Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 528 88 67 , fax. 081 5328927
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Al. Racławickie 1 1
20-059 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 528 88 67, fax. 081 5328927
REGON: 00028871600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odzież robocza i ochronna oraz obuwie; UM-ZP-262-52/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie w ilośći i o parametrach określonych przez Zamawiającego oraz spełniajacej wymagania zawarte w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 1.2.1. wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednej dostawy, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w zakresie zadania, na który składana jest oferta; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp; 1.5potwierdzają, że oferowany przedmiot zamówienia w Zadaniu nr 4 poz. 20 oraz Zadaniu nr 5 poz. 1 i 7 jest zgodny z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 1.6 potwierdzają, że oferowany przedmiot zamówienia w Zadaniu nr 4 poz. 17 oraz Zadaniu nr 5 poz. 3, 4, 5, 6, 8, 11,12, 15, 16, 17 i 21 jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005r., Nr 259, poz. 2173). 1.7 potwierdzają, że oferowany przedmiot zamówienia w Zadaniu nr 1 poz. 1 i poz. 2, w Zadaniu nr 3 oraz w Zadaniu nr 5 poz. 12 i poz. 22 jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 poz. 896 ze zm.). 2. W przypadku składania ofert wspólnych warunki określone w ppkt 1.2., 1.3., 1.5., 1.6. i 1.7. mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie składających ofertę. Pozostałe warunki musi spełniać każdy z Wykonawców. 3. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w III.2) poniżej wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w III.2) powyżej ust. 1. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykaz dostaw oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, w celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w III.2) powyżej ust. 1 ppkt 1.2.1. 1.4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w III.2) powyżej ust. 1 pkt 1.5. należy przedłożyć dokumenty (deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności) potwierdzające zgodność wykonania oferowanego przedmiotu zamówienia z normami zharmonizowanymi. 1.5. W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w III.2) powyżej ust. 1 pkt 1.6. należy przedłożyć dokumenty (certyfikaty oceny WE lub deklaracje zgodności WE) potwierdzające zgodność wykonania oferowanego przedmiotu zamówienia z normami zharmonizowanymi i dyrektywami unijnymi dotyczącymi bezpieczeństwa wyrobu i ochrony zdrowia; 1.6. W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w III.2) powyżej ust. 1 pkt 1.7. należy przedłożyć dokumenty (deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności lub wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych) potwierdzające zgodność oferowanego wyrobu medycznego z wymaganiami zasadniczymi w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 poz. 896 ze zm.), w szczególności potwierdzające odpowiednio jakość tkaniny użytej do produkcji odzieży medycznej, jakość włókniny użytej do produkcji maseczek oraz wykonanie obuwia profilaktycznego zgodnie z normami zharmonizowanymi i dyrektywami unijnymi. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców: 2.1. dokument wymieniony w pkt. 1.1 może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być podpisane przez pełnomocnika upoważnionego do ich reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.2. dokument wymieniony w pkt 1.2. składa osobno każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 2.3. dokument wymieniony w pkt. 1.3., 1.4., 1.5. i 1.6. składa ten lub ci wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie warunku 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena jakości
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa w zakresie 2 części: cześć nr 1 - dostawa odzieży branżowej, specjalnej, roboczej, obuwia ochronnego oraz w zakresie części nr 2 - dostawa odzieży i obuwia sportowego
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa składników umundurowania dla inspektorów transportu drogowego Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie w 2016 roku
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa składników umundurowania dla inspektorów transportu drogowego Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie w 2016 roku
Dodano: 2016-06-03 - Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddział w Lublinie oraz podległych Rejonów z podziałem na dwie części: Część nr 1 - Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej, roboczej i środków ochrony indywidualnej pracownikom GDDKiA Oddział w Lublinie oraz podległych Rejonów Część nr 2 - Sukcesywna dostawa obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddział w Lublinie oraz podległych Rejonów.
Dodano: 2016-05-31 - Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddział w Lublinie oraz podległych Rejonów w latach 2016 -2018
Dodano: 2016-04-21 - Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej dla UMCS w Lublinie
Dodano: 2016-04-01 - Dostawa odzieży branżowej, specjalnej, roboczej, obuwia ochronnego oraz odzieży sportowej.
Dodano: 2015-09-08 - DOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH LEŚNIKA I OZNAK,ORAZ ODZIEŻY BHP W 2015 r.
Dodano: 2015-05-20 - Dostawy odzieży ochronnej i roboczej do UMCS w Lublinie (LE/6-2015/DOP-z)
Dodano: 2015-05-15 - Dostawa składników umundurowania dla inspektorów transportu drogowego Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie w 2015 roku
Dodano: 2015-05-14