Przetargi.pl
Remont ścian fundamentowych i odprowadzenie wód opadowych do kanalizacji deszczowej z części południowo-wschodniej budynku będącego siedzibą Naczelnika Urzędu Skarbowego w Sandomierzu

Izba Skarbowa w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-561 Kielce, ul. Witosa 78B
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 34 05 102 , fax. 0-41 34 458 54
  • Data zamieszczenia: 2016-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Kielcach
    ul. Witosa 78B 78B
    25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 34 05 102, fax. 0-41 34 458 54
    REGON: 00102124000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kielce.apodatkowa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ścian fundamentowych i odprowadzenie wód opadowych do kanalizacji deszczowej z części południowo-wschodniej budynku będącego siedzibą Naczelnika Urzędu Skarbowego w Sandomierzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania robót budowlanych w zakresie remontu ścian fundamentowych i odprowadzenia wód opadowych do kanalizacji deszczowej z części południowo-wschodniej budynku Izby Skarbowej w Kielcach, będącego siedzibą Naczelnika Urzędu Skarbowego w Sandomierzu, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją techniczną, w skład której wchodzi projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót. 2. Projekt wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych opracowane zostały przez Pracownię Projektową - Projektowanie, Nadzór Budowlany, Kosztorysowanie inż. Maria Bednarz, ul. Hutnicza 16, 27-600 Sandomierz. Dokumenty te stanowią integralną część opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 31 ust.1 ustawy Pzp. 3. W celu określenia zakresu robót Zamawiający dołącza do SIWZ przedmiar robót z zastrzeżeniem, że dostarczony przez Zamawiającego przedmiar robót pełni jedynie funkcję pomocniczą. Wykonawca jest zobowiązany do jego weryfikacji na podstawie projektu i wizji lokalnej, aby uwzględnić w ofercie wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, zgodnie z zapisami rozdziału XIII SIWZ. 4. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: 1) obmiar geodezyjny w celu wytyczenia granicy nieruchomości; 2) zdemontowanie płyt chodnikowych okalających budynek od strony wschodniej i południowej; 3) wykonanie wykopu w celu odkrycia ścian piwnic budynku na szerokość ok. 1,0 m i głębokość ok. 2,80 m; 4) wykonanie deskowania wykopu; 5) oczyszczenie odkrytych ścian piwnic, wykonanie szprycy cementowej; 6) dwukrotne zagruntowanie ścian bitumiczną emulsją anionową; 7) posmarowanie grubowarstwową masą bitumiczno-kauczukową, uszczelniającą bez rozpuszczalników; 8) ułożenie płyt styroduru; 9) wyłożenie folii kubełkowej; 10) montaż rurociągów i projektowanej studzienki kanalizacyjnej; 11) wykonanie prób szczelności dla kanalizacji i zgłoszenie do użytkownika celem odbioru technicznego; 12) wykonanie włączenia nowo wybudowanych przyłączy do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej użytkownika; 13) zasypanie wykopu ze stabilizacją gruntu; 14) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej; 15) oznakowanie terenu oraz prawidłowe i skuteczne zabezpieczenie przed zabrudzeniem, zniszczeniem czy uszkodzeniem terenu robót oraz terenów nie objętych zakresem robót narażonych na zniszczenie, uszkodzenie czy zabrudzenie; 16) wywóz gruzu, materiałów z demontażu i innych zanieczyszczeń z terenu robót i przekazanie ich do utylizacji bądź unieszkodliwienia zgodnie z przepisami oraz uporządkowanie terenu po wykonanym remoncie; 17) wykonanie innych robót niezbędnych do prawidłowego, zgodnego z zasadami sztuki budowlanej wykonania przedmiotu zamówienia; 18) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanych przyłączy przez uprawnionego geodetę. Stosownie do wymagań art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Pzp, ze względu na charakter czynności będących przedmiotem zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dysponować przy realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą zatrudnioną na podstawie umowy o pracę, posiadającą minimum półroczne doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych. Zatrudnienie przy realizacji zamówienia obejmować musi cały okres wykonywania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 ustawy Pzp tj.: 1) w pieniądzu; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 68 1010 1238 0804 4813 9120 0000 z podaniem tytułu na dowodzie przelewu Wadium - Remont ścian fundamentowych i odprowadzenie wód opadowych do kanalizacji deszczowej z części południowo-wschodniej budynku będącego siedzibą Naczelnika Urzędu Skarbowego w Sandomierzu. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 15 (kancelaria) przed upływem terminu składania ofert lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie. Na kopercie należy umieścić nazwę firmy i adres Wykonawcy oraz informację Wadium - Remont ścian fundamentowych i odprowadzenie wód opadowych do kanalizacji deszczowej z części południowo-wschodniej budynku będącego siedzibą Naczelnika Urzędu Skarbowego w Sandomierzu. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy Pzp zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą. Kserokopię złożonego dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy wpiąć do oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 do 5 ustawy Pzp, winny one zawierać w szczególności: 1) określenie przetargu (jego nazwę), 2) nazwę Wykonawcy, 3) określenie Zamawiającego jako beneficjenta, 4) wysokość gwarantowanej kwoty wadium, 5) termin ważności gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 6) dokument wadium musi być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. z imienną pieczątką lub z podaniem imienia i nazwiska. 7. Z treści dokumentu wadium wniesionego w sposób, o którym mowa w pkt. 5 winno jednoznacznie wynikać, iż wystawca dokumentu gwarantuje wypłatę Zamawiającemu pełnej kwoty wadium bezwarunkowo, nieodwołalnie, na każde pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 2) Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (nie wynikające z ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu decyduje data i godzina wpływu środków na konto Zamawiającego. Zamawiający sprawdzi czy w terminie składania ofert pieniądze znajdują się na jego koncie. 10. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony a oferta uznana za odrzuconą. 11. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 12. Zwrot, żądanie ponownego wniesienia lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 13. W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą - zgodnie z art. 184 ustawy Pzp. 14. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kielce.apodatkowa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach