Miasto i Gmina Łasin ogłasza przetarg
- Adres: 86-320 Łasin, ul. Radzyńska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 564 665 043 , fax. 564 665 046
- Data zamieszczenia: 2020-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Łasin
ul. Radzyńska 2
86-320 Łasin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 564 665 043, fax. 564 665 046
REGON: 87111864900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lasin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2020-2021 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: „Odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2020 – 2021.”Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: WYKAZ REJONÓW DO ODŚNIEŻANIA W GMINIE ŁASIN: REJON NR 1 – NOWE MOSTY – 4.800 m, szacunkowa ilość godz. pracy sprzętu: 75, REJON NR 2 – SZCZEPANKI – 6.650 m, szacunkowa ilość godz. pracy sprzętu: 100, REJON NR 3 – PRZESŁAWICE – 5.675 m, szacunkowa ilość godz. pracy sprzętu: 90, REJON NR 4 – STARE BŁONOWO – 1.125 m, szacunkowa ilość godz. pracy sprzętu: 25,REJON NR 5 – NOWE BŁONOWO – 6.125 m, szacunkowa ilość godz. pracy sprzętu: 95, REJON NR 6 – ŁASIN WYBUDOWANIE – 10.388 m, szacunkowa ilość godz. pracy sprzętu: 150, REJON NR 7 – PLESEWO – 6.825 m, szacunkowa ilość godz. pracy sprzętu: 105, REJON NR 8 – GOCZAŁKI – 4.950 m, szacunkowa ilość godz. pracy sprzętu: 79, REJON NR 9 – HUTA STRZELCE – 2.175 m, szacunkowa ilość godz. pracy sprzętu: 35, REJON NR 10 – ZAWDZKA WOLA – 3.100 m, szacunkowa ilość godz. pracy sprzętu: 48,REJON NR 11 – KOZŁOWO – 2.850 m, szacunkowa ilość godz. pracy sprzętu: 45, REJON NR 12 – ZAWDA – 11.425 m, szacunkowa ilość godz. pracy sprzętu: 150,REJON NR 13 – SZYNWAŁD – 9.000 m, szacunkowa ilość godz. pracy sprzętu: 144, REJON NR 14 – JANKOWICE – 6.700 m, szacunkowa ilość godz. pracy sprzętu: 107,REJON NR 15 – WYDRZNO – 6.500 m, szacunkowa ilość godz. pracy sprzętu: 104, REJON NR 16 – NOGAT – 7.250 m, szacunkowa ilość godz. pracy sprzętu: 115,REJON NR 17 – SZONOWO – 11.875 m, szacunkowa ilość godz. pracy sprzętu: 184, REJON NR 18 – JAKUBKOWO – 2.150 m, szacunkowa ilość godz. pracy sprzętu: 30. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prowadził działalność gospodarczą w tego rodzaju usługach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez Wykonawcę, zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustaw Pzp), 3. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów (art. 22a ustawy Pzp), które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada: 3.1. pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych – Załącznik Nr 6 do SIWZ, 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Załącznik Nr 4 do SIWZ, 5. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – Załącznik Nr 7 do SIWZ, 6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności: a) oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w §2, §5 i §7 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, b) oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w §2, §5 i §7 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, które pozostają w dyspozycji Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów, przechowywanych przez Zamawiającego stosownie do dyspozycji art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025”
Dodano: 2024-06-07 - Odśnieżanie oraz usuwanie i zwalczanie gołoledzi na ulicach i chodnikach miasta Żnina, a także odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zima 2023/2024 na ternie Gminy Żnin
Dodano: 2024-02-01 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Nowa Wieś Wielka
Dodano: 2023-12-08 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Grudziądz w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-11-17 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Obrowo
Dodano: 2023-10-31 - Wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg i ulic Gminy Nowe w okresie do 1 kwietnia 2024 r.
Dodano: 2023-10-19 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Mogileńskiego w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-10-13 - Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia
Dodano: 2023-10-10 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Ryńsk
Dodano: 2023-10-05 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Ryńsk
Dodano: 2023-09-25