Przetargi.pl
Modernizacja i rozbudowa budynku na miejsce integracji mieszkańców wsi Rogaczewo Wielkie

Gmina Krzywiń ogłasza przetarg

  • Adres: 64010 Krzywiń, ul. Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 170 525, , fax. 655 170 676
  • Data zamieszczenia: 2017-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzywiń
    ul. Rynek 1
    64010 Krzywiń, woj. wielkopolskie
    tel. 655 170 525, , fax. 655 170 676
    REGON: 41105057000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzywin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i rozbudowa budynku na miejsce integracji mieszkańców wsi Rogaczewo Wielkie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadania Modernizacja i rozbudowa budynku na miejsce integracji mieszkańców wsi Rogaczewo Wielkie. Istniejący budynek znajduje się w Rogaczewie Wielkim, na działce nr 32/10 wykonany był w technologii tradycyjnej, murowanej o ścianach warstwowych zewnętrznych, nakryty dachem w lekkiej konstrukcji stalowej, jednospadowym, płaskim. Budynek wyposażony jest w instalację elektryczną z dojściem napowietrznym i instalację wodociągową. Projekt przewiduje nowy podział funkcjonalny istniejącego budynku. W tym celu przewiduje się rozbiórkę istniejących ścian i pomurowanie nowych ścian i ścianek działowych w budynku istniejącym oraz zastosowanie nowego stropu gęstożebrowego belkowo-pustakowego typu Teriva 24/60 LIGHT grubości 24 cm ze styropianem spadkowym, pokrytym papą, o spadku 5% i 7%. Zamówienie przewiduje rozbiórkę ścian zewnętrznych warstwowych starego budynku o warstwach: ściana wewnętrzna z cegły gr. 12 cm, istniejąca wewnątrz konstrukcja stalowa pawilonu i ściana zewnętrzna z pustaków szczelinowych gr. 19 cm i wykonanie nowych ścian z pustaków ceramicznych. Dobudowa nowej sali wykonana została metodą tradycyjną o konstrukcji ścian z pustaków ceramicznych gr. 25 cm klasy 15.0 MPa. Nową część sali należy przekryć stropodachem typu Teriva 24/60 LIGHT grubości 24cm, ze styropianem spadkowym, pokrytym papą, o spadku 5%. Ocieplenie ścian zewnętrznych i ścian fundamentowych zgodnie z projektem. Ścianki działowe murowane z pustaków ceramicznych gr. 12 cm klasy 10 MPa na zaprawie cementowo-wapiennej marki M5. Ławy fundamentowe zostały wykonane z betonu B-20 (C16/20) wylewane w wykopie, na warstwie chudego betonu z betonu B-10 (C8/10), zbrojone. Strop monolityczno-prefabrykowany należy wykonać jako gęstożebrowy belkowo-pustakowy gr. 24 cm połączony ze ścianami za pomocą wieńca żelbetowego. Więźba dachowa nad tarasem z drewna sosnowego klasy C-24 ciętego zimą o wilgotności poniżej 21%. Dach nad tarasem drewniany, dwuspadowy, o kącie 200, krokwiowy, kryty blacho-dachówką na deskowaniu gr. 2,2 cm i krokwiach drewnianych o wym. 7,5x16 cm, płatew w celu podparcia krokwi na ścianie - drewniana 16x16 cm oraz na słupach 16x20 cm. Dach budynku pokryty papą termozgrzewalną , zadaszenie tarasu pokryte blacho-dachówką w kolorze brązowym. Obróbki blacharskie i rynny - zgodnie z projektem technicznym. Taras, schody i podjazd dla niepełnosprawnych: 1. Zewnętrzne z kostki brukowej -ułożone na podsypce cementowo - piaskowej gr. 4 cm z betonu B-15, na chudym betonie gr. 12 cm oraz podsypce piaskowej 20cm; 2. Chodnik o spadku 5% - umożliwiający poruszanie się osób niepełnosprawnych; 3. Dodatkowo należy wykonać opaskę wokół budynku z kostki brukowej na warstwie przepuszczalnej. Izolacja cieplna. 1. Posadzka przyziemia – gr. 10 cm styropianu EPS 100. 2. Ściany fundamentowe – gr. 10 cm polistyren ekstrudowany XPS z frezami lub styropian EPS 100. 3. Ściany zewnętrzne – gr. 12 cm styropian. 4. Dach główny - stropodach – styropian spadkowy 10cm-46cm, 10cm-41cm. Posadzka: Płytki ceramiczne. Stolarka: 1. Drzwiowa wewnętrzna – PCV, szklone szkłem bezpiecznym - białe; oraz płytowe, typowe w okleinie drewnianej. 2. Drzwiowa zewnętrzna – Aluminiowe, szklone szkłem bezpiecznym – brązowe; PCV szklone szkłem bezpiecznym - brązowe. 3. Okienna – PCV, brązowa. 4. Parapety wewnętrzne – płyta postforming. 5. Parapety zewnętrzne – z blachy ocynkowanej lub powlekanej w kolorze szarym. Wykończenie ścian: 1. W pomieszczeniach- sanitarnych, kuchnia oraz zmywalnia, ściany wykończone płytkami ceramicznymi na klej do wysokości 2m. 2. Pomieszczenie gospodarcze – farba olejna zmywalna, do wysokości 2m. 3. Ściana w sali spotkań – lamperia, farba natryskowa do wysokości 2m. 4. Pozostałe pomieszczenia pomalować farbą emulsyjną. Elementy elewacji: 1. Płytki klinkierowe – fragment elewacji. 2. Tynk mineralny malowany farbą akrylową elewacyjną. 3. Cokół – farba akrylowa elewacyjna. 4. Elementy drewniane w naturalnym kolorze, zabezpieczone. Instalacje sanitarne wraz ze zbiornikiem bezodpływowym i instalacje elektryczne. Powierzchnia zabudowy istniejąca do przebudowy 51,10 m2 Powierzchnia zabudowy nowoprojektowana 61,70 m2 Razem powierzchnia zabudowy 112,80 m2 Powierzchnia użytkowa przebudowy 32,86 m2 Powierzchnia użytkowa – nowoprojektowana 55,84 m2 Razem powierzchnia użytkowa 88,70 m2 Kubatura przebudowy 163,50 m2 Kubatura – nowoprojektowana razem powierzchnia 217,00 m2 Razem kubatura 380,50 m2 Ponadto Zamawiający informuje, że posiada część materiałów budowlanych w następujących ilościach: 1. Pustaki ceramiczne 25x37,3x23,8 w ilości 288 sztuk; 2. Cegłę pełną 6,5x12x24 w ilości 60 sztuk; 3. Styropian 50 mm EPS 80 w ilości 5,0 m3; Powyższe materiały zostaną przekazane Wykonawcy któremu zostanie udzielone zamówienie, w związku z czym w kosztorysie ofertowym należy dla wyżej wymienionych materiałów przyjąć ilości materiałów pozostałe do zakupu i odpowiednio przeliczyć ich wartość. Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia objętego zamówieniem wchodzi wykonanie wszelkich innych robót objętych dokumentacją projektową i STWiOR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ, - dokumentacje projektowe – stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ, - kosztorysy ofertowe „ślepe” – stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Kody CPV: 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-9, 45.21.23.00-9, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3 Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, kosztorysami ofertowymi), stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji. Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w ST. Na przedmiotowe zadanie Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3 - letniego okresu gwarancji/rękojmi. Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji technicznej towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywane w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. W przypadku składania oferty, w której wykonawca proponuje rozwiązania równoważne, do oferty należy dołączyć w formie tabeli wykaz proponowanych materiałów, urządzeń itp. równoważnych, a w przypadku rozwiązań równoważnych do opisanych zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy wykonawca zobowiązany jest także wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, sposoby wykonania zamówienia spełniają wymagania zamawiającego. Brak wskazania w ofercie propozycji zastosowania rozwiązań równoważnych oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń, materiałów i sposobów wykonania przyjętych w dokumentacji projektowej. W przypadku, gdy zastosowanie rozwiązania równoważnego wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wyłącznie Wykonawca i zrealizuje inwestycję w nieprzekraczalnym czasie określonym przez Zamawiającego w SIWZ. Każdy z wykonawców winien dokonać oględzin miejsca budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny i wyceny prac w celu uwzględnienia wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty oględzin miejsca budowy poniesie Wykonawca. Ponadto zakres prac obejmuje: 1. Sporządzenie operatu kolaudacyjnego, na który składa się: 1) dokumentacja powykonawcza 2) obsługa geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą, 3) atesty na materiały i prefabrykaty, 4) protokoły odbioru robót, 5) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń. Technologia wykonania prac: 1. Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. 2. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. 3. Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 4. Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. 5. Teren okoliczny należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę musi wnieść wadium w wysokości: 8.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów (jeśli dotyczy). 4. Oświadczenie o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 29ust. 3a ustawy Pzp, którzy będą brać czynny udział w realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach