Gmina Lubań ogłasza przetarg
- Adres: 59-800 Lubań, ul. Dąbrowskiego 18
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 6465920 , fax. 075 612 68 50
- Data zamieszczenia: 2013-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubań
ul. Dąbrowskiego 18 18
59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
tel. 075 6465920, fax. 075 612 68 50
REGON: 23082146300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odśnieżanie dróg na terenie gminy Lubań w okresie zimowym 2013/2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na odśnieżaniu dróg znajdujących na terenie Gminy Lubań, w okresie zimowym 2013/2014 w miejscowościach: Część I RADOSTÓW ŚREDNI, RADOSTÓW DOLNY, RADOSTÓW GÓRNY, UNIEGOSZCZ Radostów Średni , pow. 964,24 ha, drogi 33,66ha- długość dróg do odśnieżania 11,06 Radostów Dolny, pow.700,53 ha, drogi 20,41 ha - długość dróg do odśnieżania 4,67 km Radostów Górny, pow. 874,88 ha, drogi 24,13 ha - długość dróg do odśnieżania 9,13 km Uniegoszcz , pow. 1090,24 ha, drogi 25,82 ha- długość dróg do odśnieżania 5,66 km - łączna długość dróg do odśnieżania wynosi 30,52 km Część II JAŁOWIEC, KOŚCIELNIK, KOŚCIELNIKI DOLNE Jałowiec, pow.386,55 ha, drogi 15,50 ha - długość dróg do odśnieżania 3,96 km Kościelnik , pow. 735,58 ha, drogi 20,97 ha- długość dróg do odśnieżania 6,83 km Kościelniki Dolne, pow. 389,33 ha, drogi14,46 ha - długość dróg do odśnieżania 2,91 km - łączna długość dróg do odśnieżania wynosi 13,70 km W związku z tym, Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Wybór ofert będzie dokonywany w stosunku do każdej części. Drogi będą utrzymane w V standardzie zimowego utrzymania dróg, w miejscach zasp odśnieżany będzie co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek w odstępach co 300m na odcinkach prostych oraz na zakrętach na całej ich długości. Odśnieżanie będzie miało charakter doraźny, na ustne bądź telefoniczne zlecenie upoważnionego pracownika Zamawiającego a wezwanie do rozpoczęcia odśnieżania może nastąpić w ciągu całej doby i w każdy dzień tygodnia, w zależności od warunków pogodowych i drogowych. Wykonawca będzie musiał rozpocząć pracę w ciągu jednej godziny od zlecenia , aby w miarę szybko usunąć skutki opadów i przywrócić prawidłową komunikację drogową oraz nie dopuścić do zajeżdżenia grubszej pokrywy śniegu. Wykonawca będzie zobowiązany do posiadania przy sobie rejestratora GPS powierzonego przez Zamawiającego przy podpisaniu umowy. Rejestrator należy włączyć w momencie rozpoczęcia pracy i wyłączyć po jej zakończeniu. Rozliczenie odbędzie się na podstawie wypełnionych kart pracy zweryfikowanych na podstawie zapisów rejestratora. Rozpoczęcie akcji odśnieżania musi rozpocząć się w ciągu 1 godziny od otrzymania zlecenia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Dojazdy do miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia nie są wliczane do czasu pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ugluban.nv.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie powiatu kamiennogórskiego w sezonie 2016/2017.
Dodano: 2016-07-27 - Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego w sezonie zimowym 2016/2017 obejmujące obszar działania Obwodu Drogowego w Sulimowie oraz Obwodu Drogowego w Mirosławicach, w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - Zakup kruszywa naturalnego wraz z dostawą na bazy do zimowego utrzymania dróg wojewódzkich Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei we Wrocławiu w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na 3 zadania. CPV 90.62.00.00-9
Dodano: 2016-07-27 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i terenów komunalnych miasta Jedlina-Zdrój, w latach 2016-2018
Dodano: 2016-07-26 - Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych transportu rolnego na terenie gminy Bystrzyca Kłodzka w 2017 roku
Dodano: 2016-07-22 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Lwóweckiego w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na zadania
Dodano: 2016-07-06 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie powiatu kamiennogórskiego w sezonie zimowym 2016/2017
Dodano: 2016-06-29 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i chodników na terenie Powiatu Oławskiego
Dodano: 2016-06-28 - Zimowe utrzymanie dróg będących we władaniu Gminy Walim w sezonie zimowym 2016 - 2017
Dodano: 2016-05-24 - Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Jaworze, w sezonie 2016/2017.
Dodano: 2016-05-17