Przetargi.pl
"ODNOWA OZNAKOWANIA POZIOMEGO DRÓG”

Zarząd Dróg Powiatowych w Ząbkowicach Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Daleka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 81 51 657 , fax. 74 81 53 541
  • Data zamieszczenia: 2020-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Ząbkowicach Śląskich
    ul. Daleka 19
    57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 74 81 51 657, fax. 74 81 53 541
    REGON: 89072384100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp-zabkowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "ODNOWA OZNAKOWANIA POZIOMEGO DRÓG”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie odnowy oznakowania poziomego dróg wojewódzkich i powiatowych obejmuje : roboty przygotowawcze ( tyczenie - przed - znakowanie ) , malowanie linii krawędziowych , linii segregacyjnych , symboli , strzałek , przejść dla pieszych , malowanie oznakowania na skrzyżowaniach takich jak : linie zatrzymywania, strzałek , wysepek, malowanie piktogramów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępując do udziału w przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 złotych, słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych 2.Wadium może być wniesione w formach określonych w art.45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn 29.01.2004r.(Dz.U. z 2019r. poz.1843) i na zasadach określonych w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku , gdy dokumenty składające się na ofertę, podpisuje osoba nie będąca ustawowym przedstawicielem Wykonawcy złożone w oryginale lub kopia poświadczona notarialnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Formularz oferty wraz z załącznikami cenowymi "A" i "B". W przypadku gdy Wykonawca korzysta ze zdolności technicznych lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego ; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Opcjonalny wzór zobowiązania o udostępnienie zasobów stanowi załącznik SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach