Parafia Rzymsko-Katolicka pod wezwaniem św. Leonarda w Troszynie Polskim ogłasza przetarg
- Adres: 09-530 Gąbin, Troszyn Polski 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 24 277 51 30
- Data zamieszczenia: 2009-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymsko-Katolicka pod wezwaniem św. Leonarda w Troszynie Polskim
Troszyn Polski 3 3
09-530 Gąbin, woj. mazowieckie
tel. 24 277 51 30
REGON: 04006956100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Parafia Rzym. - Kat.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odnowa placu celebry i parkingu przy Kościele Parafialnym pod wezwaniem Św. Leonarda w Troszynie Polskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn: Odnowa placu celebry i parkingu przy Kościele Parafialnym pod wezwaniem Św. Leonarda w Troszynie Polskim. Istniejący plac celebry w chwili obecnej nie posiada żadnego utwardzenia. Dziury w gruncie nie pozwalają na powierzchniowe odprowadzenie wod opadowych. Utwardzenie placu celebry i parkingu kostką betonową brukową grub. 8 cm na podbudowie z tłucznia. Planowana powierzchnia utwardzenia placu wynosi ca 600 m?. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332506
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykona?nie zamówienia, 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, oraz: - udzielą 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, - wskażą w ofercie jakie części zamówienia powierzą podwykonawcy, - załączą do oferty wyceniony kosztorys ofertowy. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców spełniających przesłanki określone w art. 24 ustawy, a ponadto wykonawców którzy: - wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności; - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków; Wykonawców, którzy nie spełnią wymogów jw. wyklucza się z postępowania, a ich oferty uznaje się za odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy łącznie z ofertą dla potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych do realizacji zamówienia, powinni załączyć następujące dokumenty, ponumerowane kolejno w prawym górnym rogu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego wynika, że zakres działalności wykonawcy jest zgodny z przedmiotem zamówienia - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a) w przypadku Spółki Cywilnej należy przedłożyć umowę spółki i wypis z ewidencji gospodarczej dla każdego wspólnika, 2 Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej, zamiast dokumentów , o których mowa w punkcie 1 - 2 niniejszej specyfikacji składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z uiszczeniem podatków , opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 4 Dokument o którym mowa w podpunkcie 3 lit. a niniejszej specyfikacji powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa punkcie 3 lit. b niniejszej specyfikacji powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 5 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów , o których mowa w punkcie 3 niniejszej specyfikacji , zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis punktu 4 niniejszej specyfikacji stosuje się odpowiednio. 6 Wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartościom przedmiotowi zamówienia, z podaniem dat i miejsca wykonania. -wg załącznika wzór Nr 2. Wymaga się, aby wykonawca wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat mi?nimum2 zadania, o podobnym zakresie robót. 6.1 Wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia, załącznik wzór nr 4 własny, dzierżawiony, wynajmowany, podwykonawcy/. 7 Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 8 Wzór umowy parafowany przez wykonawcę. 9 Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z przedmiarem robót.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gabin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa siłowni zewnętrznych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w parku na osiedlu Gołębiów II, przy ul. Mroza oraz przy Publicznym Gimnazjum nr 11 w Radomiu
Dodano: 2016-04-04 - Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, nawierzchni z kostki betonowej przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego
Dodano: 2016-03-18 - Wykonanie nawierzchni epoksydowo - poliuretanowych zlokalizowanych na stadionie PGE Narodowym w Warszawie
Dodano: 2016-03-09 - Robota budowlana pn. wykonanie opaski wokół budynku nr 5 przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie wraz z dojściem i wymianą drzwi zewnętrznych.
Dodano: 2015-09-25 - Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, nawierzchni z kostki betonowej przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego
Dodano: 2015-09-17 - Remont nawierzchni ogródka na terenie Przedszkola nr 36 przy ul. Nowy Świat 41a w Warszawie - I etap (znak sprawy ZP-72/15)
Dodano: 2015-07-23 - Częściowy remont nawierzchni placu zabaw na terenie Przedszkola nr 16 przy ul. Górskiego 5a oraz Przedszkola nr 72 przy al. Solidarności 72a w Warszawie (znak sprawy ZP- 56/15)
Dodano: 2015-06-16 - Wykonanie remontów uszkodzonych chodników przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego
Dodano: 2015-03-19 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ NA POWIĘKSZENIE MIEJSC PARKINGOWYCH PRZY BUDYNKACH NR 53, 57 I 58 WRAZ Z WYKONANIEM W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ
Dodano: 2015-02-23 - Wykonanie remontów uszkodzonych chodników przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego
Dodano: 2015-02-16