Przetargi.pl
OG-250-2/09 Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Elblągu

Sąd Rejonowy w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Płk. Dąbka 8-12
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-55 6112230, 6112806 , fax. 0-55 6424591
  • Data zamieszczenia: 2009-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Elblągu
    ul. Płk. Dąbka 8-12 8-12
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-55 6112230, 6112806, fax. 0-55 6424591
    REGON: 00032179600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elblag.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OG-250-2/09 Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona obiektu, osób i mienia w budynkach sądowych , będących we właściwości Sądu Rejonowego w Elblagu, obejmujących budynki: - budynek główny sądu, usytuowany przy ul. Płk.Dąbka 8-12, - budynek Sądu Grodzkiego, usytuowany przy ul.1-go Maja 1. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ 3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie załączniki, dokumenty i treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia będą interpretowane jako część umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia na koszt wlasny wizji lokalnej w obiektach, w celu zapoznania się z zakresem usług i warunkami ich wykonania - Załącznik nr 7 Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z części zamówienia lub ograniczenia zamówienia do wysokości posiadanych środków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu . W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22. ust. 1 o treści: 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, czyli; a. posiadanie koncesji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j.: Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz.1221 z późn. zm.); 2 Posiadają wiedzę i doświadczenie, czyli; a. wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegających na ochronie osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej o łącznej wartości minimum 200 000,00 zł brutto; 3 Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, czyli; a. dysponowanie osobami wyznaczonymi do: kierowania ochroną obiektów, dowódcą zmiany, posiadającymi licencję pracownika ochrony II stopnia; b. dysponowanie co najmniej 5 pracownikami, posiadającymi licencję pracownika ochrony co najmniej I stopnia każdy; c. dysponują grupą interwencyjną 4 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. B. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt A na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w rozdziale IX SIWZ - żądanych przez Zamawiającego na potwierdzenie spełniania warunków z pkt A. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia. 3. Jeżeli Wykonawca nie potwierdzi, że spełnia warunki określone w pkt A, to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 lub ust. 2 ustawy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawcy spełniają warunki określone w art. 22.ust. 1 wymienione w rozdziale VIII muszą dostarczyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 - oświadczenie 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki art.22 ust 1 tj. posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następującego dokumentu: a aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; b Koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j.: Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz.1221 z późn. zm.); c Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, 2 usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich : wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Załącznik nr 5 d Wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywania zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; Załącznik nr 6 UWAGA: Dla każdej osoby wymienionej w Załączniku nr 6 należy dołączyć kopie odpowiednich dokumentów, tj.: kopię licencji pracownika ochrony II stopnia dla Kierownika Ochrony Obiektu i dowódcy zmiany; kopię licencji pracownika ochrony minimum I stopnia dla pozostałych pracowników ochrony; kopie poświadczeń bezpieczeństwa upoważniających do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową Zamawiającego:, - osób wyznaczonych do kierowania ochroną obiektów podczas realizacji przedmiotu zamówienia ( Kierownik Ochrony Obiektu, dowódca zmiany ) , oznaczonych klauzulą co najmniej poufne - pozostałych pracowników ochrony wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia oznaczonych klauzulą co najmniej zastrzeżone, zgodnych ze wzorem zawartym w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 25 sierpnia 2005 r. w sprawie wzorów poświadczenia bezpieczeństwa, decyzji o odmowie wydania poświadczenia bezpieczeństwa oraz decyzji o cofnięciu poświadczenia bezpieczeństwa (Dz. U. z 2005r. Nr 171, poz. 1431). Natomiast osób, które uzyskały poświadczenie bezpieczeństwa przed terminem wejścia w życie ww rozporządzenia należy dołączyć poświadczenie zgodne ze wzorem zawartym w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 23 lutego 1999 r. w sprawie wzoru poświadczenia bezpieczeństwa oraz wzoru odmowy wydania poświadczenia bezpieczeństwa (Dz. U. z 1999r. Nr 18, poz. 165 oraz z 2001r. Nr 80, poz.869) poprzedzającym ww rozporządzenie. Poświadczenie bezpieczeństwa musi być ważne w okresie wykonywania umowy UWAGA: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. e Potwierdzenie przeprowadzenia wizji lokalnej zgodnie z Załącznikiem nr 7 f Polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200.000,00 zł w kresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. 01 luty 2010r - 01 sierpień 2011r, a w przypadku krótszego okresu ubezpieczenia i lub niższej wartości ubezpieczenia oświadczenie o zobowiązaniu się do jego przedłużenia lub podwyższenia. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w formie i treści określonej w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich mogą być składane ( Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 4. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo musi znajdować się w ofercie. 5. Wykonawcy składający ofertę wspólną w celu potwierdzenia, że spełniają warunki określone przez Zamawiającego dołączają do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 2a,b osobno dla każdego z Wykonawców. 6. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elblag.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach