Przetargi.pl
Odśnieżanie dróg na terenie gminy Morąg w sezonie zimowym 2009/2010

Urząd Miejski w Morągu ogłasza przetarg

  • Adres: 14-300 Morąg, ul. 11 Listopada 9
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7572231 , fax. 089 7572120
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Morągu
    ul. 11 Listopada 9 9
    14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7572231, fax. 089 7572120
    REGON: 00068778700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odśnieżanie dróg na terenie gminy Morąg w sezonie zimowym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odśnieżanie powinno być prowadzone w taki sposób , aby dowóz dzieci do szkół podstawowych i gimnazjów odbywał się bez zakłóceń. W pierwszej kolejności należy odśnieżać drogi gminne, po których gmina Morąg prowadzi dowóz dzieci do szkół podstawowych i gimnazjów. Są to następujące odcinki dróg: - /od drogi Jurki - Łączno/ - kolonia Jurki /odc. dług. ok. 2 km/ - Łączno - Borzymowo /odc. dług. ok..4 km / - Łączno - kolonie /odc. dług. ok. 4,0 km/ - Jurki - Niebrzydowo /odc. dług. ok. 1,5 km/ - Kamionka - Rolnowo /odc. dług. ok. 1,5 km/ W związku z tym, że przedmiotowe odśnieżanie powinno zapewnić sprawny dowóz dzieci do szkół podstawowych i gimnazjów, w drugiej kolejności w razie wystąpienia takiej potrzeby mogą być odśnieżane drogi powiatowe, po których gmina Morąg dowozi dzieci a które nie zostały na czas odśnieżone przez Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie. Jednak odśnieżanie tych odcinków dróg, może się odbywać jedynie na wyraźne telefoniczne polecenie Urzędu Miejskiego w Morągu. Po odśnieżeniu dróg, po których gmina Morąg dowozi dzieci do szkół, odśnieżane będą inne drogi gminne zgłaszane przez sołtysów poszczególnych sołectw / w porozumieniu z Urzędem Miejskim w Morągu/. 2. Ze względu na specyfikę dróg , odśnieżanie należy wykonywać pługiem dziobowym , zamocowanym na ciągniku o mocy nie mniejszej niż 155 KM , posiadającym napęd na dwie osie. 3. W/w ciągnik z pługiem należy wyposażyć w telefon komórkowy. 4. Operator pługa powinien znać sieć dróg na terenie gminy Morąg. 5. Należność za wykonane odśnieżanie będzie regulowana w systemie godzinowym za faktycznie przepracowane przez sprzęt godziny. W składanej ofercie należy podać cenę netto i brutto /z VAT 7 %/ za jedną godzinę pracy sprzętu oraz wartość zamówienia przy przepracowanych przez sprzęt 300 godzinach. W przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował drugą jednostką sprzętową spełniającą wymogi niniejszej specyfikacji Zamawiający dopuszcza wykorzystanie jej do odśnieżania w razie takiej potrzeby, po cenie jednostkowej jak w zawartej umowie. 6. Ilość godzin pracy sprzętu potwierdzana będzie w sposób następujący: a/ w przypadku odśnieżania dróg po których gmina prowadzi dowóz dzieci do szkół ilość przepracowanych godzin potwierdza inspektor ds. dróg Urzędu Miejskiego w Morągu, przy czym przed rozpoczęciem odśnieżania należy wcześniej zgłosić w Urzędzie Miejskim w Morągu zamiar wyjazdu oraz godzinę wyjazdu a po zakończeniu pracy, godzinę powrotu i ilość przepracowanych godzin. W przypadku konieczności odśnieżania dróg w dniach i w godzinach w których tut. urząd nie pracuje, odśnieżanie należy prowadzić bez wcześniejszego zgłaszania w Urzędzie Miejskim w Morągu , natomiast zaistniały fakt należy zgłosić w urzędzie w pierwszym dniu roboczym w godz. 7.00 - 8.00. b/ w przypadku odśnieżania dróg zgłaszanych przez sołtysów poszczególnych sołectw ilość przepracowanych przez sprzęt godzin na terenie swoich sołectw potwierdzają sołtysi. 7. Po rozstrzygnięciu przetargu i wybraniu wykonawcy odśnieżania dróg , w przypadku wystąpienia bardzo niekorzystnych warunków atmosferycznych , Burmistrz Morąga zastrzega sobie prawo do zlecania robót przy odśnieżaniu również innym oferentom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 500,00 PLN (słownie: pięćset 00/100 PLN)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 1.2 Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Lp: Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny: 1 Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2 Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3 Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4 Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 1.3 Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda złożenia: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2 Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wymienione wyżej dokumenty w opisanej formie. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 3 Wykaz wykonanych usług przy odśnieżaniu dróg Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadze?nia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług przy odśnieżaniu dróg z podaniem miejsca ich wykonania, oraz doku?menty tj. referencje potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za speł?niony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat wykonał prace przy odśnieżaniu dróg na łączną kwotę nie niższą niż 20.000 zł. oraz przedłoży referencje, że usługi zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składają ci z wyko?nawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie wa?runku. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wymienione wyżej dokumenty w opisanej formie. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: 4 Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówie?nia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 100.000,00zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Polisa musi być ważna, lub odnawiana przez cały okres realizacji zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wymieniony wyżej dokumenty w opisanej formie. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne będzie unieważnienie postępowania. Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://morag-um.bip-wm.pl/public/, http://bip.warmia.mazury.pl/morag_gmina_miejska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach