Przetargi.pl
Odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Czarny Dunajec w sezonie zimowym 2010/2011

Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu ogłasza przetarg

  • Adres: 34-470 Czarny Dunajec, ul. Piłsudskiego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2613540 , fax. 018 2613530
  • Data zamieszczenia: 2010-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu
    ul. Piłsudskiego 2 2
    34-470 Czarny Dunajec, woj. małopolskie
    tel. 018 2613540, fax. 018 2613530
    REGON: 49525000537757
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarny-dunajec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Czarny Dunajec w sezonie zimowym 2010/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Czarny Dunajec i chodników, posypywanie dróg oraz wywóz śniegu z placów wskazanych przez Zamawiającego w sezonie zimowym 2010/2011. Ponadto dla Czarnego Dunajca będzie wymagane również pozimowe sprzątanie nawierzchni dróg asfaltowych i chodników na wyznaczonych odcinkach. W ofercie należy podać cenę 1 m-g efektywnej pracy sprzętu przy odśnieżaniu dróg oraz chodników, cenę wywozu 1m3 śniegu przy wywozie śniegu, cenę posypania kruszywem 1m2 drogi oraz cenę za pozimowe sprzątanie 1m2 drogi lub chodnika (dotyczy tylko Czarnego Dunajca). Zamawiający podzielił zamówienie na 15 zadań tj.: Zadanie nr 1 - Zimowe utrzymanie w miejscowości Chochołów Zadanie nr 2 - Zimowe utrzymanie w miejscowości Ciche Zadanie nr 3 - Zimowe utrzymanie w miejscowości Czarny Dunajec Zadanie nr 4 - Zimowe utrzymanie w miejscowości Czerwienne Zadanie nr 5 - Zimowe utrzymanie w miejscowości Dział Zadanie nr 6 - Zimowe utrzymanie w miejscowości Koniówka Zadanie nr 7 - Zimowe utrzymanie w miejscowości Odrowąż Zadanie nr 8 - Zimowe utrzymanie w miejscowości Piekielnik Zadanie nr 9 - Zimowe utrzymanie w miejscowości Pieniążkowice Zadanie nr 10 - Zimowe utrzymanie w miejscowości Podczerwone Zadanie nr 11 - Zimowe utrzymanie w miejscowości Podszkle Zadanie nr 12 - Zimowe utrzymanie w miejscowości Ratułów Zadanie nr 13 - Zimowe utrzymanie w miejscowości Stare Bystre Zadanie nr 14 - Zimowe utrzymanie w miejscowości Wróblówka Zadanie nr 15 - Zimowe utrzymanie w miejscowości Załuczne Na podstawie wydatków poniesionych w sezonie zimowym 2009-2010 oraz szacunków, w ramach zamówienia przewiduje się udzielenie: Zad. 1 odśnieżanie dróg: 176 m-g, odśnieżanie chodników: 15 m-g, posypywanie: 900 m2, wywóz śniegu: 1000 m3 Zad. 2 odśnieżanie dróg: 383 m-g, odśnieżanie chodników: 20 m-g, posypywanie: 200000 m2, wywóz śniegu: 300 m3 Zad. 3 odśnieżanie dróg: 301 m-g, odśnieżanie chodników: 30 m-g, posypywanie: 2000 m2, wywóz śniegu: 2000 m3 sprzątanie dróg i chodników: 2000 m3 Zad. 4 odśnieżanie dróg: 470 m-g, posypywanie: 300000 m2, wywóz śniegu: 200 m3 Zad. 5 odśnieżanie dróg: 58 m-g, posypywanie: 500 m2, wywóz śniegu :100 m3 Zad. 6 odśnieżanie dróg: 52 m-g, odśnieżanie chodników: 10 m-g, posypywanie: 500 m2, wywóz śniegu: 100 m3 Zad. 7 odśnieżanie dróg: 261 m-g, odśnieżanie chodników: 10 m-g, posypywanie: 14500 m2, wywóz śniegu: 100 m3 Zad. 8 odśnieżanie dróg: 286 m-g, odśnieżanie chodników: 30 m-g, posypywanie: 1000 m2, wywóz śniegu: 100 m3 Zad. 9 odśnieżanie dróg: 131 m-g, odśnieżanie chodników: 15 m-g, posypywanie: 1000 m2, wywóz śniegu: 100 m3 Zad. 10 odśnieżanie dróg: 168 m-g, posypywanie: 1000 m2, wywóz śniegu: 100 m3 Zad. 11 odśnieżanie dróg: 175 m-g, posypywanie: 175000 m2, wywóz śniegu: 100 m3 Zad. 12 odśnieżanie dróg: 377 m-g, odśnieżanie chodników: 10 m-g, posypywanie: 200000 m2, wywóz śniegu: 100 m3 Zad. 13 odśnieżanie dróg: 191 m-g, odśnieżanie chodników: 5 m-g, posypywanie: 21000 m2, wywóz śniegu: 100 m3 Zad. 14 odśnieżanie dróg: 31 m-g, posypywanie: 500 m2, wywóz śniegu: 100 m3 Zad. 15 odśnieżanie dróg: 128 m-g, odśnieżanie chodników: 15 m-g, posypywanie: 500 m2, wywóz śniegu: 100 m3 Powyższe wielkości są wielkościami szacowanymi, rzeczywiste wielkości znane będą po udzieleniu zamówienia, zgodnie z potrzebami i panującymi warunkami atmosferycznymi. Zamawiający przewiduje nie udzielenie bądź udzielenie innej wielkości niektórych usług w ramach wykonywanego zadania. Wykonawca w terminie 7 dni od zawarcia umowy na realizację zamówienia, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia oraz na czas jego realizacji. Z dokumentu ma wynikać iż pokryte zostaną wszelkie ewentualne koszty szkód wyrządzonych na rzecz Zamawiającego oraz osób trzecich, powstałe z winy Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca każdorazowo po wykonaniu usługi odśnieżania, wywozu śniegu bądź posypywania w ciągu 24 godzin dostarczył Zamawiającemu potwierdzenie wykonania usługi zatwierdzone przez Sołtysa danego sołectwa (bądź osoby przez niego upoważnionej). Dopuszczone są następujące formy dostarczania Zamawiającemu potwierdzeń: - faksem na nr 18-26-135-30, przy czym oryginał potwierdzenia należy dostarczyć Zamawiającemu na Dziennik Podawczy w ciągu 7-miu dni (decyduje data wpływy faksu) - osobiście, składając potwierdzenie na Dzienniku Podawczym w siedzibie Zamawiającego (decyduje data złożenia) Niedostarczenie potwierdzenia Zamawiającemu w wyznaczonym terminie, skutkować będzie nie uznaniem wykonania usługi. Osobą wyznaczoną w sprawach dotyczących potwierdzeń wykonania usług, jest pracownik: Krzysztof Łowisz - tel. kontaktowy: 18-26-135-26 (I piętro, pok. nr 26 w Urzędzie Gminy). Ilość i rodzaj wymaganego sprzętu przeznaczonego do świadczenia usług określony został w załączniku nr 8 do SIWZ). Wymagania dotyczące odśnieżania chodników: Udzielenie tego zamówienia uzależnione będzie od decyzji Sołtysów poszczególnych sołectw oraz Wójta Gminy. Może wystąpić sytuacja, że zlecenie nie będzie zrealizowane lub zrealizowane będzie w ograniczonym zakresie. Odśnieżanie chodników nie dotyczy zadań nr 4, 5, 10, 11 oraz 14. Do oferty należy podać cenę za 1 m-g pracy sprzętu przy odśnieżaniu chodnika. Cena ta ma zawierać wszelkie koszty wykonania usługi. Niezależnie czy usługa ta będzie świadczona czy nie, Wykonawca powinien dysponować sprzętem umożliwiającym jej wykonanie. Odcinki chodników przeznaczone do odśnieżania wskażą Sołtysi poszczególnych miejscowości. Ilość przepracowanych maszyno-godzin musi być każdorazowo potwierdzona przez sołtysa danej miejscowości. Wymagania dotyczące wywozu śniegu: Udzielenie tego zamówienia uzależnione będzie od decyzji Sołtysów poszczególnych sołectw oraz Wójta Gminy. Może wystąpić sytuacja, że zlecenie nie będzie zrealizowane lub zrealizowane będzie w ograniczonym zakresie. Wykonawca we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność zapewni miejsce rozładunku. Do oferty należy podać cenę za 1 m3 wywożonego śniegu. Cena ta będzie zawierać załadunek, transport, rozładunek śniegu oraz przygotowanie placu pod rozładunek, zabezpieczenie miejsca, skąd będzie wywożony śnieg i uprzątnięcie tego miejsca po zakończeniu wywozu śniegu. Niezależnie czy usługa wywozu śniegu będzie świadczona czy nie, Wykonawca powinien dysponować sprzętem umożliwiającym wykonania tej usługi. Drogi oraz place przeznaczone do odśnieżania wskażą Sołtysi poszczególnych miejscowości. Ilość przepracowanych godzin musi być każdorazowo potwierdzona przez sołtysa danej miejscowości. Wszystkie drogi gminne muszą być utrzymane wg V standardu zimowego utrzymania dróg (Załącznik nr 4 do SIWZ). Zamawiający wymaga, aby o godz. 7oo wszystkie drogi były przejezdne. Wymagania odnośnie posypywania dróg: Wszelkie uzgodnienia dotyczące posypywania dróg wykonawca uzgadnia z Sołtysem danej miejscowości. Może wystąpić sytuacja, że zlecenie nie będzie zrealizowane lub realizowane będzie w ograniczonym zakresie. Zamawiający dopuszcza następujące materiały do posypywania dróg w celu zapobiegania i zwalczania śliskości zimowej: - piasek i żwiry o uziarnieniu 2-4 mm - drobne kruszywa naturalne o uziarnieniu 2-4 mm - grysy o uziarnieniu 2-4 mm Wymagania odnośnie pozimowego sprzątania nawierzchnia dróg asfaltowych oraz chodników: Wymaganie odnosi się wyłącznie do miejscowości Czarnym Dunajec. Zadanie będzie polegało na oczyszczeniu z piasku i innych zanieczyszczeń powstałych w trakcie zimowego utrzymania dróg. Sprzątaniu będą podlegały tylko wyznaczone przez Sołtysa odcinki nawierzchni dróg asfaltowych oraz chodniki. Wykonawca we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność zapewni miejsce rozładunku zebranego w trakcie sprzątania materiału. Do oferty należy podać cenę za 1 m2 sprzątanej powierzchni. Cena ta będzie zawierać posprzątanie, załadunek zebranego materiału, transport, rozładunek oraz zabezpieczenie miejsca na czas sprzątania. Czynności kontrolne Zamawiającego oraz upomnienia Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania w trakcie realizacji zamówienia, niezapowiedzianych kontroli Wykonawców. Kontrole mogą dotyczyć: - zgodności dysponowanego przez Wykonawcę sprzętu z wykazem określonym w ofercie przetargowej Wykonawcy i wymogami Zamawiającego, określonymi w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - zgodności materiału przeznaczonego do posypywania dróg z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku stwierdzenia uchybień w wyniku przeprowadzonych kontroli, Zamawiający wystosuje pisemne upomnienie do Wykonawcy. Pisemne upomnienie może zostać wystosowane do Wykonawcy również w przypadku zwłoki w wykonaniu usługi i rażącego nie wywiązywania się z umowy. Po dwóch bezskutecznych upomnieniach na piśmie udzielonych Wykonawcy, Zamawiający odstąpi od umowy w trybie natychmiastowym, powiadamiając Wykonawcę pisemnie o tym fakcie. W interesie Wykonawcy jest zdobycie wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarny-dunajec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach