Przetargi.pl
Odnowa wsi poprzez budowę miejsca rekreacji Rodzinny Kopiec

Gmina Gorzkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 97-350 Gorzkowice, ul. Szkolna 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6818006 , fax. 044 6818006
  • Data zamieszczenia: 2015-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzkowice
    ul. Szkolna 3 3
    97-350 Gorzkowice, woj. łódzkie
    tel. 044 6818006, fax. 044 6818006
    REGON: 59064787100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowa wsi poprzez budowę miejsca rekreacji Rodzinny Kopiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu położonego w obrębie Kopca w Gorzkowicach, na jego najniższym poziomie, usytuowanym w północnej jego części, nad brzegiem rzeki Prudki, w celu stworzenia miejsca rekreacji poprzez wprowadzenie niezbędnych elementów utwardzenia terenu, budowę dojść pieszych w tym budowę pochylni umożliwiającej dostęp osób niepełnosprawnych na teren objęty inwestycją, urządzenie terenów zielonych oraz montaż elementów małej architektury - w tym m. in. wydzielenie i urządzenie placu zabaw dla dzieci wraz z ogrodzeniem, wydzielenie i urządzenie miejsca rekreacji dla osób starszych wraz z montażem urządzeń do ćwiczeń na świeżym powietrzu oraz budową i przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej. 2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna stanowiąca załączniki Nr 9,10,11 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przy czym zakres robót oraz technologię robót określa projekt budowany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót załączone do specyfikacji są opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu budowlanego i specyfikacji technicznej. Zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełnią funkcję pomocniczą. 3. Zakres prac obejmuje między innymi: a) wykonie robót zgodnie projektem technicznym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, b) organizację i zabezpieczenie placu budowy, c)uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, d) sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 4. Warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest zapoznanie się z dokumentacją techniczną dotyczącą przedmiotowego zamówienia. 5. Zakres zamówienia obejmuje również elementy nie wynikające wprost z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych, a zgodne ze sztuką budowlaną, lecz konieczne do prawidłowego wykonania robót budowlanych w zakresie projektu i umowy ryczałtowej. 6. W przypadku stwierdzenia braku danych lub różnic w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej a przedmiarem robót wykonawca powinien zgłosić się do Zamawiającego o wyjaśnienia. 7. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia w zakresie możliwym do przewidzenia na etapie składania ofert, na podstawie SIWZ i przedmiaru robót. Nie dotyczy to warunków niemożliwych do przewidzenia na tym etapie , w szczególności wynikających z błędów/braków w dokumentacji projektowej, znalezisk uniemożliwiających kontynuowanie robót, ujawnienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji, niekorzystnych warunków atmosferycznych i pozostałych okoliczności które zostały przywołane we wzorze umowy. 8. Do wykonania przedmiotu zamówienia, należy stosować wyroby dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie, muszą one posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty gwarantujące bezpieczeństwa ich użytkowania. Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji inwestycji, a komplet przekazać przy odbiorze końcowym. 9. Ilekroć w dokumentacji projektowej użyta jest nazwa własna wyrobu bądź bezpośrednie wskazanie na producenta danego wyrobu, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych pod względem parametrów technicznych i jakościowych. Za materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. 10. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu tych materiałów wraz z podaniem nazwy producenta, załączenia stosownych dokumentów m. in.: atest, aprobaty techniczne. 11. W przypadku, gdy podczas oceny ofert zostanie stwierdzone, że zaoferowane materiały nie spełniają warunku równoważny w odniesieniu do wymienionych w dokumentacji projektowej, Zamawiający odrzuci taką ofertę. 12. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową. 13. Możliwe jest dokonanie wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobycie dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy wykonania niniejszego zamówienia, po wcześniejszym ustaleniu terminu i godzin oględzin z pracownikiem urzędu. 14. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić jedynie zgodnie z zapisem podanym w załączniku nr 8 - Wzór Umowy §13. 15. Kody: 45.11.12.91 - 4 -Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.27.23 - 9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.34.20.00 - 6 - Wznoszenie ogrodzeń 37.53.52.00 - 3 - Wyposażenie placów zabaw. 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 16. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia co najmniej 5 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz gwarancji na zainstalowane materiały i urządzenie nie krótszej niż oferowana przez producenta. Jednocześnie wyraża zgodę na umowne rozszerzenie okresu rękojmi na czas trwania zaoferowanej gwarancji ( art 558 §1 KC).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112914
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta winna być zabezpieczona wadium (zgodnie z art. 45 PZP) o wartości: 3.600,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach