Przetargi.pl
Odnowy nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 05300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 582 891 , fax. 257 582 891
  • Data zamieszczenia: 2018-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Warszawska 219
    05300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 257 582 891, fax. 257 582 891
    REGON: 71158670000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatminski.pl/strona-47-zamowienia_publiczne.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowy nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zadanie 1: Odnowa nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej z otaczarki na gorąco dla kategorii ruchu KR 1-2, układanej mechanicznie na całej szerokości jezdni na drogach: a) nr 2748W Rzakta – Józefów – DK nr 50, od km 0+910 do km 1+610, dł. 700 mb, gmina Mińsk Mazowiecki b) nr 2246W Stara Wieś – Wólka Dłużewska – Parysów, od km 2+210 do km 2+910, dł. 700 mb, gmina Siennica c) nr 2238W Wielgolas – Chyżyny, od km 0+750 do km 1+100, dł. 350 mb, gmina Latowicz d) nr 2232W Latowicz – Dąbrówka – Wężyczyn, od km 3+300 do km 3+600 oraz od km 3+700 do km 4+000, łączna dł. 600 mb, gmina Latowicz e) nr 2244W Siennica – Łękawica – Cegłów, od km 8+200 do km 9+180, dł. 980 mb, gmina Cegłów f) nr 2256W Wola Rafałowska – Guzew – Mała Wieś – Kuflew, od km 6+895 do km 7+500 oraz od km 9+445 do km 9+795, łączna dł. 955 mb, gmina Mrozy g) nr 2251W Kałuszyn – Milew – Falbogi, od km 0+660 do km 1+590, dł. 930 mb, gmina Kałuszyn h) nr 2254W Stare Groszki – Skruda – Grodzisk, od km 2+420 do km 3+120, dł. 700 mb, gmina Kałuszyn Zadanie 2: Odnowa nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej z otaczarki na gorąco dla kategorii ruchu KR 1-2, układanej mechanicznie na całej szerokości jezdni na drogach: a) nr 2208W Radoszyna – Drop – Nojszew, od km 1+450 do km 2+400, dł. 950 mb, gmina Dobre b) nr 2206W Dobre – Kąty Borucza – Krawcowizna, od km 1+100 do km 1+900, dł. 800 mb, gmina Dobre c) nr 2218W Dębe Wielkie – Pustelnik – Helenów, od km 5+500 do km 6+480, dł. 980 mb, gmina Dębe Wielkie d) nr 2222W Dębe Wielkie – Chrośla – Jędrzejnik – Kędzierak, od km 6+130 do km 6+630, dł. 500 mb, gmina Dębe Wielkie e) nr 2226W Jakubów – Wiśniew – Kluki, od km 5+500 do km 6+420, dł. 920 mb, gmina Jakubów f) nr 2224W Stara Niedziałka – Mistów – Libertów, od km 6+400 do km 7+030, dł. 630 mb, gmina Jakubów g) nr 4318W Okuniew – Halinów – Brzeziny, od km 3+800 do km 4+700, dł. 900 mb, gmina Halinów h) nr 2203W Wielgolas Brzeziński – Desno – Chobot – Kąty Goździejewskie – DW nr 637, od km 7+580 do km 7+780, dł. 200 mb, gmina Halinów i) nr 4333W Ołdakowizna – Stanisławów, od km 0+456 do km 0+836, dł. 380 mb, gmina Stanisławów j) nr 2218W Dębe Wielkie – Pustelnik – Helenów, od km 11+410 do km 11+860, dł. 450 mb, gmina Stanisławów 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ Dokumentacja określająca przedmiot zamówienia 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 3.1. Wykonawca / Podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia osób do czynności polegających na wykonaniu nawierzchni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r., poz. 1666 z późn. zm.) przez cały okres obowiązywania umowy. 3.2. Wykonawca / Podwykonawca zobowiązany jest do złożenie pisemnego oświadczenia o wykonaniu obowiązku określonego w pkt 3.1, które winno zawierać ilość osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, rodzaj zawartej umowy o pracę i czas jej obowiązywania oraz zakres wykonywanych czynności, w ramach każdej z umów o pracę przed upływem terminu przekazania placu budowy. W przypadku niewykonania tego obowiązku, Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo powstrzymania się z przekazaniem placu budowy do dnia złożenia oświadczenia. 3.3. W przypadku zmiany osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca / Podwykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenia, o którym mowa w pkt 3.2, w terminie 7 dni od daty dokonania tej zmiany. 3.4. W trakcie realizacji przedmiotu umowy na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca / Podwykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 3.1 czynności: a) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać dane określone w pkt 3.2. b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy / umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy wraz z dokumentem określającym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony. Kopia umowy / umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy pracę i wymiar pracy nie podlegają anonimizacji. c) dowody potwierdzające zgłoszenie pracowników przez pracodawcę do ubezpieczeń społecznych, w szczególności imienne raporty miesięczne o należnych składkach i wypłaconych świadczeniach wraz z potwierdzeniem przyjęcia przez ZUS, dotyczące wszystkich zatrudnionych osób, o których mowa w pkt 3.1, zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, przy czym: imię i nazwisko pracownika, wymiar czasy pracy, kod ubezpieczenia nie podlegają anonimizacji. 3.5. Zamawiający uprawniony jest do przeprowadzania kontroli wymogu zatrudnienia osób wykonujących określone w pkt 3.1 czynności na podstawie umowy o pracę w miejscu wykonywania przedmiotu umowy. 3.6. Niedopełnienie obowiązku określonego w pkt 4.1 oraz nieprzedłożenie dowodów zatrudnienia określonych w pkt 3.4, skutkowało będzie nałożeniem na Wykonawcę kary umownej, zgodnie z postanowieniem § 11 ust. 1 pkt 1) lit. i) i j) istotnych postanowień umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie 1: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), Zadanie 2: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), przed upływem terminu do składania ofert. 2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w: a) pieniądzu na konto Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim Nr 83 9226 0005 0001 4022 2000 0020, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu na: ……………………………………………………………………………”. b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 2. a) SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach