Gmina Dębnica Kaszubska ogłasza przetarg
- Adres: 76-248 Dębnica Kaszubska, ul. Zjednoczenia 16a
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-59 81-31-623 , fax. 0-59 81 31 634
- Data zamieszczenia: 2013-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębnica Kaszubska
ul. Zjednoczenia 16a 16a
76-248 Dębnica Kaszubska, woj. pomorskie
tel. 0-59 81-31-623, fax. 0-59 81 31 634
REGON: 77097980300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odnowienie elewacji zewnętrznej wieży zabytkowego kościoła w Dębnicy Kaszubskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Zamówienie obejmuje odnowienie zewnętrznej wieży zabytkowego kościoła w Dębnicy Kaszubskiej, w tym m.in.: -Zbicie tynków -Oczyszczenie spoin z luźnej zaprawy -Likwidacja uchwytów do flag oraz przewodu elektrycznego -Wykonanie żaluzji drewnianej -Obudowanie wejścia z daszkiem -Naprawa i oczyszczenie okien witrażowych -Wykonanie otoczenia wieży - prace ziemne. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia stanowi Projekt budowlany remontu konserwatorskiego wieży zabytkowego budynku kościoła parafialnego p.w. Św. Jana Chrzciciela w Dębnicy Kaszubskiej - załącznik nr 6 do SIWZ oraz przedmiar robót - załącznik nr 7 do SIWZ. 2.Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie ofertowej: a)przywrócenie do stanu pierwotnego terenu po zakończeniu prac, b)odszkodowania za wyrządzone szkody dla osób fizycznych i prawnych, c)koszty organizacji placu budowy, w tym i dostawy potrzebnych mediów na potrzeby prowadzenia prac, po uzyskaniu wcześniej warunków ich dostawy od użytkowników sieci, d)bieżącego usuwania na swój koszt wszelkich urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów i innych nieczystości stałych, e)inne roboty w ramach ryzyka wykonawcy, nie ujęte w przedmiarach robót oraz wszelkie uzgodnienia, badania, dokumenty, potrzebne do odbioru. 3.Zamawiający uznaje, że każdy wykonawca przeanalizuje zakres robót do wykonania wynikający z projektu i z własnego doświadczenia co uwzględni w proponowanej przez siebie cenie umownej. 4.Przewiduje się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w następujących przypadkach: a)zmiana terminu realizacji robót w przypadku: -konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej -przestojów i opóźnień niezawinionych przez Wykonawcę, -działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, -wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych -wprowadzenia robót zamiennych, które ze względu na technologię wykonania w znacznym stopniu wpływają na terminową realizację przedmiotu umowy, -wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych W ww. przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalają nowe terminy realizacji, z tym że minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. b)zmiana osób nadzorujących ze strony zamawiającego, c)zmiana kierownika budowy ze strony wykonawcy, d)ustawowa zmiana podatku VAT e)zmiana wartości przedmiotu umowy z tytułu wprowadzenia robót zamiennych i rozliczeń powykonawczych, 5.Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 6.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia zgodnie z art. 67 ust 1 pkt. 6 Ustawy PZP. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w zakresie ustalonych robót; roboty wykazane w Projekcie budowlanym lub w SIWZ, które nie będą realizowane lub będą wykonywane w części, ich wartości obniżą wartość umowy w oparciu o składniki cenotwórcze wykazane przez Wykonawcę w swojej ofercie. 8.Istnieje możliwość wykonania robót lub prac zamiennych uprzednio zgłoszonych przez kierownika budowy i zaakceptowanych przez inspektora nadzoru i Zamawiającego, przy czym wartość umowy nie może ulec zwiększeniu. 9.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych (o parametrach równoważnych lub wyższych). Wykonawca poprzez zaoferowanie materiałów równoważnych, zapewnia, iż ich zastosowanie nie spowoduje obniżenia jakości przedmiotu zamówienia, oraz że są to materiały o parametrach i właściwościach nie gorszych niż zaproponowane w projekcie budowlany. Użyte w dokumentacji projektowej i przedmiarach znaki towarowe i nazwy są przykładowe. W przypadku materiałów i urządzeń równoważnych muszą to być materiały i urządzenia dopuszczone do użytku na terenie UE. 10.W związku z faktem, iż prace remontowo budowlane prowadzone będą w obiekcie sakralnym, Zamawiający wymaga aby Wykonawca realizował przedmiot zamówienia w takich godzinach aby nie zakłócały one ustalonego toku prowadzonych w nim nabożeństw. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE REMONTU BUDYNKU NR 5 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM 4635
Dodano: 2016-05-17 - Malowanie, wymiana okładzin podłóg w budynku Nr 5 - wymiana osprzętu elektrycznego w kompleksie przy ul. Jagiellońskiej 16 w 22 Bazie Lotnictwa Taktycznego w Malbork.
Dodano: 2016-05-10 - Remont pracowni chemicznych nr 309 i 310 w budynku Chemii B Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2016-03-22 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót konserwatorskich polegających na przywróceniu lica sklepień i ścian krużganków w budynku Muzeum Narodowego w Gdańsku przy ul. Toruńskiej 1
Dodano: 2015-11-13 - WYKONANIE REMONTU BUDYNKU 11 W KOMPLEKSIE WEJHEROWO
Dodano: 2015-07-28 - Remont zaplecza Teatru i wykonanie nawierzchni z kostki betonowej w Teatrze Miejskim im. Witolda Gombrowicza w Gdyni w budynku przy ul. Bema 26
Dodano: 2015-06-09 - Remont zaplecza Teatru i wykonanie nawierzchni z kostki betonowej w Teatrze Miejskim im. Witolda Gombrowicza w Gdyni w budynku przy ul. Bema 26
Dodano: 2015-05-15 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku 37 w kompleksie Gdynia Babie Doły
Dodano: 2015-03-16 - Część I: budynek nr 78 w kompleksie wojskowym w Gdyni, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą - roboty budowlane polegające na uzupełnieniu tynków, malowaniu oraz pracach elektrycznych. Część II: budynek nr 81 w kompleksie wojskowym w Gdyni, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą - roboty elektryczne, tynkarskie i malarskie na korytarzu oraz roboty sanitarne, elektryczne, posadzkarskie, wymiana drzwi w pomieszczeniach sanitariatów parteru i piętra. Część III: budynek nr 131 w kompleksie wojskowym w Gdyni, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą - wymiana okien oraz montaż klapy odcinającej przeciwpożarowej.
Dodano: 2015-03-06 - Remont budynków gospodarczych, wykonanie wiaty śmietnikowej i inne roboty remontowo - konserwacyjne na terenie Eko-Placu przy ulicach Małachowskiego - Niemcewicza - Wolności w Słupsku
Dodano: 2014-11-19