Przetargi.pl
Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Więcbork w sezonie zimowym 2016/2017

Gmina Więcbork ogłasza przetarg

  • Adres: 89410 Więcbork, ul. Mickiewicza
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 897 207 , fax. 523 897 212
  • Data zamieszczenia: 2016-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Więcbork
    ul. Mickiewicza 22
    89410 Więcbork, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 897 207, fax. 523 897 212
    REGON: 9235096100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Więcbork w sezonie zimowym 2016/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Więcbork w sezonie zimowym 2016/2017. Zamawiający podzielił przedmiotowe zamówienie na 11 części – sektorów. Wymagany sprzęt dla każdego z sektorów: - ciągnik rolniczy 4x4 z pługiem zawieszanym z przodu o szerokości roboczej do 3 m. Planowana ilość godzin pracy sprzętu we wszystkich sektorach w okresie obowiązywania umowy nie może przekroczyć łącznie 710 godzin. Rzeczywista ilość godzin pracy sprzętu zależeć będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego spowodowanych panującymi warunkami pogodowymi. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. obejmujących wybrane sektory odśnieżania. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej (wszystkie) części zamówienia. Każda z części będzie oceniana odrębnie. Do obowiązków Wykonawcy należy, w szczególności: 1) likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez utrzymanie stałej przejezdności dróg, zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w miarę potrzeb Zamawiającego i panujących warunków atmosferycznych, tj. w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych – opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje śnieżne, niskie temperatury, 2) wszczęcie akcji odśnieżania nie później niż w ciągu 1,5 godziny (90 minut) od momentu telefonicznego wezwania przez osobę wyznaczoną na koordynatora prac ze strony Zamawiającego, 3) utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej sprzętu służącego do zwalczania skutków zimy, 4) zapewnienie odpowiedniej osoby do obsługi sprzętu do odśnieżania – operatora sprzętu, 5) wyposażenie operatorów sprzętu do odśnieżania w telefony komórkowe, w celu utrzymywania stałego kontaktu z koordynatorem prac, 6) operator sprzętu do odśnieżania zobowiązany jest powiadamiać telefonicznie koordynatora o rozpoczęciu oraz o zakończeniu pracy oraz o istniejących przeszkodach i utrudnieniach mających wpływ na wykonywaną pracę, 7) stałe współdziałanie z koordynatorem prac sprawującym ze strony Zamawiającego nadzór nad całością akcji odśnieżania dróg, 8) niezwłocznie informowanie koordynatora prac o każdej awarii sprzętu mającej miejsce w trakcie wykonywania usług odśnieżania, uniemożliwiającej dalszą realizację prac, 9) wykonywanie pracy w taki sposób, aby nie wywoływała ona uciążliwości i niebezpieczeństwa dla osób trzecich, w tym innych użytkowników dróg, 10) uzyskanie od sołtysa miejscowości, w której wykonywana jest usługa odśnieżania lub koordynatora prac, pisemnego potwierdzenia wykonania prac na druku stanowiącym załącznik do umowy, 11) w przypadku szkody wywołanej w trakcie wykonywania robót związanych z realizacją umowy, Wykonawca samodzielnie, bez wezwania dokona likwidacji szkody i pokryje ewentualne koszty z nią związane, informując Zamawiającego o tym fakcie. Zamawiający będzie sprawował kontrolę nad całością akcji odśnieżania dróg, w tym zwłaszcza nad przebiegiem i jakością usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg, za pośrednictwem osoby wyznaczonej na koordynatora prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach