Przetargi.pl
Odwiert studni głębinowej nr 2 w Wyszkach wraz z budową zbiornika zasobowego oraz remontu stacji uzdatniania wody

Gmina Kotlin ogłasza przetarg

  • Adres: 63220 Kotlin, ul. Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 405 481, , fax. 627 405 481
  • Data zamieszczenia: 2017-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kotlin
    ul. Powstańców Wielkopolskich 1
    63220 Kotlin, woj. wielkopolskie
    tel. 627 405 481, , fax. 627 405 481
    REGON: 25085540000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotlin.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odwiert studni głębinowej nr 2 w Wyszkach wraz z budową zbiornika zasobowego oraz remontu stacji uzdatniania wody
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Odwiert studni głębinowej nr 2 w Wyszkach wraz z budową zbiornika zasobowego oraz remontu stacji uzdatniania wody. Zakres robót budowlanych przewidzianych do realizacji obejmuje , w szczególności : 1) wykonanie odwiertu studni nr 2 o głębokości 140 m; 2) remont stacji uzdatniania wody polegający na wymianie urządzeń technologicznych ; 3) montaż kompletnej obudowy typu Lange dla projektowanej studni nr 2; 4) montaż zewnętrznego zbiornika zasobowego wraz z włączeniem do eksploatacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332430-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł, słownie : dwadzieścia tysięcy złotych i 00/100. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : - pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego : PKO Bp o/Jarocin 80 1020 2212 0000 5502 0027 8580, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy odpowiedni dokument w formie oryginału złożyć w kasie Urzędu Gminy Kotlin lub załączyć do oferty, nie spięty w całość z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do ofert należy dołączyć : 1) Kosztorys ofertowy - załącznik nr 2 ; 2) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt. 8.2 IDW; 3) w Przypadku polegania na zasobach innych podmiotów - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami np. zobowiązanie , o którym mowa w pkt. 9.2 IDW, propozycję treści zobowiązania zawarto w załączniku nr 6; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty ( oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza ) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016,poz. 352) a Wykonawca wskazał to wraz z złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 6) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach