Przetargi.pl
Odwodnienie budynku wielorodzinnego znajdującego się na terenie miejscowości Celestynów przy ul. Wrzosowej 44a - etap II

Gospodarka Komunalna w Celestynowie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-430 Celestynów, ul. Regucka 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 789 70 52 , fax. 22 789 70 52
  • Data zamieszczenia: 2016-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gospodarka Komunalna w Celestynowie
    ul. Regucka 5 5
    05-430 Celestynów, woj. mazowieckie
    tel. 22 789 70 52, fax. 22 789 70 52
    REGON: 01561018400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gk.itsmedia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowy zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odwodnienie budynku wielorodzinnego znajdującego się na terenie miejscowości Celestynów przy ul. Wrzosowej 44a - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1Przedmiotem zamówienia jest wykonanie etapu II z inwestycji pn. Odwodnienie budynku wielorodzinnego znajdującego się na terenie miejscowości Celestynów przy ul. Wrzosowej 44 A. Etap II obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na: wykonaniu odwodnienia budynku wielorodzinnego za pomocą drenażu opaskowego z rur o średnicy Dz126 mm od studni inspekcyjnej S1 do studni inspekcyjnej S10 (studnia istniejąca- wykonana w etapie I), wykonanie odwodnienia liniowego (odwodnienie wjazdu do garażu) za pomocą koryt z rusztem żeliwnym klasy C 250 i włączeniem do studni inspekcyjnej S10 (studnia istniejąca- wykonana w etapie I), wykonanie połączenia rozdzielni głównej (znajdującej się w wiatrołapie budynku wielorodzinnego) z kablem elektrycznym zlokalizowanym w obrębie studni S10 (kabel elektryczny pozostawiony z naddatkiem- wykonany w etapie I), przebudowa rozdzielni głównej znajdującej się w budynku wielorodzinnym zgodnie z projektem budowlanym, wykonanie robót izolacyjnych ścian fundamentowych i towarzyszących na zewnątrz budynku (wykonanie robót budowlanych wewnątrz budynku nie jest przedmiotem zamówienia), wykonanie opaski betonowej wokół budynku, naprawa bocznych murków przy zjeździe do garaży. Prace zostały graficznie przedstawione na planie zagospodarowania terenu (załącznik nr 17 do SIWZ) oraz profilu podłużnym (załącznik nr 18 do SIWZ) i oznaczone jako punkty charakterystyczne- zakres S1-S10 i Odwodnienie liniowe. Inwestycja będzie prowadzona w terenie zabudowanym. W przypadku wykonywania odwodnienia należy użytkować wyłączenie urządzenia wyciszone (max. 46 dB z odległości 10 m). W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: ponoszenia odpowiedzialności, za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności i operacji na terenie budowy, metod budowy, metod użytych przy robotach budowlanych oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową stanowiącą integralną część niniejszej SIWZ i prawidłowe wykonanie wszystkich robót budowlanych związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami polskimi, polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego i innymi obowiązującymi przepisami, stosowania podczas realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia wyłącznie wyrobów nowych, wolnych od wad dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., 290 z późn. zm.). Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 883 z późn. zm.). do niezwłocznego wykonania robót nieobjętych umową, jeżeli są one niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią; uzyskanie pozwolenia na zajęcie pasa drogowego oraz umieszczenie urządzeń obcych w pasie drogowym i poniesienie kosztów z tym związanych. Przed rozpoczęciem robót prowadzonych w pasie drogowym należy uzyskać pozwolenie na wejście w teren od zarządcy nieruchomością - jeżeli istnieje taka konieczność; opracowanie projektu organizacji ruchu zapewniającego należyte wykonywanie robót, uzgodnienie organizacji ruchu z właściwym organem oraz wykonanie wszelkich niezbędnych czynności związanych z zapewnieniem czasowej organizacji ruchu na czas wykonania robót (jeżeli istnieje taka konieczność); uzyskanie zgody na dojazd ciężkim sprzętem (jeżeli istnieje taka konieczność); przekazania Zamawiającemu (w terminie wykonania przedmiotu zamówienia): Geodezyjnej inwentaryzacji powykonawcza, Pomiary rezystancji kabla elektrycznej, Protokół odbioru robót budowlanych podpisany przez kierownika budowy, przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcę, Karty katalogowe, certyfikaty i atesty zużytych materiałów, protokołu odbioru pasów drogowych wydanych przez odpowiednie organy (jeżeli istnieje taka konieczność), ponoszenia odpowiedzialności za ochronę przekazanych punków pomiarowych do chwili odbioru końcowego robót. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne Wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt; urządzenia terenu budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia wody, energii i innych mediów. Wykonawca zobowiązany będzie do opomiarowania wszelkich przyłączy używanych podczas wykonywania robót oraz ustali rozliczenie za zużyte media z Zamawiającym (jeżeli istnieje taka konieczność); ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji robót budowlanych oraz za szkody wynikające z wadliwego wykonania robót, ujawnione w okresie gwarancji jakości; ponoszenia odpowiedzialności za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenie terenu budowy jak i jego zaplecza przed dostępem osób trzecich, w trakcie prowadzenia robót budowlanych, ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie spowodowane przez działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych, a szkody wyrządzone podczas realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest naprawić niezwłocznie na własny koszt; bieżącego oczyszczenia i usunięcia materiałów powstałych w czasie robót budowlanych oraz odtworzenia przyległego terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego; ponoszenia kosztów wszelkich odwodnień terenu budowy celem prawidłowej i bezpiecznej realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia pracowników posiadających niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje. W związku z rozliczeniem ryczałtowym Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Przedmiar robót nie stanowi podstawy do obliczenia wartości zamówienia. Nie uwzględnienie przez Wykonawcę jakichkolwiek kosztów robót budowlanych na etapie sporządzania oferty nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia osobę posiadającą uprawnienia: budowlane bez ograniczeń o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, lub inne, ważne, uprawnienia budowlane uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów, budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, lub inne ważne, uprawnienia budowlane uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów oraz wpisaną do właściwej izby samorządu zawodowego. Szczegółowy zakres robót budowlanych (przedmiot zamówienia) określa: wzór umowy (załącznik nr 8 do SIWZ), projekt budowlano wykonawczy - część sanitarna (załącznik nr 9 do SIWZ), STWiOR - część sanitarna (załącznik nr 10 do SIWZ), projekt budowlano wykonawczy - część elektryczna (załącznik nr 11 do SIWZ), STWiOR - część elektryczna (załącznik nr 12 do SIWZ), Projekt modernizacji budynku (załącznik nr 13 do SIWZ), STWiOR modernizacja budynku (załącznik nr 14 do SIWZ), Geotechnika (załącznik nr 15 do SIWZ), Przedmiar nr 1 i Przedmiar nr 2 (załącznik nr 16 do SIWZ) - z zastrzeżeniem, że przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do obliczenia wartości zamówienia, nie jest wyłączną podstawą obliczenia ceny za prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia, Rys. nr 1 (załącznik nr 17 do SIWZ), Rys. nr 2 (załącznik nr 18 do SIWZ). Powyższa dokumentacja zawiera zakres robót budowlanych obejmujący kompleksowe wykonanie odwodnienia budynku wielorodzinnego znajdującego się na terenie miejscowości Celestynów przy ul. Wrzosowej 44. W ramach niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonać należy roboty budowlane, które zostały opisane w ust. 1 i 2 (realizacja II etapu). We wszystkich pozycjach dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 9, podano przy określeniu wyrobów lub technologii nazwy własne lub pochodzenie zamawiający dopuszcza rozwiązania i wyroby równoważne. Za równoważne zamawiający przyjmuje technologie i wyroby budowlane spełniające wymagania określone dla nich w dokumentacji projektowej. W przypadku zastosowania innych rozwiązań niż podane w dokumentacji projektowej, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na wykonawcy. Wykonawca musi zapewnić całkowitą kompatybilność zastosowanych przez niego materiałów z urządzeniami i elementami określonymi w dokumentacji projektowej. Zamawiający zastrzega sobie unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku nie zabezpieczenia przez Radę Gminy Celestynów środków finansowych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 2.500,00 zł [słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelew na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Otwocku Oddział Celestynów Nr konta: 41 8001 0005 2002 0011 0930 0013 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu nr ZP/24/2016 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta (banku, instytucji ubezpieczeniowej) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji), zawierające oświadczenie o spełnieniu się przesłanek zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 Pzp. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż forma pieniężna, wadium należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego - sekretariat lub załączyć do oferty. Zamawiający, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania zwróci wadium wszystkim wykonawcom, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 13. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. eżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres rękojmi za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gk.itsmedia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach