Przetargi.pl
Odwiercenie dwóch studni awaryjnych ujmujących kredowy poziom wodonośny na terenie gminy Kobiele Wielkie

Gmina Kobiele Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 97-524 Kobiele Wielkie, ul. Reymonta
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-44 6814412 , fax. 0-44 6810593
  • Data zamieszczenia: 2020-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobiele Wielkie
    ul. Reymonta 79
    97-524 Kobiele Wielkie, woj. łódzkie
    tel. 0-44 6814412, fax. 0-44 6810593
    REGON: 59064803700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.kobielewielkie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odwiercenie dwóch studni awaryjnych ujmujących kredowy poziom wodonośny na terenie gminy Kobiele Wielkie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odwiercenie dwóch studni awaryjnych ujmujących kredowy poziom wodonośny na terenie gminy Kobiele Wielkie. Część 1 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odwiercenie w msc. Orzechów gm. Kobiele Wielkie studni awaryjnej nr 2 ujmującej kredowy poziom wodonośny, dla potrzeb gminnego wodociągu wiejskiego. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) Odwiercenie otworu metodą mechaniczno – obrotową do głębokości 65 m (postawienie kolumny z rur fi 570 mm na głębokości 8 m (pozostawiona w otworze), wiercenie otworu „na boso” w średnicy 470 mm do głębokości 65 m), 2) W otworze na głębokości 65 m należy postawić filtr konstrukcyjny DN 250 , 3) Wykonanie obsypki żwirowej 4-15 mm (w razie potrzeby, w zależności od udziału wapieni marglistych i margli w obrębie przelotu przewidzianego do ujęcia w otworze), 4) Wykonanie badań i pomiarów: • badania makroskopowe przewiercanych utworów co 2m i z każdej wyróżniającej się makroskopowo warstwy (próbki przechowuje Wykonawca do czasu zatwierdzenia dokumentacji hydrogeologicznej), • pomiary położenia lustra wody w otworze po nawierceniu poszczególnych warstw wodonośnych, przed rozpoczęciem zmiany roboczej w trakcie wiercenia oraz podczas próbnego pompowania, • próbne pompowanie w dwóch etapach (pompowanie należy prowadzić w godzinach nocnych przy wyłączonej z eksploatacji studni nr 1), • badania jakości wody (jedna próba do wykonania skróconej analizy fizykochemicznej), • pomiaru geodezyjne w celu ustalenia współrzędnych topograficznych i rzędnej terenu przy studni (szkic geodezyjny). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SIWZ, na który składa się projekt robót geologicznych. Część 2 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odwiercenie w msc. Kobiele Wielkie gm. Kobiele Wielkie studni awaryjnej nr 3 ujmującej kredowy poziom wodonośny, dla potrzeb gminnego wodociągu wiejskiego oraz sprawdzenie aktualnej wydajności (Q i S) studni nr 2. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) Odwiercenie otworu metodą mechaniczno – obrotową do głębokości 99 m (postawienie kolumny z rur fi 570 mm na głębokości 8 m (pozostawiona w otworze), wiercenie otworu „na boso” w średnicy 470 mm do głębokości 99 m), 2) W otworze na głębokości 99 m należy postawić filtr konstrukcyjny DN 250 , 3) Wykonanie obsypki żwirowej 4-15 mm (w razie potrzeby, w zależności od udziału wapieni marglistych i margli w obrębie przelotu przewidzianego do ujęcia w otworze), 4) Wykonanie badań i pomiarów: • badania makroskopowe przewiercanych utworów co 2m i z każdej wyróżniającej się makroskopowo warstwy (próbki przechowuje Wykonawca do czasu zatwierdzenia dokumentacji hydrogeologicznej), • pomiary położenia lustra wody w otworze po nawierceniu poszczególnych warstw wodonośnych, przed rozpoczęciem zmiany roboczej w trakcie wiercenia oraz podczas próbnego pompowania, • próbne pompowanie w dwóch etapach (pompowanie należy prowadzić w godzinach nocnych przy wyłączonej z eksploatacji studni nr 2), • badania jakości wody (jedna próba do wykonania skróconej analizy fizykochemicznej), • pomiaru geodezyjne w celu ustalenia współrzędnych topograficznych i rzędnej terenu przy studni (szkic geodezyjny). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SIWZ, na który składa się projekt robót geologicznych. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby wszystkie czynności objęte opisem przedmiotu zamówienia (dot. Części 1 oraz Części 2 zamówienia) zawarte w dokumentacji projektowej składające się na bezpośrednie wykonanie Robót lub Usług i związane z wykonaniem tych Robót lub Usług dla, których jest konieczna obecność osoby je wykonującej na Terenie budowy tj. wykonanie prac wiertniczych i prac towarzyszących były wykonywane w oparciu o osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1040 ze zm.). Osoby wymienione w zdaniu pierwszym nie mogą wykonywać żadnych czynności na Terenie budowy bez zatrudnienia na umowę o pracę u Wykonawcy, Podwykonawców Robót. Wymaganie nie dotyczy Geodety, Kierownika prac geologicznych oraz wykonania badań i pomiarów zleconych podmiotom zewnetrznym. Szczegółowe wymagania dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte zostały w Rozdziale IV SIWZ – Wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262220-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć: 1) Formularz ofertowy, 2) Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać upoważnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy, inne. Jeżeli dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym można uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346) wykonawca podaje tylko adres URL i jeżeli potrzeba kod do pobrania dokumentu. Wykonawcy z Polski nie muszą podawać tych informacji. W/w dokumenty można złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp, bez uprzedniego wezwania przez zamawiającego, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty lub oferty częściowe. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach