Przetargi.pl
Odnowienie elewacji budynku Starostwa przy ul. Szarych Szeregów 14 w Słupsku polegającej na renowacji tylnej ściany starego budynku oraz dociepleniu części dobudowanej

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Szarych Szeregów 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8418500 , fax. 059 8427111
  • Data zamieszczenia: 2010-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Szarych Szeregów 14 14
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8418500, fax. 059 8427111
    REGON: 77098093000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowienie elewacji budynku Starostwa przy ul. Szarych Szeregów 14 w Słupsku polegającej na renowacji tylnej ściany starego budynku oraz dociepleniu części dobudowanej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1)Remont elewacji ścian budynku starostwa wykonanych z czerwonej cegły od strony dziedzińca (ściana oznaczona kolorem różowym na załączniku graficznym nr 10); 2)Remont elewacji wraz z dociepleniem ścian budynku starostwa - część nowsza, dobudowana (ściana oznaczona kolorem zielonym na załączniku graficznym nr 10); 3)Wymiana stolarki okiennej znajdującej się na ścianach objętych remontem elewacji. Nowa stolarka winna odzwierciedlać istniejącą, ze szczególnym uwzględnieniem snycerki. Należy wzorować się na wykonanej stolarce okiennej znajdującej się na ścianach frontowych. Zapewnienie serwisu - naprawy nowych okien w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. 4)Opracowanie zestawienia stolarki okiennej przewidzianej do wymiany oraz szczegółowych rysunków roboczych do uzgodnienia z Inwestorem przed montażem stolarki. 5)Wymiana okien z witrażami znajdujących się na głównej klatce schodowej starostwa z uprzednim sporządzeniem programu prac konserwatorskich wraz z przygotowaniem szczegółowego projektu wykonawczego, projektu graficznego witraży, projektu technologii wykonania witraży oraz uzgodnienia w/w prac z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Gdańsku zgodnie z wytycznymi konserwatorskimi z dnia 27 kwietnia 2010 r. nr ZN-I-4151/1/565/2010 (załącznik nr 8 do SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja budowlana, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, stanowiące odpowiednio załączniki nr 8 i 9 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych niż przewidziane w projektach budowlanych z zachowaniem tych samych technologii wykonania, parametrów i właściwości technicznych i jakościowych. Przywołane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy własne materiałów, znaki towarowe producentów nie są obowiązujące dla wykonawcy. W ofercie należy wskazać technologie i imiennie materiały jakie zastosuje wykonawca (wypełnić w kosztorysach ofertowych miejsca wykropkowane w przedmiarach) przy robotach elewacyjnych w zakresie renowacji elewacji ceglanej a także docieplenia ścian. Zamawiający nie przewiduje zamknięcia budynku starostwa na okres prowadzenia prac budowlanych - roboty prowadzone będą podczas czynnego urzędu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta winna być zabezpieczona wadium na kwotę 25.000,00 PLN. słownie: dwadzieścia pięć tysięcy PLN. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - nr rach. 67 1540 1098 2001 5550 0005 0008; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Za termin wniesienia wadium uznaje się termin, w którym środki znajdą się na rachunku bankowym Zamawiającego. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Odnowienie elewacji budynku Starostwa -tylnej ściany starego budynku oraz części dobudowanej zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Szarych Szeregów 14. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w pkt.2 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt.5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłożenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zwarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany prze Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodnił, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach