Przetargi.pl
Obsługa serwisowa urządzeń biurowych w siedzibie Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Olsztynie przy ul. Głowackiego 6 i w biurach Sekcji Zamiejscowych oraz Archiwum KOWR OT Olsztyn z lokalizacją w terenie w okresie od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 14 ogłasza przetarg

  • Adres: 01-207 Warszawa, Karolkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 661-72-72
  • Data zamieszczenia: 2017-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 14
    Karolkowa 30
    01-207 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 661-72-72
    REGON: 367849538-00106
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa serwisowa urządzeń biurowych w siedzibie Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Olsztynie przy ul. Głowackiego 6 i w biurach Sekcji Zamiejscowych oraz Archiwum KOWR OT Olsztyn z lokalizacją w terenie w okresie od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi serwisowej urządzeń biurowych zlokalizowanych w siedzibie Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie przy ul. Głowackiego 6, w biurach Sekcji Zamiejscowych w terenie oraz archiwum. Lista lokalizacji biur Zamawiającego stanowi załącznik Nr 1 do projektu umowy, który stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w okresie od dnia 01.01.2018 roku do 31.12.2018 roku lub do wyczerpania kwoty z umowy. 3. Szczegółowy opis i liczba urządzeń będących przedmiotem niniejszej umowy wraz ze wskazaniem miejsca użytkowania, wyszczególniono w cenniku, który stanowi załącznik Nr 2 do projektu umowy, który stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ. 4. Przez obsługę serwisową rozumieć należy: 1) oględziny urządzenia biurowego zgłoszonego przez Zamawiającego do wykonania obsługi serwisowej, w miejscu jego użytkowania, 2) konserwację przeprowadzoną po wykonaniu limitu kopii przewidzianego przez producenta dla poszczególnych urządzeń biurowych lub z innej uzasadnionej przyczyny, 3) przygotowanie wyceny obsługi serwisowej wymagającej wymiany części zamiennych, 4) naprawę/wymianę części uszkodzonych/zużywających się, 5) w przypadku wymiany części – instalację nowych części oryginalnych lub nowych zamienników dopuszczonych przez producenta, przystosowanych do poszczególnych modeli, 6) udzielenie gwarancji na dostarczone części zamienne, na okres nie krótszy niż gwarancja producenta, 7) wykonywanie ekspertyz stanu technicznego urządzeń wymienionych w załączniku Nr 2 do projektu umowy, który stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ – na żądanie Zamawiającego. 5. Zakres konserwacji, o której mowa w ust. 4 pkt 2 obejmuje, w szczególności: 1) czyszczenie i odkurzanie wnętrza maszyny kopiującej, 2) czyszczenie i mycie układu optyki, 3) czyszczenie elementów pobierania i transportu papieru (rolki, pasy transportu), 4) czyszczenie układu grzejnego, 5) czyszczenie elektrod, wałków ładujących, pasów transferowych, 6) czyszczenie wszystkich filtrów oraz zespołu wywoływaczki, 7) smarowanie elementów napędu, 8) kontrolę stanu technicznego ww. podzespołów, 9) regulację w zakresie jakości kopii. 6. Wykonawca we własnym zakresie pokrywa koszty dojazdu do serwisowanego sprzętu oraz koszty transportu uszkodzonych urządzeń. 7. W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się do odebrania po każdej interwencji serwisowej wszystkich uszkodzonych lub zużytych części zamiennych. Za ich utylizację odpowiedzialny będzie Wykonawca w sposób przewidziany prawem, w szczególności przepisami związanymi z ochroną środowiska. 8. W przypadku dokonywania naprawy/wymiany części zużytych lub uszkodzonych, Wykonawca zobowiązuje się do instalacji: 1) w przypadku wszystkich części wykazanych w formularzu cenowym - nowych części oryginalnych, 2) w przypadku pozostałych części - za zgodą Zamawiającego, nowych zamienników dopuszczonych przez producenta, przystosowanych do poszczególnych modeli. 9. Dostarczony przedmiot zamówienia (dotyczy części zamiennych) musi być wolny od wad i fabrycznie nowy (dotyczy zarówno części oryginalnych, jak i zamienników). 10. W przypadku braku możliwości wykonania naprawy wymagającej wymiany części zamiennych w terminie 7 dni od momentu zaakceptowania przez Zamawiającego wyceny, Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy dostarczenia urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż sprzęt zastępowany, na czas naprawy. 11. Rozliczenia będą dokonywane w oparciu o rzeczywistą liczbę wykonanych konserwacji i napraw/wymian oraz dostarczonych części zamiennych. Wskazane w załączniku Nr 2 do projektu umowy, który stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ, wartości zostały przyjęte do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnej bądź deklarowanej liczby konserwacji i napraw/wymian oraz dostawy części zamiennych w okresie realizacji umowy i nie może mieć wpływu na ceny jednostkowe oraz nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. 12. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, by wszystkie osoby wskazane przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy (ujęte w wykazie osób, który stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ) były zatrudnione przez Wykonawcę na umowę o pracę. Osoby te będą wykonywać czynności określone w § 2 ust. 2-3 projektu umowy, który stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania złożonego w tym zakresie przez Wykonawcę oświadczenia. 1) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych, o których mowa w § 9 projektu umowy, wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób. 2) W przypadku niespełniania przez Wykoawcę wymogu określonego w ust. 12 niniejszego rozdziału, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną, o której mowa w § 5 ust. 1 pkt 7 projektu umowy. 13. Dodatkowo przedmiot zamówienia określony został we wzorze umowy, który stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ. 14. Jest to zamówienie na usługę o kodzie alfanumerycznym słownika podstawowego CPV 30124000-4, 50310000-1. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30124000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2.500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych), przed upływem określonego w SIWZ terminu składania ofert. 2. Pozostałe informacje dot. wadium znajdują się w Rozdziale XI SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 4 SIWZ. 2. Powyższe zobowiązanie musi określać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi lub roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (patrz Rozdział VIII ust. 6 SIWZ). Przedmiotowe zobowiązanie (oświadczenie podmiotu trzeciego), wykonawca składa w oryginale. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: 1) formularz ofertowy, 2) niezbędne pełnomocnictwa, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia 4) formularz cenowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach