Przetargi.pl
Odtworzenie starego układu urbanistycznego z zagospodarowaniem zieleńca rynkowego Plac Wolności - Podgórze w Kunowie

Urząd Miasta i Gminy w Kunowie ogłasza przetarg

  • Adres: 27-415 Kunów, ul. Warszawska 45B
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2611356, 2613174, 2611358 , fax. 041 2611356, 2613174, 2611358
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Kunowie
    ul. Warszawska 45B 45B
    27-415 Kunów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2611356, 2613174, 2611358, fax. 041 2611356, 2613174, 2611358
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kunow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odtworzenie starego układu urbanistycznego z zagospodarowaniem zieleńca rynkowego Plac Wolności - Podgórze w Kunowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres i rodzaj robót obejmuje przebudowę /wykonanie robót budowlanych, drogowych, instalacyjnych związanych z odtworzeniem starego układu urbanistycznego polegających na przebudowa układu drogowego, zagospodarowaniu zieleńca rynkowego z małą architekturą (Plac Wolności - Podgórze wykonanie zagospodarowanie Placu ), budowie kanalizacji deszczowej, przebudowie kolizji sieci nn, przebudowie oświetlenia ulicznego, przebudowie kolizji sieci telekomunikacyjnej, przebudowie sieci wodociągowej, przebudowie kolizji sieci gazowej. Zakres i rodzaj robót do realizacji - odtworzenia starego układu urbanistycznego polegającego na; - zagospodarowaniu istniejącego zieleńca rynkowego - Plac Wolności w formie skweru rynkowego (zgodnie z wytycznymi Konserwatora Wojewódzkiego) - przywrócenie rynkowej funkcji reprezentacyjnej dla miasta , - wprowadzenie nowego, regularnego układu alejek i zieleni na rynku, - wprowadzenie na rynku nowych elementów małej architektury, - zlikwidowanie istniejącego drzewostanu zaburzającego układ przestrzenny, - korekcie sytuacyjnej i wysokościowej istniejących odcinków ulic wokół rynku, - korekcie sytuacyjnej i wysokościowej rynku będącego obecnie zieleńcem rynkowym, - wykonanie konstrukcji nawierzchni ulic i placu, - przebudowie istniejących skrzyżowań, - przebudowie istniejących zjazdów indywidualnych, - budowie dwóch zatok autobusowych, i przebudowie istniejącej zatoki postojowej, - przebudowie istniejących chodników i budowie nowych chodników - przebudowę i budowę kanalizacji deszczowej w ul. Chocimowskiej, Podgórze , Rudzkiej i wokół Placu Wolności o łącznej dł. 753,00 m, - przebudowę i budowę oświetlenia Placu Wolności i ulic przyległych o łącznej dł. 1 915,00 m, - przebudowę i budowę siec NN i urządzeń elektroenergetycznych o łącznej dł. 2 171,00 m, - przebudowę telekomunikacyjnej sieci o łącznej dł. 873,00 m, - przebudowę sieci wodociągowej o łącznej dł. 459,00 m, - przebudowę sieci gazowej o łącznej dł. 1 326,00 m, - przebudowie istniejących ulic i chodników zlokalizowanych w sąsiedztwie Placu Wolnosci o łącznej dł. 1609,60 m - rozbiórka istniejącego przepustu pod ul. Chocimowska w km. 0+034,62 i budowę nowego przepustu 1,2x3,00 m, - przebudowę istniejącego rowu przy budowanym przepuście
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 150.000,00 zł w terminie do dnia przetargu tj. 18.08.2009 r - godz.1000. Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu - przelewu bankowego na konto Nr 54 8507 0004 2001 0016 3864 0065 w BS Ostrowiec *, kopię załączyć do oferty, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem - gwarancjach bankowych , - gwarancjach ubezpieczeniowych *, - poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dania 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz. 275) * Oferent zobowiązany jest: złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w kasie Urzędu, natomiast do oferty dołączyć kopię złożonego dokumentu, Dokument gwarancji powinien stanowić bezwarunkową nieodwołalną gwarancje płatności na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium zgodnie z warunkami przetargu jego bezwarunkowa wypłata następuje bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Treść gwarancji powinna odpowiadać zapisom art.46 ust.4 a i ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz muszą mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu. Zwrot oraz utrata wadium następuje zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrzenia
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy ; 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 5. wniosą wadium Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona na zasadzie / spełnia /nie spełnia/ w oparciu o analizę dokumentów w pkt. 6 SIWZ. Na podstawie art. 87 ust 1 Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści składanych ofert. Zamawiający uzna za ważne tylko te oferty które zawierać będą wszystkie wymagane dokumenty i zostaną sporządzone zgodnie z wymogami SWIZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 SWIZ Wykonawca dołączy niżej wymienione dokumenty i oświadczenia : - kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót - dokument rejestracji Wykonawcy z określeniem podmiotu działalności (aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia ) potwierdzającej , że Wykonawca jest upoważniony do występowania w obrocie prawnym-oryginał lub potwierdzona kserokopia. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę. - wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - wykaz wykonanych robót budowlanych ( drogowych- co najmniej 2 szt.) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( o wartości zamówienia co najmniej 3.000.000,00 zł ) z podaniem ich wartości daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie, - aktualne zaświadczenie z: (oryginał lub potwierdzona kserokopia) ZUS / KRUS , Naczelnika Urzędu Skarbowego (potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert; (Dla wykonawców którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu należy dostarczyć dokumenty zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r ) - oświadczenie, że oferent spełnia wymagania określone w art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - podpisany projekt umowy, - dowód wniesienia wadium - Informacja o podwykonawcach (art. 36 ust. 4 ustawy Pzp )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kunow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach