Przetargi.pl
Modernizacja systemu odwodnienia depresyjnego części osadowej.

Grupowa Oczyszczalnia Ścieków w Łodzi Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 93469 Łódź, ul. Sanitariuszek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 404 776 , fax. (042) 640 47 75
  • Data zamieszczenia: 2017-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Grupowa Oczyszczalnia Ścieków w Łodzi Sp. z o.o.
    ul. Sanitariuszek 66
    93469 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 404 776, fax. (042) 640 47 75
    REGON: 47054203300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gos.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja systemu odwodnienia depresyjnego części osadowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlano-montażowych objętych dokumentacją projektową pt. „Projekty Budowlano Wykonawczy studni zastępczych układu odwodnienia depresyjnego części osadowej na terenie GOŚ ŁAM, Łódź ul. Sanitariuszek nr 70/72”. Wykonanie sześciu otworów – studni depresyjnych o głębokości około 21,5 m, średnicy dn 315 z naziemnymi obudowami studziennymi wraz z kolumnami tłocznymi, podwodnymi agregatami pompowymi i rurociągami tłocznymi (przyłącza) od projektowanych studni do istniejącego zbiorczego rurociągu tłocznego. Likwidacja dotychczasowych 6-u studni depresyjnych z obudowami podziemnymi. Modernizacja komory wodomierzowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262220-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca biorący udział w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany jest wnieść bezwarunkowe wadium w złotych polskich w wysokości 25.000,00 zł. Wadium należy wnieść do godz. 11.30 dnia 27 października 2017 r. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -w pieniądzu (wadium należy wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego w ING Bank Śląski: ING Bank Śląski nr: 23 1050 1461 1000 0024 1570 2741 iban: PL23105014611000002415702741 swift: INGBPLPW z dopiskiem: „Wadium dot. przetargu pn. Modernizacja systemu odwodnienia depresyjnego części osadowej” Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na ww. koncie Zamawiającego w terminie jw.); -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. poz.1158 z późn. zm.). Uwaga! Wadium wniesione w innej formie niż pieniądzu – musi być wystawione bezwarunkowo, z uwzględnieniem art. 46 ust. 4a oraz ust.5 ustawy z 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych. Zatrzymanie wadium następuje na każde pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z art. 46 ust. 4a oraz ust.5 ustawy. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia funkcjonowania wadium przez pełny okres związania ofertą (z wyłączeniem przypadku, o którym mowa w art. 85 ust. 2 i ust. 3 ustawy.) W przypadku wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą, Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia okresu ważności wadium. Zamawiający dokona zwrotu wadium wyłącznie po spełnieniu przesłanek, o których mowa w art. 46 ust: 1, 1a, 2 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6a. OFERTA. 1. Należy złożyć ofertę, którą stanowi wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik Nr 2 do SIWZ. Cenę należy podać w formie cyfrowej - zgodnie z Formularzem Ofertowym. Wykonawca może zaoferować tylko jedną cenę. Wynagrodzenie musi obejmować pełny zakres wykonania robót, w tym koszty ubezpieczenia, załadunki, rozładunki, gwarancje, podatki oraz wszelkie inne koszty, opłaty i obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia, wymienione w umowie. UWAGA! Cena musi być wyrażona w PLN. UWAGA! WYKLUCZA SIĘ MOŻLIWOŚĆ UDZIELENIA ZALICZKI. Ewentualne upusty muszą być zawarte w cenie. wraz z ofertą należy złożyć: 1) wadium. Uwaga! W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu - należy załączyć oryginał bezwarunkowego dokumentu potwierdzającego jego wniesienie. 2) Pełnomocnictwo, jeśli oferta wraz z załącznikami została podpisana nie przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedstawionych w ofercie: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej). 3) Pełnomocnictwo, do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeśli oferta została złożona wspólnie (wraz z podaniem adresu, numerów telefonów, faksu i adresu elektronicznego). 4) Wzór podpisu osoby uprawnionej do podpisania oferty i wszystkich złożonych dokumentów. 5) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3 do SIWZ; 6) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – Załącznik nr 4 do SIWZ. UWAGA! Jeżeli Wykonawca zamierza przedstawić informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zobowiązany jest do wskazania, które informacje w ofercie są zastrzeżone (należy wymienić numery załączników). Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy z 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych. W tym celu Wykonawca musi załączyć do oferty odpowiednio zabezpieczone : a) wykaz dokumentów zastrzeżonych (na dzień składania ofert); b) dokumenty świadczące, iż zastrzeżone dokumenty (z pkt. a), stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty o których mowa w pkt. a i b podpisane przez Wykonawcę (osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy) powinny zostać załączone do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach