Przetargi.pl
Odtworzenie i konserwacja rowów oraz odwodnień przy drogach gminnych na terenie Gminy Jasienica

Gmina Jasienica ogłasza przetarg

  • Adres: 43-385 Jasienica, Jasienica
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48334726200 , fax. +48334726262
  • Data zamieszczenia: 2020-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jasienica
    Jasienica 159
    43-385 Jasienica, woj. śląskie
    tel. +48334726200, fax. +48334726262
    REGON: 07218225500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jasienica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odtworzenie i konserwacja rowów oraz odwodnień przy drogach gminnych na terenie Gminy Jasienica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: - odtworzenie i konserwacja rowów - czyszczenie, profilowanie, odtworzenia umocnienia rowów, - bieżąca konserwacja odwodnień (czyszczenie, wymiana uszkodzonych elementów przelotowych, murków czołowych – wraz z robotami towarzyszącymi). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót stanowi załącznik nr 1A do SIWZ - tabela elementów rozliczeniowych, STWiOR, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym, Zamawiający posłużył się prawem opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Podany w tabeli elementów rozliczeniowych zakres prac dotyczy planowanej ilości wykonania odtworzenia i konserwacji rowów oraz remontów odwodnień przy drogach gminnych na terenie Gminy Jasienica. Tym samym, w tabeli elementów rozliczeniowych wskazany został minimalny zakres prowadzonych prac, który Zamawiający zrealizuje w ramach prowadzonego postępowania oraz zakres maksymalny/opcjonalny tego zamówienia, tzn. widełki do których zakres minimalny będzie mógł być powiększony wg realnych potrzeb Zamawiającego. Przy czym, Wykonawca zobowiązany jest podać cenę za minimalny zakres zamówienia. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego/opcjonalnego zamówienia stanowi jego uprawnienie, z którego może, ale nie musi Zamawiający skorzystać. Warunki skorzystania z prawa opcji: a) Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w terminie trwania umowy, b) Wykonawcy zobowiązani są do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i projekcie umowy, c) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie. Brak stosownej informacji świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego – zakresu maksymalnego w całości lub części (jeżeli Zamawiający skorzystał częściowo z zamówień maksymalnych/opcjonalnych), d) Brak złożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia – do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz z przekazaniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Uwaga nr 2: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa w pkt 3.2. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach