Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-952 Szczecin, ul. T. A. Starzyńskiego 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4803502
- Data zamieszczenia: 2009-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Szczecinie
ul. T. A. Starzyńskiego 1 1
70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4803502
REGON: 00000222300151 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odpłatne świadczenie przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, usług serwisowych i konserwacyjnych elektronicznych systemów zabezpieczających - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest odpłatne świadcze przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, usług serwisowych i konserwacyjnych elektronicznych systemów zabezpieczających: - alarmu włamania i napadu - SWIN, - telewizji dozorowaj wraz z rejestracją zdarzeń - CCTV, - kontroli dostępu - ACC, - sterowania bram, - weryfikacji transportów wartości i wizualizacji zdarzeń, - domofonów i wideodomofonów, - przewodowego połączenia z policją - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Prowadzą działalność zgodną z charakterem zamówienia. 2. Posiadają ważną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia - Dz.U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 ze zm. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: 1) dysponują kancelarią tajną umożliwiającą rejestrowanie, przechowywanie, obieg i udostępnianie materiałów niejawnych zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 października 2005 r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnej - Dz.U. z 2005 r. Nr 208, poz. 1741 -, 2)dysponują pełnomocnikiem ds, ochrony informacji niejawnych, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych - Dz.u. z 2005 r. Nr 196 poz. 1631 ze zm. -, 3) dysponują pracownikami zabezpieczenia technicznego, którzy spełniają wymagania kwalifikacyjne określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia - DZ.U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm. - tj.: posiadają licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia, 4) dysponują osobami posiadającymi ważne poświadczenie bezpieczeństwa oraz przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych - Dz.U. z 2005 r. Nr 196 poz. 1631 ze zm. - odpowiednio: a) co najmniej jedna osoba nadzorująca i kierująca pracami - poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczające do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli - poufne, b) osoby wykonujące prace - poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczające do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli - zastrzeżone. 4. Wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 55 000 zł brutto. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia co oznacza, że posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Dz.U. z 2007 r. Nr 233 poz. 1655 ze zm. Ocena spełniania warunków udziału w postępowanu odbędzie się zgodnie z formułą: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA. Ocenie podlegać będzie doświadczenie zawodowe Wykonawcy spełniającego warunki udziału w postępowaniu. Podstawą oceny doświadczenia zawodowego Wykonawcy będzie załączony do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie) usług o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, o wartości nie niższej niż 55 000,00 zł brutto każda. Za pierwsze dwie Wykonawca otrzyma 75 punktów. Za każdą kolejno wymienioną usługę (nie więcej niż 5 dodatkowych) o wyżej wymienionej wartości Wykonawca otrzyma 5 punktów. Wykonawca, który otrzyma najwyższą ilość punktów zostanie zakwalifikowany w rankingu jako wykonawca z najwyższym doświadczeniem. W przypadku osięgnięcia przez kilku Wykonawców takiej samej liczby punktów o kolejności zakwalifikowania decydować będzie największa wartościowo ilość wykonanych usług przed dniem wszczęcia postępowania. Do składania ofert zamawiający zaprosi Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w liczbie maksymalnie pięciu. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż pięciu, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki w postępowaniu będzie większa niż pięciu zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełniania tych warunków. Wykonawcę nie zaproszonego do składania ofert traktować się będzie jako wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest dostarczyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Potwierdzoną kserokopię ważnej koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia - Dz.U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 ze zm. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm. Oświadczenie to zostanie złożone w oryginale, podpisane przez osobę/y upoważnone do reprezentowania Wykonawcy. 4. Wykaz wykonanych lub wykonywanych - wraz określeniem wartości - w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zamówień związanych z przedmiotem zamówienia tj. wykaz obejmujący co najmniej dwie usługi polegające na konserwacji systemów ochrony elektronicznej o wartości nie mniejszej niż 55 000,00 zł brutto każde. 5. Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu kancelarią tajną zorganizowaną na zasadzch określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 18 października 2005 r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnej - Dz.U. z 2005 r. Nr 208 poz. 1741. 6. Oświadczenie o dysponowaniu pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych - Dz.U. z 2005 r. Nr 196 poz. 1631 ze zm. 7. Potwierdzone kserokopie licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia - zgodnie z wymogami kwalifikacyjnymi zawartymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia - Dz.U. z 2005 r. Nr 145 poz 1221 ze zm. - osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu prac objętych przedmiotem zamówienia. 8. Potwierdzone kserokopie ważnych poświadczeń bezpieczeństwa osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia i które będą miały dostęp do informacji niejawnych, odpowiednio: - co najmniej jedna osoba nadzorująca i kierująca pracami - poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczające do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli - poufne, - osoby wykonujące zadania wynikające z przedmiotu zamówienia - poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczające do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli - zastrzeżone. 9. Potwierdzone kserokopie zaświadczeń o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych osób wymienionych w pkt. 8. 10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REMONT POMIESZCZEŃ WEWNĘTRZNYCH W BUDYNKU NR 1/6019 21 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W ŚWIDWINIE
Dodano: 2016-07-01 - Remont pomieszczeń i instalacji wewnętrznych w budynku nr 22 w kompleksie wojskowym nr 1964 w Świdwinie
Dodano: 2016-04-14 - Naprawa pomieszczeń w budynku nr 89/6019 w Jednostce Wojskowej w Świdwinie
Dodano: 2016-04-07 - Remont elewacji, dachu, pomieszczeń wewnętrznych oraz wymiana stolarki zewnętrznej budynku nr 12 w kompleksie wojskowym nr 1964 w Świdwinie
Dodano: 2016-03-16 - Remont wrót stalowych w obiektach nr 30, 36, 37, 83 i 84 w Mrzeżynie
Dodano: 2016-03-14 - Malowanie pomieszczeń kaplicy i plebani budynku nr 90 w kompleksie wojskowym nr 1964 w Świdwinie
Dodano: 2016-03-11 - Remont sprzętu kwaterunkowego polowego i koszarowego dla 16 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Drawsku Pomorskim
Dodano: 2016-02-24 - Naprawa dachu, tynków i bram garażowych budynku nr 55/2111 w Trzebiatowie
Dodano: 2016-01-27 - Naprawa tynków zewnętrznych, dachu i wymiana bram garażowych w budynku nr 56/2111 w Trzebiatowie
Dodano: 2016-01-27 - NAPRAWA TYNKÓW ZEWNĘTRZNYCH, WYMIANA BRAM GARAŻOWYCH W BUDYNKU NR 54*2111 W TRZEBIATOWIE
Dodano: 2016-01-26