Burmistrz Miasta Bytów ogłasza przetarg
- Adres: 77-100 Bytów, ul. 1-go Maja 15
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 822 20 11 , fax. 059 822 25 92
- Data zamieszczenia: 2009-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Bytów
ul. 1-go Maja 15 15
77-100 Bytów, woj. pomorskie
tel. 059 822 20 11, fax. 059 822 25 92
REGON: 00052383800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bytow.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na terenie gminy Bytów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odśnieżana i zwalczania śliskości zimowej w celu utrzymania przejezdności dróg będących w zarządzie Gminy Bytów. Usługa powinna być wykonywana sprzętem z pługiem czołowym i rozrzutnikiem. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w okresie zimowym przejezdności dróg na terenie gminy Bytów poprzez przystępowanie do pracy bezzwłocznie, nie później niż 1h po otrzymaniu informacji od Sołtysa bądź służb miejskich o potrzebie odśnieżania drogi lub likwidowania śliskości zimowej. Zamawiający przewiduje ok. 40 przejazdów na trasach . Ze względu jednak na nieprzewidywalne warunki pogodowe zamawiający zastrzega sobie zwiększanie lub zmniejszanie zakładanej ilości przejazdów do 50%. Łączna długość tras wynosi 234 km. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć w ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Oświadczenie wykonawcy według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2a i 2b do SIWZ: a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3, ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. b) o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2 W przypadku składania oferty przez Wykonawców składających ofertę wspólną, do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną. 3. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy z wyłączeniem pełnomocnictw, które należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonych kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bytow.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników, placów oraz chodników przy drogach powiatowych w sezonie 2016-2017
Dodano: 2016-07-26 - Usługi sprzętowo-transportowe przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2016/2017
Dodano: 2016-07-22 - Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w sezonie zimowym 2016/2017.
Dodano: 2016-04-20 - Wywóz śniegu z terenu Gminy Miasta Gdyni.
Dodano: 2016-01-26 - Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonie zimowym 2016/2017
Dodano: 2016-01-18 - Wywóz śniegu z terenu Gminy Miasta Gdyni
Dodano: 2016-01-14 - Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonie zimowym 2016/2017
Dodano: 2015-12-30 - usługę usuwania sopli z okapów budynków gminnych oraz odśnieżania dachów i usuwania sopli z okapów budynków Skarbu Państwa administrowanych przez GZNK SZB w 2016 r.
Dodano: 2015-12-24 - sygn. akt 60/B/PC/2015 Odśnieżanie ścieżek oraz śluz rowerowych na terenie Miasta Gdańska
Dodano: 2015-12-16 - Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonie zimowym 2015/2017
Dodano: 2015-12-10