Przetargi.pl
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym - kurs przyuczający do zawodu malarza w ramach środków Funduszu Pomocy Postpenitencjarnej.

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 75-950 Koszalin, ul. Strefowa 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3475200 , fax. 094 3410042
  • Data zamieszczenia: 2010-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    ul. Strefowa 17 17
    75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3475200, fax. 094 3410042
    REGON: 00126674000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym - kurs przyuczający do zawodu malarza w ramach środków Funduszu Pomocy Postpenitencjarnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursu przyuczającego do zawodu: Malarza dla osób odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Koszalinie w ramach środków pochodzących z Funduszu Pomocy Postpenitencjarnej. Wspólny słownik CPV - 80530000-8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursu przyuczającego do zawodu: Malarz dla 10 osadzonych w Zakładzie Karnym w Koszalinie; 1.Kurs realizowany jest w ramach środków Funduszu Pomocy Postpenitencjarnej. 2.Realizacja kursu będzie przeprowadzona zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) oraz rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych (Dz. U. Nr 37, poz. 337 z późniejszymi zmianami). 3.Realizacja szkolenia w systemie grupowym - 1 grupa składająca się z 10 osób. 4.Grupę tę stanowią więźniowie osadzeni w Zakładzie Karnym w Koszalinie. 5.Miejsce realizacji szkolenia - Zakład Karny w Koszalinie. Zamawiający zapewnia salę szkoleniową oraz miejsca do realizacji zajęć praktycznych. 6.Termin realizacji szkolenia - 01.07.2010-30.07.2010. 7.Zajęcia będą odbywać się w dni robocze w godz. 8-16 oraz w wyjątkowych sytuacjach w soboty. Czas szkolenia w jednym dniu to maksymalnie 10 godzin zajęć lekcyjnych po 45 minut dla zajęć teoretycznych i 8 godzin zegarowych dla zajęć praktycznych. Prowadzący zajęcia winni wchodzić na teren realizacji zajęć 10 minut przed ich rozpoczęciem i opuszczać teren 10 minut po zakończeniu zajęć. 8.Łączna liczba godzin szkolenia to 150 godzin (20 godzin zajęć teoretycznych i 130 godzin zajęć praktycznych). Szkolenie powinno być zrealizowane w formie zajęć teoretycznych i praktycznych oraz egzaminu. Nie jest dozwolone skracanie lub wydłużanie czasu zajęć bez pisemnej konsultacji z Zamawiającym. Każda zmiana czasu zajęć skutkuje zmianą harmonogramu kursu. Czas przeprowadzenia egzaminu nie jest wliczany do liczby godzin szkolenia. 9.Celem kursu jest nabycie przez słuchaczy praktycznych umiejętności do wykonywania prac malarskich z zastosowaniem najnowszych technologii i materiałów. 10.Program kursu powinien obejmować minimum następujące zagadnienia: a)Szkolenie BHP, b)Prace malarskie, c)Prace wykończeniowe, d)Zajęcia praktyczne - 130 godzin. 11.Program kursu powinien być opracowany zgodnie z § 32 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz. 315). Ponadto program szkolenia powinien pozwolić uczestnikom kursu na nabycie praktycznych umiejętności w zakresie tematyki objętej kursem i winien być zakończony egzaminem dającym podstawę do wydania zaświadczeń o jego ukończeniu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). Poziom kursu oraz organizacja powinna być dostosowana do potrzeb i oczekiwań poszczególnych uczestników. Wykonawca powinien określić w programie wymagania wobec uczestników szkolenia, podać literaturę oraz określić sposób sprawdzenia uzyskanej wiedzy. 12.Kurs zakończony będzie egzaminem i wydaniem zaświadczeń zgodnych z wzorem do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r.(Dz. U. Nr 31, poz. 216). Dodatkowo słuchacze otrzymają zaświadczenia w formie certyfikatów o ukończeniu kursu oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia BHP. 13.Prowadzący zajęcia powinny być osobami z wiedzą i doświadczeniem w zakresie tematyki szkolenia. Ponadto osoby te powinny posiadać odpowiednie przygotowanie, wykształcenie lub doświadczenie zawodowe powiązane z tematyką szkolenia oraz doświadczenie związane z prowadzeniem zajęć dla osób dorosłych minimum jeden rok. Ze względu na specyfikę miejsca realizacji szkolenia i jego uczestników wykonawca powinien zapewnić kadrę przygotowaną do prowadzenia tego typu zajęć. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy doświadczenia w realizacji zajęć w jednostkach penitencjarnych. 14. Sale wykładowe i wyposażenie: siedziba Zamawiającego przy wykorzystaniu sal i pomieszczeń oraz wyposażenia. Zamawiający w związku z realizacją kursu posiada salę szkoleniową niezbędną do przeprowadzenia części teoretycznej zajęć. Zamawiający zapewnia również na terenie miejsca do realizacji zajęć praktycznych. Zamawiający dysponuje również narzędziami niezbędnymi do realizacji szkolenia. 15.Odzież roboczą zapewni Zamawiający. 16.Materiały szkoleniowe zajęcia teoretyczne: wykonawca winien przygotować materiały szkoleniowe w formie drukowanej dla każdego uczestnika (poszczególne tematy szkoleń zawarte w materiałach powinny być oddzielone w widoczny sposób np. kolorową kartką), a także udostępnić zamawiającemu pomoce naukowe wykorzystywane w trakcie szkolenia (np. prezentację multimedialną). 17.Materiały na zajęcia praktyczne: wykonawca powinien w ramach kosztów materiałów szkoleniowych na zajęcia praktyczne zapewnić materiały umożliwiające realizację zajęć praktycznych tj. farbę emulsyjną wewnętrzną i zewnętrzną, farbę olejną, farbę chlorokauczukową, gładź szpachlową, pigmenty, pędzle, wałki i inne materiały oraz narzędzia drobne zabezpieczające prawidłową realizację zajęć, których zakup ustali Zamawiający z wykonawcą w trakcie realizacji kursu. 18.Koszty materiałów i narzędzi do zajęć praktycznych nie mogą wynosić mniej niż 48% i więcej niż 50% wartości kursu ogółem. Koszt materiałów i drobnych narządzi zostanie zawarty w preliminarzu wydatków (załącznik nr 1 do załącznika nr 5 SIWZ). 19.Badania lekarskie: wykonawca powinien w ramach kosztów kursu zapewnić badania lekarskie z zakresu medycyny pracy dopuszczające wytypowane osoby do udziału w szkoleniu. Badania lekarskie powinny zostać przeprowadzone przed rozpoczęciem kursu i ze względu na specyfikę grupy na terenie Zamawiającego. Badania lekarskie powinny być przeprowadzone dla 14 osób, gdyż część osób chętnych do udziału w kursie może nie otrzymać zgody lekarza medycyny pracy na udział w kursie, a badaniom powinny zostać też poddane osoby, które trafią na listę rezerwową. Koszt badań lekarskich zostanie zawarty w preliminarzu wydatków (załącznik nr 1 do załącznika nr 5 SIWZ). 20.Ubezpieczenie uczestników szkolenia: wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia wszystkich uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w okresie jego trwania. Polisa będzie zawarta przez wykonawcę po podpisaniu umowy na realizację szkolenia. Koszt ubezpieczenia zostanie zawarty w preliminarzu wydatków (załącznik nr 1 do załącznika nr 5 SIWZ). 21.Wykonawca zobowiązuje się do monitorowania przebiegu szkolenia: wykonawca zobowiązany jest do monitorowania obecności uczestników na zajęciach- listy obecności i dzienniki zajęć oraz bieżącą ocenę indywidualnych postępów uczestników szkolenia. 22.Płatności: płatności będą dokonywane w ciągu 14 dni na podstawie prawidłowo wystawionej faktury, po przedstawieniu protokołu odbioru usługi szkoleniowej, kopii list obecności, kopii dzienników zajęć, zaświadczeń wraz z kopiami, kopii polisy ubezpieczeniowej, kopii protokołu z egzaminu końcowego, ewidencji czasu pracy wykładowców zatwierdzonej przez Zamawiającego, jednego egzemplarza materiałów szkoleniowych, rozliczenia kosztów materiałów szkoleniowych wraz z kserokopiami faktur.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach