Przetargi.pl
Odśnieżanie dróg w sezonie zimowym 2012/2013 na terenie Gminy Morąg

Urząd Miejski w Morągu ogłasza przetarg

  • Adres: 14-300 Morąg, ul. 11 Listopada 9
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7572231 , fax. 089 7572120
  • Data zamieszczenia: 2012-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Morągu
    ul. 11 Listopada 9 9
    14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7572231, fax. 089 7572120
    REGON: 00068778700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odśnieżanie dróg w sezonie zimowym 2012/2013 na terenie Gminy Morąg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Do odśnieżania należy zapewnić co najmniej dwie jednostki sprzętowe, spełniające wymogi niniejszej specyfikacji, umożliwiające niezależną, jednoczesną pracę przy odśnieżaniu. Odśnieżanie powinno być prowadzone w taki sposób, aby dowóz dzieci do szkół podstawowych i gimnazjów odbywał się bez zakłóceń. W pierwszej kolejności należy odśnieżać drogi gminne, po których gmina Morąg prowadzi dowóz dzieci do szkół podstawowych i gimnazjów. Są to następujące odcinki dróg: - od drogi Jurki - Łączno - kolonia Jurki odc. dług. ok. 2 km; - Łączno - Borzymowo odc. dług. ok. 4 km; - Łączno - kolonie odc. dług. ok. 4,0 km; - Jurki - kolonia odc. dług. ok. 1,5 km; - Kamionka - Rolnowo odc. dług. ok. 1,5 km. Po odśnieżeniu dróg, po których gmina Morąg dowozi dzieci do szkół, odśnieżane będą inne drogi gminne zgłaszane przez sołtysów poszczególnych sołectw w porozumieniu z Urzędem Miejskim w Morągu. 2. Ze względu na specyfikę dróg, odśnieżanie należy wykonywać min. dwoma pługami dziobowymi, zamocowanymi na ciągniku o mocy nie mniejszej niż 185 KM każdy, posiadającymi napęd na dwie osie. 3. Ww. ciągniki z pługiem należy wyposażyć w telefony komórkowe. 4. Operatorzy pługów powinni znać sieć dróg na terenie gminy Morąg. 5. Należność za wykonane odśnieżanie będzie regulowana w systemie godzinowym za faktycznie przepracowane przez sprzęt godziny. Umowa określa cenę netto i brutto za jedną godzinę pracy sprzętu oraz wartość zamówienia przy przepracowanych przez sprzęt w ilości do 600 godzin w każdym objętym umową, sezonie zimowym. W przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował dodatkowymi jednostkami sprzętowymi spełniającą wymogi niniejszej specyfikacji Zamawiający dopuszcza wykorzystanie ich do odśnieżania w razie takiej potrzeby, po cenie jednostkowej jak w zawartej umowie, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku przepracowania mniejszej ilości godzin niż 600 w jednym sezonie zimowym na skutek braku opadów śniegu. 6. Ilość godzin pracy sprzętu potwierdzana będzie w sposób następujący: 7. a. w przypadku odśnieżania dróg po których gmina prowadzi dowóz dzieci do szkół ilość przepracowanych godzin potwierdza inspektor ds. dróg Urzędu Miejskiego w Morągu, przy czym przed rozpoczęciem odśnieżania należy wcześniej zgłosić w Urzędzie Miejskim w Morągu zamiar wyjazdu oraz godzinę a po zakończeniu pracy, godzinę powrotu i ilość przepracowanych godzin. 8. W przypadku, gdy na terenie danego sołectwa odśnieżane są jednocześnie drogi po których gmina dowozi dzieci do szkół oraz inne drogi gminne, ilość przepracowanych godzin potwierdza sołtys. W przypadku konieczności odśnieżania dróg, po których gmina prowadzi dowóz dzieci do szkół w dniach i w godzinach w których tut. urząd nie pracuje, odśnieżanie należy prowadzić bez wcześniejszego zgłaszania w Urzędzie Miejskim w Morągu, natomiast zaistniały fakt należy zgłosić w urzędzie w pierwszym dniu roboczym w godz. 7.00 - 8.00. b. w przypadku odśnieżania dróg zgłaszanych przez sołtysów poszczególnych sołectw ilość przepracowanych przez sprzęt godzin na terenie swoich sołectw potwierdzają sołtysi. 9. W przypadku wystąpienia bardzo niekorzystnych warunków atmosferycznych, Burmistrz Morąga zastrzega sobie prawo do zlecania robót przy odśnieżaniu również innym oferentom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 PLN).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/morag_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach