Przetargi.pl
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na wykonanie usługi w zakresie usuwania, pielęgnacji drzew i krzewów, cięcia drewna oraz usługi sadzenia drzew, na terenie Gminy Zielona Góra w roku 2010.

Gmina Zielona Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 65-021 Zielona Góra, ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4755670 , fax. 068 4755660
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zielona Góra
    ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41 41
    65-021 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4755670, fax. 068 4755660
    REGON: 97077078700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na wykonanie usługi w zakresie usuwania, pielęgnacji drzew i krzewów, cięcia drewna oraz usługi sadzenia drzew, na terenie Gminy Zielona Góra w roku 2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi usługa wycinania i pielęgnacji drzew i krzewów, cięcia drewna oraz sadzenia drzew, na terenie Gminy Zielona Góra w roku 2010 1.Wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych, ratowniczych, usuwanie posuszu, formowanie i prześwietlanie koron drzew, podkrzesywanie pnia z zasmarowaniem ran środkiem ochronnym. 2.Usuwanie drzew stojących, wiatrołomów i wiatrowałów z przygotowaniem wyrzynków z pnia o długości 1 m. 3.Przerzedzanie i usuwanie krzewów 4.Sadzenie drzew 5.Cięcie drewna 6.Karczowanie, frezowanie pnia drzewa z odkopaniem korzeni i usunięciem karpiny W zakres w/w prac wchodzą nakłady związane z wywózką i utylizacją drewna małowymiarowego (gałęzi) z uporządkowaniem terenu; pozyskane wyrzynki z pni, ustawione w stosy stanowią własność Gminy Zielona Góra. Usługi wykonywane są sukcesywnie w ciągu roku na podstawie zleceń .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. realizowali w ciągu ostatnich dwóch lat zakres prac o którym mowa w przedmiocie zamówienia; 3.Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, tj. w szczególności dysponują podnośnikiem koszowym; 4.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadające uprawnienia do obsługi pilarki spalinowej i pracy na wysokościach. 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia; w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 10 SIWZ. Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy (zał. nr 2 do oferty). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 5.Potencjał kadrowy - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia. Wymagane zatrudnienie na stałe co najmniej 3 pracowników w tym dwóch pilarzy (załączony wzór). 6.Doświadczenie wykonawcy - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia (5 zrealizowanych zleceń na łączną kwotę 90.000 zł brutto).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminazg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach