Przetargi.pl
Odśnieżanie dróg na terenie gminy Lubań w okresie zimowym 2011/2012

Gmina Lubań ogłasza przetarg

  • Adres: 59-800 Lubań, ul. Dąbrowskiego 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6465920 , fax. 075 612 68 50
  • Data zamieszczenia: 2011-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubań
    ul. Dąbrowskiego 18 18
    59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6465920, fax. 075 612 68 50
    REGON: 23082146300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ugluban.nv.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odśnieżanie dróg na terenie gminy Lubań w okresie zimowym 2011/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na odśnieżaniu dróg znajdujących na terenie gminy Lubań, w okresie zimowym 2011/2012. Drogi będą utrzymane w V standardzie zimowego utrzymania dróg określonym w zarządzrniu nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z 1994 r. tj.jezdnie będą odśnieżane, w miejscach zasp odśnieżany będzie co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek w odstępach co 300m na odcinkach prostych oraz na zakrętach na całej ich długości. Odśnieżanie będzie miało charakter doraźny, tzn. rozpoczynane będzie najpóźniej do 1 godz. od chwili ustania obfitych opadów śniegu, aż do chwili osiągnięcia przejezdności dróg. Ponadto w przypadku wystąpienia intensywnych, długotrwałych opadów śniegu, zawiei i zamieci Wykonawca zobowiązany będzie do odśnieżania dróg od godz. 4.00 i od godz. 14.00, w celu zapewnienia przejezdności dróg. Odśnieżanie dróg rozpoczynane będzie na ustne bądź telefoniczne zlecenie pracownika Zamawiającego lub sołtysa danej miejscowości. Wezwanie do rozpoczęcia odśnieżania może nastąpić w ciągu całej doby i w każdy dzień tygodnia, w zależności od warunków pogodowych i drogowych. Wykonawca będzie musiał rozpocząć pracę w ciągu jednej godziny od zlecenia , aby w miarę szybko usunąć skutki opadów i przywrócić prawidłową komunikację drogową oraz nie dopuścić do zajeżdżenia grubszej pokrywy śniegu. Wykonawca będzie zgłaszał sołtysowi godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy , natomiast sołtys będzie potwierdzał na karcie drogowej czas pracy sprzętu na ich terenie. Dojazdy do miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia nie są wliczane do czasu pracy. Przedmiot zamówienia został podzielony na poszczególne części: Część I Nawojów Śląski -długość dróg do odśnieżania 9,77 km Nawojów Łużycki- długość dróg do odśnieżania 9,12 km Radogoszcz - długość dróg do odśnieżania 11,60 km - łączna długość dróg do odśnieżania wynosi 30,49 km ( Obwód ten obsługiwać musi 1 jednostka odśnieżająca). Część II Radostów Średni - długość dróg do odśnieżania 11,76 km Radostów Dolny - długość dróg do odśnieżania 4,67 km Radostów Górny - długość dróg do odśnieżania 9,13 km Uniegoszcz-- długość dróg do odśnieżania 5,66 km - łączna długość dróg do odśnieżania wynosi 31,22 km ( Obwód ten obsługiwać musi 1 jednostka odśnieżająca). Część III Mściszów - długość dróg do odśnieżania 13,03 km ( Obwód ten obsługiwać musi 1 jednostka odśnieżająca). Część IV Jałowiec - długość dróg do odśnieżania 3,96 km Kościelnik- długość dróg do odśnieżania 6,83 km Kościelniki Dolne- długość dróg do odśnieżania 2,91 km - łączna długość dróg do odśnieżania wynosi 13,70 km. ( Obwód ten obsługiwać musi 1 jednostka odśnieżająca )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ugluban.nv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach