia od zamawiającego, w którym zostanie określone miejsce przebywania zwierzęcia, z podaniem m.in. nazwy ulicy oraz innych danych niezbędnych do realizacji zadania. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązku wykonawcy w trakcie trwania umowy należy w szczególności: 1) podejmowania i transport zwierząt rannych w zdarzeniach drogowych, niezwłocznie od otrzymania zgłoszenia, do wskazanej przez zamawiającego przychodni weterynaryjnej, w odległości do 10 km od siedziby zamawiającego, 2) w przypadkach zdarzeń poza godzinami pracy przychodni weterynaryjnej, o której mowa w ust. 2 pkt 1, poszkodowane zwierzę powinno zostać przetransportowane do całodobowej kliniki weterynaryjnej wskazanej przez zamawiającego, 3) w przypadkach koniecznych użycie sprzętu do bezpiecznego obezwładnienia zwierzęcia. 4) przekazanie zamawiającemu potwierdzenia przyjęcia zwierzęcia przez przychodnię weterynaryjną. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązku wykonawcy w trakcie trwania umowy należy w szczególności: 1) udzielenie pierwszej pomocy poszkodowanemu zwierzęciu na miejscu wypadku, niezbędnej do ratowania życia zwierzęcia, 2) przetransportowanie poszkodowanego zwierzęcia do przychodni weterynaryjnej, z którą zamawiający zawarł umowę na świadczenie usług weterynaryjnych, w odległości do 10 km od siedziby zamawiającego, 3) sporządzenie karty wypadkowej zawierającej godzinę otrzymania zgłoszenia, opis poszkodowanego zwierzęcia, miejsce zdarzenia (nazwa ulicy), datę zdarzenia, datę i godzinę przekazania zwierzęcia do przychodni weterynaryjnej. Karta wypadkowa powinna zawierać potwierdzenie przyjęcie poszkodowanego zwierzęcia przez przychodnię weterynaryjną. 4) wykonania fotografii poszkodowanego zwierzęcia i przesłania jej Zamawiającemu na adres poczty elektronicznej: …................................ lub w formie drukowanej na papierze lub poprzez wiadomość MMS na nr telefonu Zamawiającego: …..................................... wraz z podaniem miejsca zdarzenia. Zamawiający określa szacunkową ilość zwierząt poszkodowanych w zdarzeniach drogowych wynoszącą 30 szt. w całym okresie trwania umowy. CZĘŚĆ 3 Odławianie zwierząt wolnożyjących Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na odławianiu zwierząt wolnożyjących, w rozumieniu przepisu art. 4 pkt 21 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1840 ze zm.), z terenu Gminy Miasto Marki, po każdorazowym otrzymaniu zlecenia od zamawiającego, w którym zostanie określone miejsce przebywania zwierzęcia, z podaniem m.in. nazwy ulicy oraz innych danych niezbędnych do realizacji zadania. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązku wykonawcy w trakcie trwania umowy należy w szczególności: 1) w przypadkach koniecznych, używanie do odławiania zwierzęcia wyłącznie sprzętu niezagrażającego jego zdrowiu i życiu, 2) przetransportowanie odłowionych zwierząt wolnożyjących do lasu, w miejsce uzgodnione z właściwym kołem łowieckim, 3) zapewnienie zwierzętom w czasie transportu właściwej opieki, wyżywienia i wody, 4) w uzasadnionych przypadkach używanie broni pneumatycznej do usypiania zwierząt (wyłącznie w obecności lekarza weterynarii), 5) wykonanie fotografii odłowionego zwierzęcia i przesłania jej zamawiającemu na adres poczty elektronicznej: …............... lub w formie drukowanej na papierze lub poprzez wiadomość MMS na nr telefonu: ….......................... wraz z podaniem miejsca wyłapania, 6) sporządzenie karty odłowionego zwierzęcia zawierającej opis wyłapanego zwierzęcia, miejsce wyłapania (nazwa ulicy) i datę wyłapania, miejsce wypuszczenia do lasu oraz przekazanie jej zamawiającemu. Zamawiający określa szacunkową liczbę zwierząt wynoszącą 50 szt. w całym okresie trwania umowy: 1) zwierzęta wolnożyjące „problemowe”: 15 sztuk zwierząt wolnożyjących wymagających interwencji lekarza weterynarii oraz użycia broni pneumatycznej, poprzez zwierzęta „problemowe” Zamawiający rozumie: sarny, kozły saren, dziki, jelenie, łosie oraz inne zwierzęta, jeśli ich odłowienie wymagać będzie użycia broni pneumatycznej oraz interwencji lekarza weterynarii; 2) zwierzęta wolnożyjące „nie problemowe”: 20 sztuk niewymagające interwencji lekarza weterynarii oraz użycia broni pneumatycznej, poprzez zwierzęta „nie problemowe” Zamawiający rozumie: lisy, borsuki, bobry, warchlaki; 3) zwierzęta wolnożyjące „drobne”: 15 sztuk niewymagające interwencji lekarza weterynarii oraz użycia broni pneumatycznej, poprzez zwierzęta „drobne” Zamawiający rozumie: jeże, kuny, tchórze, dzikie ptactwo, gady, zające, wiewiórki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98300000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie wg wzoru załącznika nr 3 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach