Przetargi.pl
Odśnieżanie dróg na terenie gminy Lubań w okresie zimowym 2011/2012 w miejscowościach Jałowiec, Kościelnik i Kościelniki Dolne

Gmina Lubań ogłasza przetarg

  • Adres: 59-800 Lubań, ul. Dąbrowskiego 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6465920 , fax. 075 612 68 50
  • Data zamieszczenia: 2011-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubań
    ul. Dąbrowskiego 18 18
    59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6465920, fax. 075 612 68 50
    REGON: 23082146300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ugluban.nv.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odśnieżanie dróg na terenie gminy Lubań w okresie zimowym 2011/2012 w miejscowościach Jałowiec, Kościelnik i Kościelniki Dolne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na odśnieżaniu dróg znajdujących na terenie gminy Lubań, w okresie zimowym 2011/2012 w miejscowości: Jałowiec - długość dróg do odśnieżania 3,96 km Kościelnik- długość dróg do odśnieżania 6,83 km Kościelniki Dolne- długość dróg do odśnieżania 2,91 km - łączna długość dróg do odśnieżania wynosi 13,70 km. ( Obwód ten obsługiwać musi 1 jednostka odśnieżająca). Drogi będą utrzymane w V standardzie zimowego utrzymania dróg określonym w zarządzrniu nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z 1994 r. tj.jezdnie będą odśnieżane, w miejscach zasp odśnieżany będzie co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek w odstępach co 300m na odcinkach prostych oraz na zakrętach na całej ich długości. Odśnieżanie będzie miało charakter doraźny, tzn. rozpoczynane będzie najpóźniej do 1 godz. od chwili ustania obfitych opadów śniegu, aż do chwili osiągnięcia przejezdności dróg. Ponadto w przypadku wystąpienia intensywnych, długotrwałych opadów śniegu, zawiei i zamieci Wykonawca zobowiązany będzie do odśnieżania dróg od godz. 4.00 i od godz. 14.00, w celu zapewnienia przejezdności dróg. Odśnieżanie dróg rozpoczynane będzie na ustne bądź telefoniczne zlecenie pracownika Zamawiającego lub sołtysa danej miejscowości. Wezwanie do rozpoczęcia odśnieżania może nastąpić w ciągu całej doby i w każdy dzień tygodnia, w zależności od warunków pogodowych i drogowych. Wykonawca będzie musiał rozpocząć pracę w ciągu jednej godziny od zlecenia , aby w miarę szybko usunąć skutki opadów i przywrócić prawidłową komunikację drogową oraz nie dopuścić do zajeżdżenia grubszej pokrywy śniegu. Wykonawca będzie zgłaszał sołtysowi godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy , natomiast sołtys będzie potwierdzał na karcie drogowej czas pracy sprzętu na ich terenie. Dojazdy do miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia nie są wliczane do czasu pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ugluban.nv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach