Przetargi.pl
Odnowa parku - ul. Aleja Niepodległości (k. kościoła Najświętszego Zbawiciela) z placem zabaw

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2012-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowa parku - ul. Aleja Niepodległości (k. kościoła Najświętszego Zbawiciela) z placem zabaw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. Odnowa parku - ul. Aleja Niepodległości (k. kościoła Najświętszego Zbawiciela) z placem zabaw. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową stanowiącą załącznik nr 11 do SIWZ. 3. W realizację zamówienia wchodzą następujące elementy: 1) Roboty rozbiórkowe; 2) Przebudowa ciągów pieszych-chodniki szer.1,5m z kostki betonowej kolorowej; 3) Budowa ogrodzonego placu zabaw z nawierzchnią bezpieczną z poliuretanu; 4) Montaż urządzeń placu zabaw w skład którego wchodzą niżej wymienione urządzenia pożądane przez Zamawiającego: a) Zestaw zabawowy szt.1 składający się z następujących elementów: Duża wieża bez dachu z podestami, Ścianka alpinistyczna pochyła, Zjeżdżalnia prosta, Przeplotnia łukowa, Przeplotnia z lin pionowa, Duża drabinka pozioma, Duży zestaw do przewrotów, b) Domek z podestem i ławkami szt.1 c) Zjeżdżalnia dla malucha- drabinka ze zjeżdżalnią szt.1 d) Tablica rysunkowa podwójna szt.1 e) Huśtawka na sprężynie - kiwak szt.1 f) Regulamin placu zabaw szt.1. 5) Nasadzenia zieleni; 6) Remont ściany budynku nr 14a przy ul. Bolesława Chrobrego; 7) Montaż elementów małej architektury-ławki, kosze; 8) Budowa oświetlenia parku. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia: 1) dla urządzeń zabawowych: a) kolorową kartę techniczną producenta urządzenia zabawowego z dokładnym rysunkiem (zdjęciem) urządzenia, opisem urządzenia (powierzchnią strefy bezpiecznej, wysokość swobodnego upadku, dokładne wymiary urządzenia, cechy konstrukcyjne, sposób montażu w gruncie); 2) dla nawierzchni poliuretanowej: a) certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 1177- dotyczącą nawierzchni bezpiecznych, określającą wymagania odnośnie nawierzchni stosowanych na placach zabaw i innych miejscach, gdzie niezbędna jest amortyzacja upadku lub aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd) potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni lub dokument równoważny, b) karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta, c) atest PZH lub dokument równoważny dla oferowanej nawierzchni, d) autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. 6. Zamawiający dopuszcza materiały równoważne opisane w przedmiocie zamówienia za pomocą dokumentacji projektowej spełniające wymagania określone przez Zamawiającego. Wyrób równoważny Zamawiający uzna za taki sam, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w opisie przedmiotu zamówienia z nazwy lub pochodzenia. Jego jakość nie może być gorsza od jakości opisanego przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: a) kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji na kwotę minimum 100.000,00 zł, b) kopię dokumentów potwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia spełniają wymagania określone w pkt. 5.1.2. SIWZ oraz kopie dokumentów potwierdzających przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.), c) sporządzony kosztorys wykonania prac w celu realizacji inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375350007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach