Przetargi.pl
Odwóz dzieci szkolnych, uczestników projektu realizowanego w ramach Działania 9.1 POKL pod nazwą Wyrównajmy szanse naszych dzieci z Publicznej Szkoły Podstawowej w Lewinie Kłodzkim ul. Kościelna 1 do ich miejsc zamieszkania na terenie gminy Lewin Kłodzki

Zespół Szkolno-Przedszkolny ogłasza przetarg

  • Adres: 57-343 Lewin Kłodzki, ul. Kościelna 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-74 8698473 , fax. 0-74 8698473
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny
    ul. Kościelna 1 1
    57-343 Lewin Kłodzki, woj. dolnośląskie
    tel. 0-74 8698473, fax. 0-74 8698473
    REGON: 89142050000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bursztyn.xon.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odwóz dzieci szkolnych, uczestników projektu realizowanego w ramach Działania 9.1 POKL pod nazwą Wyrównajmy szanse naszych dzieci z Publicznej Szkoły Podstawowej w Lewinie Kłodzkim ul. Kościelna 1 do ich miejsc zamieszkania na terenie gminy Lewin Kłodzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odwozie dzieci szkolnych po zakończeniu zajęć w ramach projektu z Publicznej Szkoły Podstawowej w Lewinie Kłodzkim ul. Kościelna 1, do ich miejsc zamieszkania na terenie gminy Lewin Kłodzki. Przedmiot usługi obejmuje zadania: 1) odwozu autobusem grupy około 43 uczniów + 1 opiekun, z miejsca zajęć w ramach projektu w Lewinie Kłodzkim do ich miejsc zamieszkania w miejscowościach: Jeleniów, Dańczów, Jerzykowice Wielkie, Darnków, Gołaczów i Kulin - w sumie około 24 km. 2) odwozu mikrobusem grupy około 7 uczniów + 1 opiekun, z miejsca zajęć w ramach projektu w Lewinie Kłodzkim do ich miejsc zamieszkania w miejscowościach: Jawornica, Jerzykowice Małe, Kocioł, Taszów, Jarków, tj. w sumie około 19 km. Przedmiotowe zadania należy traktować łącznie przy wykorzystaniu minimum czterech pojazdów samochodowych (jednego autobusu plus jeden rezerwowy), (jeden mikrobus plus jeden rezerwowy) o pojemności minimum : 1) pierwszy pojazd - 44 miejsc siedzących + kierowca 2) drugi pojazd - 8 miejsc siedzących + kierowca 3) trzeci pojazd - pojazd, który może zastąpić pojazd wymieniony w pkt. 1, (rezerwowy) 4) czwarty pojazd - pojazd, który może zastąpić pojazd wymieniony w pkt. 2 (rezerwowy). oznakowanych właściwymi tablicami. Pojazdy rezerwowe w ilości zaproponowanej przez Wykonawcę muszą spełniać wymogi określone dla pojazdów podstawowych. Autobus i mikrobus wykonają w okresie realizacji usługi po 509 odwozów uczestników projektu (2009 r. - 172 odwozy, 2010 r. - 256 odwozów, 2011 r. - 81 odwozów), co stanowi, że łącznie pokonają trasę : 21887 km, a w tym: a) autobus - 509 odwozów x 24 km = 12216 km, b) mikrobus - 509 odwozów x 19 km = 9671 km. UWAGA! Szczegółowe trasy przejazdów (z adresami zamieszkania dzieci) oraz plan przewozów dzieci zostaną przekazane Wykonawcy który wygra przetarg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601134007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, b. spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji, c. dysponują wymaganymi przedmiotem zamówienia minimum 4-oma pojazdami zgodnie z pkt. 1 Specyfikacji, d. dysponują osobami , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadający doświadczenie i wymagane kwalifikacje zawodowe zgodnie z pkt. 4 lit. h) i lit. i); e. posiadają licencję na wykonywanie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego osób, f. wykonywali przedmiotowe usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie wykonali co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena, czy Wykonawca spełnia przedstawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów (określonych w SIWZ) potwierdzających spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Aktualny dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub odpis zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), (załącznik nr 1). b. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy i spełnia wymogi zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy - (załącznik nr 3). c. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wystawione nie wcześnie niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 4 i załącznik nr 5), d. kserokopię licencji na wykonywanie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego osób, obowiązującej w okresie realizacji zamówienia (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 125 poz. 874 ze zmianami) - (załącznik Nr 6 ), e. wykaz kierowców z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (kserokopie dokumentów potwierdzających, że zatrudnieni przez Wykonawcę kierowcy spełniają warunki o których mowa w art. 5 ust. 3 pkt. 4 ustawy o transporcie drogowym, w przypadku niekaralności kierowców należy przedłożyć właściwe oświadczenie) -(załącznik nr 7 ), f. wykaz pojazdów zgłoszonych do obsługi zamówienia (załącznik nr 8). Pojazdy zgłoszone przez Wykonawcę do obsługi zamówienia muszą być przystosowane do przewozu dzieci. W wykazie należy podać istotne parametry techniczne pojazdów, ich wyposażenie, rok produkcji, prawne podstawy dysponowania pojazdami (własność, dzierżawa, leasing, itd.), g. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług przewozowych odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - (załącznik nr 9), Minimalne wymagane przez Zamawiającego doświadczenie w przewozie osób - wykonanie 1 zamówienia w zakresie przewozu osób (10 000 wozokilometrów). h. oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia (załącznik nr 10), Pozostałe dane i wykazy jakie powinien dostarczyć Wykonawca w składanej ofercie a. Wykaz osób uprawnionych do podpisania oferty, umowy i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (załącznik nr 2), b. adres bazy na terenie powiatu kłodzkiego - (załącznik nr 11). Ze względu na dyspozycyjność Wykonawcy (punktualny odwóz dzieci do ich miejsc zamieszkania) Zamawiający wymaga, aby baza Wykonawcy zlokalizowana była na terenie powiatu kłodzkiego, c. dokument potwierdzający przystosowanie pojazdu do przewozu osób (wpis do dowodu rejestracyjnego lub opinia Urzędu Dozoru Technicznego) - (załącznik nr 12), d. Zastrzeżenie Wykonawcy, które informacje zawarte w jego ofercie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania (stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji), (załącznik nr 13). Zamawiający zaleca, zby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji były złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa , lub spięte (zszyte oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bursztyn.xon.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach