Przetargi.pl
Odnowa warstwy ścieralnej nawierzchni drogi powiatowej nr 1834C w msc. Jastrzębie wraz ze skrzyżowaniem

Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 87300 Brodnica, Karbowo ul. Wczasowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 982 859 , fax. 564 934 031
  • Data zamieszczenia: 2018-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy
    Karbowo ul. Wczasowa 46
    87300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 982 859, fax. 564 934 031
    REGON: 34075029000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-brodnica.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowa warstwy ścieralnej nawierzchni drogi powiatowej nr 1834C w msc. Jastrzębie wraz ze skrzyżowaniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ODNOWA WARSTWY ŚCIERALNEJ NAWIERZCHNI DROGI POWIATOWEJ NR 1834C W MSC. JASTRZĘBIE WRAZ ZE SKRZYŻOWANIEM 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie nakładki bitumicznej w postaci warstw wyrównawczej i ścieralnej na drodze powiatowej Nr 1834C w miejscowości Jastrzębie (odcinek A – B dł. 0,455 km) wraz ze skrzyżowaniem z drogą powiatową NR 1829C (odcinek C – D dł. 0,086 km) o łącznej dł. 0,541 km (Odcinek A – B i C – D). Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących robót: 1) roboty pomiarowe (Odcinek A – B i C- D): - roboty pomiarowe, stała obsługa geodety w trakcie budowy - 3,246 ha, pomiar geodezyjny powykonawczy 0,541 km; 2) roboty drogowe (Odcinek A – B i C- D): - mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) – 4120,00 m2 - skropienie nawierzchni drogowej asfaltem – 4120,00 m2, - wyrównanie lokalnych nierówności przez ułożenie warstwy wzmacniająco - profilującej grysowo – żwirowej średnio 75 kg/m2 warstwa profilująca AC 11 W o gr. 3 cm; - mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) – 4120,00 m2 - skropienie nawierzchni drogowej asfaltem – 4120 m2, - ułożenie warstwy ścieralnej AC 11 S o gr. 3 cm po zagęszczeniu wraz z regulacją urządzeń (regulacja 5 wpustów ulicznych= 4 x w ciągu DP1829C i 1 x w ciągu DP 1834C) – 4120,00 m2 Lokalizacja robót: Droga powiatowa Nr 1834C od km 2 + 095 do km 1 + 640, dł. 0,455 km Droga powiatowa Nr 1829C, dł. 0,086 km (skrzyżowanie z DP 1834C) Zamawiający załącza do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia projekt wykonawczy zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1834 C Jastrzębie – Sobiesierzno Etap II”, który służy zobrazowaniu granic działek jezdni i zjazdów. Wskazana wyżej dokumentacja wiąże Wykonawcę tylko w zakresie wykonania warstwy wyrównawczej i ścieralnej zgodnie z przedmiarem robót – załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. (Uwaga! Przedmiar robót stanowi tylko podstawę informacyjną zgodnie z zapisami rozdziału XIII opis sposobu obliczenia ceny) 4. Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust. 3a). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.), tj. czynności wskazanych w przedmiarze robót. 7. Wymagany minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi - 48 miesięcy. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. Okres gwarancji jest kryterium oceny w niniejszym postępowaniu. 8. Postępowanie oznaczone jest jako - TN.3211-11/18 Wszelka korespondencja oraz dokumentacja w tej sprawie będzie powoływać się na powyższe oznaczenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł. słownie: pięć tysięcy złotych 00/100. Formy wniesienia wadium: • w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy na formularzu stanowiącym załącznik nr 1, 2. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy), 3. pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 4. potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach