Urząd Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
- Data zamieszczenia: 2012-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
ul. Podgórna 22 22
65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
REGON: 00065423300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa placu zabaw dla dzieci przy ul. Aleja Niepodległości w ramach zadania Budowa 2 stacjonarnych placów zabaw w ramach działań związanych z ożywianiem Starówki Zielonej Góry - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw dla dzieci przy ul. Aleja Niepodległości w ramach zadania Budowa 2 stacjonarnych placów zabaw w ramach działań związanych z ożywianiem Starówki Zielonej Góry. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia: 4.1. kolorowa karta techniczna producenta urządzenia zabawowego z dokładnym rysunkiem (zdjęciem) urządzenia, opisem urządzenia (powierzchnią strefy bezpiecznej, wysokość swobodnego upadku, dokładne wymiary urządzenia, cechy konstrukcyjne, sposób montażu w gruncie); 4.2. dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: 4.2.1. certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd) potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni lub dokument równoważny; 4.2.2. karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta; 4.2.3. atest PZH lub dokument równoważny dla oferowanej nawierzchni; 4.2.4. autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię; 5. Zamawiający dopuszcza materiały równoważne opisane w przedmiocie zamówienia za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego spełniające wymagania określone przez zamawiającego. Wyrób równoważny Zamawiający uzna za taki sam, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w opisie przedmiotu zamówienia z nazwy lub pochodzenia. Jego jakość nie może być gorsza od jakości opisanego przedmiotu zamówienia. 6. Sposób wynagrodzenia: 6.1. Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę robót i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania (m.in. opłaty za wydanie decyzji przez organy wymienione w Prawie Budowlanym niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie oraz inne opłaty niezbędne dla realizacji inwestycji, opłaty za utylizację, opłaty za obsługę geodezyjną i wykonanie map powykonawczych,) zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, dokumentacją projektową i SIWZ. 6.2. Ustalona w umowie wysokość wynagrodzenia ryczałtowego jest ostateczna, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez wykonawcę kosztów ich realizacji. 6.3. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie oferent. 6.4. Złożenie przez oferenta oferty oznacza, że Program Funkcjonalno-Użytkowy jest kompletny i nadaje się do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych. W związku z powyższym nie może on uchylić się od odpowiedzialności za nienależyte wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego oraz SIWZ. 5. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 6. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji inwestycji. 7. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 3 lat i rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375350007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną