Gmina Czarna ogłasza przetarg
- Adres: 37125 Czarna, Czarna 260
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 2262324, 017 2262606 , fax. 017 2262324 w. 232
- Data zamieszczenia: 2017-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna
Czarna 260
37125 Czarna, woj. podkarpackie
tel. 017 2262324, 017 2262606, fax. 017 2262324 w. 232
REGON: 69058177800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaczarna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odnowienie elewacji i przebudowa części konstrukcji dachu budynku Ośrodka Kultury w Czarnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane obejmujące: - przebudowę części konstrukcji dachu - przemurowanie komina - malowanie pokrycia dachu, uzupełnienie obróbek blacharskich, - wymiana części rynien, rur spustowych - wykonanie nowej wyprawy elewacyjnej z tynku cienkowarstwowego wraz z warstwą zbrojącą z siatki - malowanie elewacji oraz okładziny ścienne z płytek 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, sstwiorb oraz przedmiar robót. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowla-nych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materia-łów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producen-tów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materia-ły lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wy-łącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościo-we i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przy-kładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawia-jącego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie pro-dukty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie pa-rametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych pa-rametrach. Wykonawcy przysługuje prawo użycia materiałów i urządzeń o co najmniej równoważ-nych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie moż-liwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np. właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy wskazania w ofercie, które materiały i urządzenia zamienne zamierza za-stosować przy realizacji zadania oraz dołączenia do oferty stosownych dokumentów w celu wykaza-nia, że oferowane przez niego materiały lub urządzenia spełniają wymagania określone przez Zama-wiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do pod-jęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzu-ceniu oferty z powodu braku równoważności. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, normami tech-nicznymi, przepisami Prawa Budowlanego oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia. UWAGA: Przed złożeniem oferty Wykonawca może dokonać wizji lokalnej w terenie budynku przewidzianego do projektowanej modernizacji energetycznej będącej przedmiotem zamówienia. Po dokonaniu wizji lokalnej i stwierdzeniu zaistnienia ewentualnych niezgodności z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, oczywistych pomyłek lub pominięcia niektórych robót, Wykonawca powinien zgłosić do Zamawiającego wniosek o wyjaśnienie w trybie art. 38 usta-wy - Prawo zamówień publicznych. Całość robót należy wycenić zgodnie z opisem robót, przedmiarem robót specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Szczegółowy zakres robót opisuje dokumentacja projektowa, SSTWIORB oraz przedmiar robót. Przedmiary robót pełnią funkcję pomocniczą. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja dotyczącą Podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje zaangażowanie podwykonawców do wykonania zamówienia) – w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia wzór zał. nr 3 do SIWZ. 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów wraz z dokumentami dotyczącymi: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu za-mówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. (Pisemne zobowiązanie podmiotów wraz z dokumentami, o których mowa powyżej wymagane jest, je-żeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, pole-ga na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należy-te wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiota-mi gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów) 4. Informację - czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku po-datkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku – informacja w Formularzu Oferty. 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. (Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp.) 6. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy Wykonawca składa wraz z ofertą). 7. Kosztorys ofertowy uproszczony w wersji papierowej opracowany na podstawie dokumentacji projektowej, STWiOR, przedmiaru robót oraz SIWZ. (Kosztorys ofertowy uproszczony wraz z zestawieniem materiałów (cena materiałów łącznie z kosztami zakupu) i sprzętu, tabelę elemen-tów scalonych, stawkę roboczogodziny, narzuty Kp (R+S) i zysk Z (Kp+R+S) Wykonawca skła-da wraz z ofertą).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont muru ogrodzeniowego Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Jarosławiu
Dodano: 2024-06-20 - Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. „Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454”
Dodano: 2024-06-20 - „Wykonanie prac konserwatorskich budynku przy ul. W. Pola 1 w Lesku”.
Dodano: 2024-06-13 - Remont muru ogrodzeniowego Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Jarosławiu
Dodano: 2024-06-04 - „Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51”
Dodano: 2024-05-31 - Realizacja zadania polegającego na utworzeniu nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu „Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022–2029”
Dodano: 2024-05-20 - Remont kaplicy p.w. Św. Andrzeja Boboli w Końskiem
Dodano: 2024-04-29 - Modernizacja Systemu Sygnalizacji Pożarowej (SSP) w budynku będącym siedzibą Podkarpackiego Urzędu Celno - Skarbowego w Przemyślu położonego w Jaśle przy ul. 3-go Maja 30
Dodano: 2024-04-10 - Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Wilczej Woli
Dodano: 2024-03-01 - Prace remontowo - konserwatorskie przy budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Kościuszki w Ropczycach
Dodano: 2024-02-20