Przetargi.pl
Odwiezienie uczniów ze szkół uczestniczących w projekcie pn. Ty też potrafisz współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Gmina Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 62-730 Dobra, plac Wojska Polskiego 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 279-90-11 , fax. 0-63 279-90-11
  • Data zamieszczenia: 2011-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
    plac Wojska Polskiego 10 10
    62-730 Dobra, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 279-90-11, fax. 0-63 279-90-11
    REGON: 00052819000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odwiezienie uczniów ze szkół uczestniczących w projekcie pn. Ty też potrafisz współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: na odwiezienie uczniów ze szkół uczestniczących w projekcie pn. Ty też potrafisz współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje odwiezienie uczniów ze szkół uczestniczących w ww. projekcie po zajęciach pozalekcyjnych do miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy części obejmujące szkoły z terenów trzech gmin tj. Gminy Dobra, Gminy Brudzew i Gminy Kawęczyn. 1Część I: Odwiezienie uczniów ze szkół z terenu Gminy Dobra. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące szkoły: 1.1Zespół Szkół Publicznych w Dobrej - ilość odwożonych dzieci ok.180; ilość km. przejazdu tygodniowo 400. 1.2Zespół Szkolno-Przedszkolny w Piekarach - ilość odwożonych dzieci ok. 35; ilość km przejazdu tygodniowo 150. 2Część II: Odwiezienie uczniów ze szkół z terenu Gminy Brudzew. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące szkoły: 2.1Zespół Szkolno-Gimnazjalny w Brudzewie - ilość odwożonych dzieci ok. 50; ilość km przejazdu tygodniowo ok. 150; 2.2Szkoła Podstawowa w Galewie - ilość odwożonych dzieci ok. 20; ilość km przejazdu tygodniowo ok.80; 2.3Szkoła Podstawowa w Koźminie - ilość odwożonych dzieci ok. 40; ilość km przejazdu tygodniowo ok.140; 2.4Szkoła Podstawowa w Chrząblicach - ilość odwożonych dzieci ok. 8; ilość km przejazdu tygodniowo ok. 70. 3Część III: Odwiezienie uczniów ze szkół z terenu Gminy Kawęczyn. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące szkoły: 3.1Zespół Szkół w Kawęczynie - ilość odwożonych dzieci ok. 116; ilość km przejazdu tygodniowo ok. 100; 3.2Zespół Szkół w Kowalach Pańskich - ilość odwożonych dzieci ok. 31; ilość km przejazdu tygodniowo ok. 124; 3.3Szkoła Podstawowa w Skarżynie - ilość odwożonych dzieci ok. 20; ilość km przejazdu tygodniowo ok. 60; 3.4Szkoła Podstawowa w Tokarach - ilość odwożonych dzieci ok. 35; ilość km przejazdu tygodniowo ok. 90. Autobusy przewożące dzieci muszą być sprawne technicznie, posiadać aktualne przeglądy techniczne. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego). Autobusy przewożące dzieci powinny być oznakowane widocznymi tablicami PRZEWÓZ DZIECI oraz tabliczkami z parą dzieci (kolor czarny na żółtym tle) tzw. balbinki (żółte tło, kolor liter i figurek czarny). Obowiązek oznakowania autobusu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zapewni opiekę nad dziećmi podczas ich przewozu. Przebieg tras przejazdu zostanie ustalony z Wykonawcą w postaci harmonogramu rzeczowego po podpisaniu umowy i będzie stanowić załącznik do umowy. Wykonawca ma sam ustalić, ile autobusów i o jakiej liczbie miejsc zaangażuje do realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dobra.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach