Areszt Śledczy w Świdnicy ogłasza przetarg
- Adres: 58-100 Świdnica, ul. Trybunalska 16
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-74 854 93 00 , fax. 0-74 854 93 02
- Data zamieszczenia: 2012-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Świdnicy
ul. Trybunalska 16 16
58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
tel. 0-74 854 93 00, fax. 0-74 854 93 02
REGON: 00032064400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: więziennictwo
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA DOSTAWĘ ART. RÓŻNYCH DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W ŚWIDNICY - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Barszcz biały sypki - 270 kg Bulion jarzynowy - 300 kg Czosnek granulowany - 20 kg Herbata czarna granulowana - 630 kg Kawa zbożowa - 110 kg Liść laurowy - 10 kg Przyprawa do zup magii - 700 l Majeranek - 25 kg Majonez - 200 kg Musztarda - 300 kg Ocet - 200 l Papryka ostra mielona - 40 kg Papryka słodka mielona - 40 kg Pieprz mielony - 45 kg Przyprawa do bigosu - 10 kg Sos pieczeniowy sypki - 100 kg Sos typu napoli sypki - 22 kg Sos pieczarkowy - 35 kg Sól jodowana - 1500 kg Ziele angielskie - 5 kg Koncentrat pomidorowy - 600 kg Groch - 800 kg Groch konserwowy - 200 kg Fasola średnia sucha - 1400 kg Marmolada - 1400 kg Dżem truskawkowy - 1250 kg Dżem w opakowaniach 25 g - 45 kg Miód w opakowaniach po 25 g - 25 kg Ogórki konserwowe - 900 kg Sałatka szwedzka - 950 kg Sałatka wielowarzywna - 700 kg Szczaw konserwowy - 300 kg Fasolka konserwowa czerwona - 150 kg Fasolka konserwowa biała - 150 kg Fasolka konserwowa szparagowa - 70 kg Kukurydza konserwowa - 200 kg Ryż - 1500 kg Woda mineralna - 1300,5 l Podane ilości są ilościami szacunkowymi uwzględniające maksymalne zaludnienie jednostki, dlatego też ze względu na różne zaludnienie jednostki ilości mogą ulec zmianie. Z tego tytułu Dostawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Odbiorcy. Wszystkie artykuły muszą być świeże. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: WADIUM NIE JEST WYMAGALNE
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum im. Jana Pawła II w Sulikowie.
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa artykułów spożywczych stanowiących skład paczek żywnościowych realizowanych w ramach programu Pomoc państwa w zakresie dożywiania.
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa warzyw i owoców 2016
Dodano: 2016-07-08 - Dostawę artykułów żywnościowych II znak sprawy ZOZ/DZP/PN/24/16
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa artykułów żywnościowych
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum nr 1 im. Czesława Niemena w Lubinie.
Dodano: 2016-06-20 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH RÓŻNYCH (DRUGIE POSTĘPOWANIE)
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 3 w Lubinie.
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej Pogodna Jesień w Jeleniej Górze
Dodano: 2016-06-07 - Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy świeżych warzyw i owoców opisanych w pakietach w SIWZ, do jednostek Spółki Sanatoria Dolnośląskie Sp. z o.o. transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Dodano: 2016-06-03